Hotel Arena Suite(Corralejo)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Barcelo Corralejo Sands(Corralejo)
Hotel Dunas Club(Corralejo)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 169 per nacht.

12 april 2018 beoordeeld

Goed hotel met goed eten. Doordat het adults only is (relatief) veel 65+ers.
Erg schoon en hygiënisch. De medewerkers zijn erg vriendelijk, t/m de schoonmaaksters toe.
Ook een goede ligging t.o.v. centrum Corralejo.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
BCorralejoBayGEM, Guest Relations Manager van Barcelo Corralejo Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2018

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons Barceló Corralejo Bay Hotel voor uw vakantie in Fuerteventura.

We danken u ook voor het wijzen op de netheid van onze installaties, zich ervan bewust dat dit een aspect van primair belang is voor onze gasten om zich comfortabel te voelen in ons hotel, onze huishoudafdeling onderneemt dagelijks een grondige reiniging van onze installaties en kamers .

Het is een genoegen om uw mooie opmerkingen te lezen met betrekking tot de service die u van onze teamleden hebt ontvangen, wij zullen ervoor zorgen dat uw vriendelijke woorden zoals wij die kennen veel voor hen zullen betekenen.

Tot slot, we zijn blij om te lezen dat je echt genoten hebt van onze onverslaanbare locatie om de wonderen van een vakantie in Corralejo te bezoeken.

Nogmaals bedankt voor deze hartverwarmende beoordeling van uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Vriendelijke groeten,

Guest Experience Manager

1 april 2018 beoordeeld

Het eten was goed en gevarieerd , winkelsstraat op 5 minuten lopen , in maart was er genoeg plek bij het zwembad , er waren engelsen , duitsers en nederlanders . Meer mensen op leeftijd , maar een heerlijk hotel als je eens helemaal tot rust wil komen

Kamertip: De deluxe kamer met jacuzi
Verbleef: maart 2018, reisde met familie
23 maart 2018 beoordeeld

Barcelo Corralejo Bay is een uitstekende plek om even tot rust te komen, maar Corralejo is ook een prima plek om afscheid te nemen van de winter. Het hotel kenmerkt zich door uitermate vriendelijk personeel en de afwezigheid van mensen onder de 18; adults only, dus. De rust hierdoor, met name aan het zwembad, is werkelijk een verademing.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
BCorralejoBayGEM, Director de Relaciones Públicas van Barcelo Corralejo Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Barceló Corralejo Bay. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Fuerteventura naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

Guest Experience Manager

15 februari 2018 beoordeeld

Wij zijn hier nu verschillende keren geweest en eerlijk is eerlijk, het is een goed en fijn hotel, maar je moet er wel voor betalen en als je iets extra’s op je kamer wil hebben zoals een koeler of waterkoker dan moet je hier fors voor bijbetalen.

Kamertip: Vraag om zeezicht!
Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
BCorralejoBayGEM, Guest Relations Manager van Barcelo Corralejo Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2018

Beste gast,

Wij willen u eerst bedanken voor het feit dat u van onze Barceló Corralejo-baai uw voorkeur voor uw vakantie op Fuerteventura heeft gemaakt. Het is altijd een plezier om onze trouwste gasten te verwelkomen.

Gastevredenheid is ons belangrijkste doel en er is niets beter dan dat te bereiken, we zijn blij dat ons hotel in staat was om aan al uw behoeften te voldoen tijdens uw verblijf.

Wees gerust, we hebben kennis genomen van uw opmerkingen met betrekking tot prijzen. We streven er altijd naar onze gasten de beste prijs te bieden door de prijzen te vergelijken met hotels van dezelfde categorie in onze regio. Toch vindt u in alle kamers thee- en koffiefaciliteiten en een minibar.

We moedigen u aan voor een toekomstige vakantieplanning om onze website te bezoeken, waar u een grondige beschrijving van onze kamers, faciliteiten en diensten zult vinden om ervoor te zorgen dat u de website boekt die het beste voldoet aan uw vakantiebehoeften en -wensen.

We willen u nogmaals bedanken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw vakantie en kijken er erg naar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Vriendelijke groeten,

Guest Experience Team,

1 februari 2018 beoordeeld

Hotel bied alles om een fijne vakantie te hebben.
Ligging is prima 100 meter bij het strand. Midden in het leuke stadje Corralejo met veel bars e.d.
Restaurant en ontbijt zijn van uitmuntende kwaliteit en zeer gevarieerd.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts