“Buonissimo!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 juni 2021 beoordeeld

Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Uiteindelijk zijn we zelfs nog twee keer terug gekomen.
De service is persoonlijk en attent, er wordt hard gewerkt om je een fantastische avond te laten beleven.
Het eten is fantastisch. Elke keer waren we een beetje bang om iets anders van de kaart te bestellen, zou het wel net zo goed zijn als de vorige keer? Maar elke keer werden we verrast, alle gerechten smaken net heerlijk.
Bij een volgend bezoek aan Corralejo komen we zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2021
Roberto V, Proprietario van Loca Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2021

Tank soo mutch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L'Oca Blanca

21 juni 2021 beoordeeld

Onwijs netjes bediend. Mensen die er echt verstand van hebben. Heerlijk voorgerecht en echt waar voor je geld. Als hoofdgerecht ravioli met kreeft waar ik 100% voor terug zou komen. Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2021
23 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd perfect eten, perfecte service!
Op dit moment zeker en vast de beste pasta in Corralejo! Zeker meer dan een bezoekje waard

Datum van bezoek: april 2021
Roberto V, Proprietario van Loca Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2021

Tank , tank soo mutch !!!
L'Oca Blanca

7 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader!
Ontzettend vriendelijke bediening. Gezellig klein restaurantje. Zeer lekker gegeten. Wij hebben de rode wijn uit de suggestie genomen, was de lekkerste wijn ooit gedronken. Een topper!

Datum van bezoek: januari 2021
Roberto V, Proprietario van Loca Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2021

Hi ,
merci beaucoup pour ce comentaire !!!
A tres bientot les belges !!!

7 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten samen met mijn Franse vriend bij loca blanco. De tonijn met pistas crunches is wel ons favoriet, maar de ravioli en pasta is ook zeker de moeite waard. De bediening is in handen van Roberto heel vriendelijke en altijd een praatje, de keuken wordt bemand door de kok Ivan, deze man maakt de heerlijkste gerechten. Dit keer waren we in september en hopelijk ivm corona kunnen we toch eind december naar corralejo om weer te genieten van jullie heerlijke gerechten. Groet José en Denis

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Loca Blanca bekeken, bekeken ook

In Loca Blanca geweest? Deel je ervaringen!