“Geweldig restaurant”

Geclassificeerd als nr. 12 van 356 Restaurants in Corralejo
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 mei 2022 beoordeeld

Gister heb ik hier met mijn moeder gegeten en het was echt voortreffelijk ! De avond heeft aan niets ontbroken. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Er werd zelfs aan dekentjes gedacht toen het iets afkoelde en de heaters werden goed in de gaten gehouden. Het eten was ook erg goed. Wij hadden de 5 pasta’s met bijpassende wijnen. Vanuit het personeel werd er goed meegedacht aangezien wij geen vis eten. De pasta carbonara was echt uitmuntend. Kortom echt een enorme aanrader!

Datum van bezoek: mei 2022

13 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas, lekkere wijn en super vriendelijke bediening. Een absolute aanrader als je in Corralejo verblijft.

Datum van bezoek: april 2022
5 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Begrijp de hype van dit restaurant niet zo goed. Je hebt natuurlijk de originele kaart met 5 verschillende gerechten , doch de smaak liet me beetje in de steek. Vooral de canarische gerechten eet je elders beter. Nogal nonchalante bediening die steken liet vallen.

Datum van bezoek: november 2021
11 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals al vaker omschreven....Een vernieuwd concept met drank en eten...te weten 5xtapas met 5 bijbehorende wijnen (arrangement wat kan, maar niet hoeft).. Verschillende keuze uit de tapas menu,s en daarnaast ook nog eens de gewone tapas gerechten buiten dit concept om....Wat ook leuk is , is het nagerecht ( keuze ) van 5 tapas desserts met 2 glazen prosecco....Voor de gezellige drinkers onder ons... De avond word door de vriendelijke bediening compleet gemaakt...Mijn complimenten..

Datum van bezoek: oktober 2021
8 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, goede en rustige sfeer, vriendelijk personeel! Het ligt een achter een paar winkels, dus je zou er niet snel naar toe gaan, maar is zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Land of Freedom bekeken, bekeken ook

In Land of Freedom geweest? Deel je ervaringen!