8 juni 2018 beoordeeld

Heel fijn hotel, waarbij genoeg te doen is. Iedere avond verschillende leuke muziekoptredens en heerlijk eten.
Je staat zo op het strand en in de supermarkt.
Erg vriendelijk personeel!
Hotel is iets gedateerd maar merk je niets van, alles is super schoon.
Heerlijke bedden en een goed werkend koelkastje op de kamer.
Buffetten zijn zeer uitgebreid zowel s'ochtends als s'avonds.
Je kan er sporten iedere ochtend en avond en ze hebben iedere dag wel iets te doen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BCorralejoBayGEM, Guest Relations Manager van Barcelo Corralejo Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback en het kiezen van onze Hotel Barceló Corralejo Bay om uw vakantie door te brengen op Fuerteventura.

We zijn verheugd om uw goede scores met betrekking tot uw verblijf te controleren. We stellen het op prijs dat u de tijd neemt om uw feedback te geven, omdat dit zeer nuttig is voor ons om te begrijpen wat onze gasten leuk vinden en wat we kunnen doen om onze faciliteiten te verbeteren.

Gasttevredenheid is ons belangrijkste doel en er is niets beter dan dat te bereiken, we zijn blij dat onze hotelfaciliteiten, eten, entretainment en personeel in staat waren om aan al uw behoeften te voldoen tijdens uw verblijf.

Nogmaals, al het personeel van Barcelo Corralejo Bay bedankt u voor uw feedback en we kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen voor uw volgende bezoek.

Vriendelijke groeten,

Irene Albújar

31 mei 2018 beoordeeld

Geweldig hotel al 18 jaar ons tweede thuis
Kwaliteit wordt steeds beter
Eten is prima
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam
Alles is goed schoon en opgeruimd
Alleen bij aankomst hotel geen hulp bij aannemen koffers

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
12 april 2018 beoordeeld

Goed hotel met goed eten. Doordat het adults only is (relatief) veel 65+ers.
Erg schoon en hygiënisch. De medewerkers zijn erg vriendelijk, t/m de schoonmaaksters toe.
Ook een goede ligging t.o.v. centrum Corralejo.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BCorralejoBayGEM, Guest Relations Manager van Barcelo Corralejo Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2018

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons Barceló Corralejo Bay Hotel voor uw vakantie in Fuerteventura.

We danken u ook voor het wijzen op de netheid van onze installaties, zich ervan bewust dat dit een aspect van primair belang is voor onze gasten om zich comfortabel te voelen in ons hotel, onze huishoudafdeling onderneemt dagelijks een grondige reiniging van onze installaties en kamers .

Het is een genoegen om uw mooie opmerkingen te lezen met betrekking tot de service die u van onze teamleden hebt ontvangen, wij zullen ervoor zorgen dat uw vriendelijke woorden zoals wij die kennen veel voor hen zullen betekenen.

Tot slot, we zijn blij om te lezen dat je echt genoten hebt van onze onverslaanbare locatie om de wonderen van een vakantie in Corralejo te bezoeken.

Nogmaals bedankt voor deze hartverwarmende beoordeling van uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Vriendelijke groeten,

Barceló Corralejo Bay

1 april 2018 beoordeeld

Het eten was goed en gevarieerd , winkelsstraat op 5 minuten lopen , in maart was er genoeg plek bij het zwembad , er waren engelsen , duitsers en nederlanders . Meer mensen op leeftijd , maar een heerlijk hotel als je eens helemaal tot rust wil komen

Kamertip: De deluxe kamer met jacuzi
Verbleef: maart 2018, reisde met familie
23 maart 2018 beoordeeld

Barcelo Corralejo Bay is een uitstekende plek om even tot rust te komen, maar Corralejo is ook een prima plek om afscheid te nemen van de winter. Het hotel kenmerkt zich door uitermate vriendelijk personeel en de afwezigheid van mensen onder de 18; adults only, dus. De rust hierdoor, met name aan het zwembad, is werkelijk een verademing.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
BCorralejoBayGEM, Director de Relaciones Públicas van Barcelo Corralejo Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Barceló Corralejo Bay. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Fuerteventura naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

Barceló Corralejo Bay