“Aanrader, heerlijk”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 april 2022 beoordeeld

Heerlijk gegeten, ruime keuze, heel gastvrij en persoonlijk! We hebben er tweemaal gegeten, tweemaal was het echt super!

Datum van bezoek: april 2022

23 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker eten! Zoveel keuze en alles is even lekker. Laat je verrassen door de vele verschillende smaken. En zeer betaalbaar allemaal. Super vriendelijke bediening. Kortom zeker gaan eten hier!

Datum van bezoek: februari 2022
30 november 2021 beoordeeld

Uitstekend Indiaas eten met zeer hartelijke bediening. Zelfs de kok stond te zwaaien toen we weggingen. Lekkere hapjes tijdens het wachten op het hoofdgerecht of was dat omdat we er voor de tweede keer in een week kwamen.
Op de menukaart staan bij de gerechten een aantal pepertjes om de mate van pittigheid aan te geven. Meer dan 1 pepertje kwamen we niet haha.
Het interieur mag wel een beetje meer echt Indiaas zijn, maar wel het beste Indiaase Restaurant in Corralejo.

Datum van bezoek: november 2021
16 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangen in het restaurant. Hele lieve, vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en smaakvol. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2021
6 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker , we hebben een gezellig etentje gehad. In een klein gezellig straatjes waar verschillende restaurants zijn. Zeer goeie ontvangst

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Indian Tandoori Spices Restaurant bekeken, bekeken ook

Playa Blanca, Lanzarote

In Indian Tandoori Spices Restaurant geweest? Deel je ervaringen!