Hotel Arena Suite(Corralejo)
Barcelo Corralejo Sands(Corralejo)
Official Site
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

• Gratis parkeren
Hotel Dunas Club(Corralejo)
Priceline
Barcelo Corralejo Bay(Corralejo)
25 januari 2018 beoordeeld

We werden supervriendelijk ontvangen door een Nederlandse. Gedurende ons verblijf probeerden ze alles te doen om ons ter wille te zijn.
Ook hadden wij een gerenoveerd appartement precies volgens onze voorkeur gekregen!
Keuken en badkamer waren prima , helaas 2 x was het warme water te snel op. Vergeten dit te melden . Alle andere keren prima douche. Een extra haakje zou handig zijn.
Mooi ruim balkon, we misten een ligbed, kregen wel iets comfortabelere stoeltjes toen we erom vroegen. Mooi uitzicht op de tuin.
Superdino om de hoek, ook leuk centrumpje waar 2 x per week markt met muziek was. Op 10 minuten hooguit lopen de hoofdstraat met heel veel eettentjes en winkels. 5 min lopen van zee.
Helaas geen gratis wifi, gelukkig wel in de restaurants in de omgeving.De inrichting zag er niet zo uit als op de foto's van Booking.com. Alhoewel het bed prima was viel de open kledingkast en de wiebelige nachtkastjes ietwat tegen. Geen groot probleem maar de foto's lieten je een luxere inrichting verwachten.
De kamer was ronduit kaal! Er stond alleen een bank TV aan de muur en een rond tafeltje, bij de bar houten krukjes. Geen kastje, erg ongezellig.
Er wordt overal gerenoveerd dus misschien wordt dit nog verbeterd volgens de receptie

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Enrica M, Director de Relaciones con Clientes van Atlantic Garden Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Dear Mieke J,
Thank you for your review.
We are pleased to hear that your stay has been enjoyable and that you have liked our facilities and services.
We regret if the apartment decoration has not been to your liking. As you say we are improving our facilities and we will keep your comment in mind in order to offer the most enjoyable holiday experience.
We would be pleased to welcome you again.
Best regards.

12 augustus 2016 beoordeeld

Eenvoudige appartement daar is niets mis mee en dat wisten we. Maar alles was zo een beetje stuk en smerig. Bedbank lag in tweeën, was gebroken maar niet opgemerkt? Slot van de voordeur was amateuristisch gemaakt nadat er duidelijk de deur was ingetrapt. Had maar een klein duwtje nodig om wederom ongnodigde gasten te krijgen. De waterkoeling lag in tweeën en het antwoord bij de receptie was maar doet hij het nog? Onze hostes heeft een hoop zaken opgelost zoals een extra schoonmaak hetgeen het gelukkig allemaal beter was de rest van de vakantie. De bedden zijn vreselijk naar mijn smaak ik had een heel hard bed en mijn vrouw niet. Dit was overigens een tweepersoonsbed. Moest er best veel voor betalen in het hoogseizoen en daarom ook een slechte beoordeling.

Kamertip: Kamer 270 heeft net een schoonmaak gehad die de andere voorlopig niet krijgen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Kim S, Director de Relaciones con Clientes van Atlantic Garden Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear guest,
Many thanks for taking the time to write your review. We are sorry to hear that the accommodation did not meet your expectations and your comments have been shared with the relevant departments so that these can be addressed and improvements made. We do hope however that you enjoyed your stay on the island and hope that you will consider returning in the future.
The Atlantic Garden

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Atlantic Garden is een basic apparthotel met 2 mooie zwembaden, een tennisveldje en een gezellige Poolbar. Ons verblijf viel in een heel rustige periode met vooral Engelse oudere gasten. Voor ons A.G. onze basis vanwaar de surf school ons elke morgen kwam oppikken. We zijn heel tevreden over alle staff, de netheid van het hotel en de beschikbaarheid van zwembadzetels en het tennisveldje. De zwembadredder en de barmeid zorgen voor de nodige animatie, we hadden het meermaals echt gezellig.

Aanrader!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Kim S, Director de Relaciones con Clientes van Atlantic Garden Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Guest,
It is a pleasure to hear that the resort met your expectations and that you enjoyed your visit to the island. We very much appreciate your recommendation and hope that we can be of service to you again sometime in the future.
The Atlantic Garden

1 maart 2015 beoordeeld

Gelet op recensies was onze verwachting ingetogen. Ter plaatsen kunnen we concluderen dat het een net park is. Goed onderhouden tuin en zwembaden. Prima ligbedden en voldoende aanwezig. Personeel aan receptie is vriendelijk en helpt je klachten op te lossen. Een minpunt is de kwaliteit van het appartement zou een opknapbeurt goed kunne gebruiken. Ook de ligging van de appartementen van de begane grond zijn niet allemaal goed. In de schaduw. In tegenstelling tot de appartementen op de 1e etage. Al met al zijn wij tevreden over dit park. Zeker gelet op de prijs dieverij ervoor betaalden. Winkelcentrum direct naast het park maar ook veel winkels en restaurants in de hoofdstraat van coralejo. 10 minuten van het park. Ook een minpunt dat wifi erg duur is. In naaste omgeving en in het centrum veelal gratis.

Kamertip: 1e etage nummers in de 200 serie. In ieder geval niet 163.
Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
25 december 2014 beoordeeld

We hadden geen hoge verwachtingen, gezien de prijs en een aantal negatieve beoordelingen. Maar het verblijf was boven verwachting. Het appartement werd keurig schoongemaakt, de bedden waren prima, de handdoeken werden twee keer verschoond, het zwembad werd keurig schoon gehouden. Er staan veel ligstoelen naast het bewaakte zwembad, De ligging naast een groot en gezellig winkelcentrum is natuurlijk een voordeel. De service aan de balie was prima. Na al deze positieve punten de minpuntjes:
Het interieur is (schat ik, als ik op de stijl van de kasten let) al twee keer gerenoveerd. De slaapkamerkast is echt een ramp, de laatjes hebben geen handvat meer en moet je van onder naar boven open maken. Er is te weinig kookgerei om een fatsoenlijke maaltijd zelf te koken en ook de hoeveelheid servies is minimaal. (maar aan de balie kan je spul ophalen!)
Er is geen airco.
Het warmwater komt uit een boiler: zuinig douchen en zeker niet in bad gaan.
Op de oude TV zonder afstandsbediening (er is geen radio) zijn geen zenders te krijgen, die je zou verwachten. (geen CNN, geen BBC)
Overal in Corralejo is gratis WiFi, maar hier moet je er veel voor betalen. (Tip ga naar het winkelcentrum, daar is in twee tentjes razendsnelle WiFi)

Kamertip: De kamers hebben twee verdiepingen: neem de bovenste als je graag in het zonnetje wil zitten. Op de onderste laag is er weinig zon op het balkon.
  • Verbleef: december 2014, reisde met familie