Beoordeeld op 12 augustus 2016

Eenvoudige appartement daar is niets mis mee en dat wisten we. Maar alles was zo een beetje stuk en smerig. Bedbank lag in tweeën, was gebroken maar niet opgemerkt? Slot van de voordeur was amateuristisch gemaakt nadat er duidelijk de deur was ingetrapt. Had maar een klein duwtje nodig om wederom ongnodigde gasten te krijgen. De waterkoeling lag in tweeën en het antwoord bij de receptie was maar doet hij het nog? Onze hostes heeft een hoop zaken opgelost zoals een extra schoonmaak hetgeen het gelukkig allemaal beter was de rest van de vakantie. De bedden zijn vreselijk naar mijn smaak ik had een heel hard bed en mijn vrouw niet. Dit was overigens een tweepersoonsbed. Moest er best veel voor betalen in het hoogseizoen en daarom ook een slechte beoordeling.

Kamertip: Kamer 270 heeft net een schoonmaak gehad die de andere voorlopig niet krijgen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Kim S, Director de Relaciones con Clientes van Atlantic Garden Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear guest,
Many thanks for taking the time to write your review. We are sorry to hear that the accommodation did not meet your expectations and your comments have been shared with the relevant departments so that these can be addressed and improvements made. We do hope however that you enjoyed your stay on the island and hope that you will consider returning in the future.
The Atlantic Garden

Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

Atlantic Garden is een basic apparthotel met 2 mooie zwembaden, een tennisveldje en een gezellige Poolbar. Ons verblijf viel in een heel rustige periode met vooral Engelse oudere gasten. Voor ons A.G. onze basis vanwaar de surf school ons elke morgen kwam oppikken. We zijn heel tevreden over alle staff, de netheid van het hotel en de beschikbaarheid van zwembadzetels en het tennisveldje. De zwembadredder en de barmeid zorgen voor de nodige animatie, we hadden het meermaals echt gezellig.

Aanrader!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Kim S, Director de Relaciones con Clientes van Atlantic Garden Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Dear Guest,
It is a pleasure to hear that the resort met your expectations and that you enjoyed your visit to the island. We very much appreciate your recommendation and hope that we can be of service to you again sometime in the future.
The Atlantic Garden

Beoordeeld op 1 maart 2015

Gelet op recensies was onze verwachting ingetogen. Ter plaatsen kunnen we concluderen dat het een net park is. Goed onderhouden tuin en zwembaden. Prima ligbedden en voldoende aanwezig. Personeel aan receptie is vriendelijk en helpt je klachten op te lossen. Een minpunt is de kwaliteit van het appartement zou een opknapbeurt goed kunne gebruiken. Ook de ligging van de appartementen van de begane grond zijn niet allemaal goed. In de schaduw. In tegenstelling tot de appartementen op de 1e etage. Al met al zijn wij tevreden over dit park. Zeker gelet op de prijs dieverij ervoor betaalden. Winkelcentrum direct naast het park maar ook veel winkels en restaurants in de hoofdstraat van coralejo. 10 minuten van het park. Ook een minpunt dat wifi erg duur is. In naaste omgeving en in het centrum veelal gratis.

Kamertip: 1e etage nummers in de 200 serie. In ieder geval niet 163.
Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 december 2014

We hadden geen hoge verwachtingen, gezien de prijs en een aantal negatieve beoordelingen. Maar het verblijf was boven verwachting. Het appartement werd keurig schoongemaakt, de bedden waren prima, de handdoeken werden twee keer verschoond, het zwembad werd keurig schoon gehouden. Er staan veel ligstoelen naast het bewaakte zwembad, De ligging naast een groot en gezellig winkelcentrum is natuurlijk een voordeel. De service aan de balie was prima. Na al deze positieve punten de minpuntjes:
Het interieur is (schat ik, als ik op de stijl van de kasten let) al twee keer gerenoveerd. De slaapkamerkast is echt een ramp, de laatjes hebben geen handvat meer en moet je van onder naar boven open maken. Er is te weinig kookgerei om een fatsoenlijke maaltijd zelf te koken en ook de hoeveelheid servies is minimaal. (maar aan de balie kan je spul ophalen!)
Er is geen airco.
Het warmwater komt uit een boiler: zuinig douchen en zeker niet in bad gaan.
Op de oude TV zonder afstandsbediening (er is geen radio) zijn geen zenders te krijgen, die je zou verwachten. (geen CNN, geen BBC)
Overal in Corralejo is gratis WiFi, maar hier moet je er veel voor betalen. (Tip ga naar het winkelcentrum, daar is in twee tentjes razendsnelle WiFi)

Kamertip: De kamers hebben twee verdiepingen: neem de bovenste als je graag in het zonnetje wil zitten. Op de onderste laag is er weinig zon op het balkon.
  • Verbleef: december 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 6 maart 2013

Door de soms matige beoordelingen verwachtten wij weinig. Maar het was méér dan prima hier. Het huisje was netjes, volgens mij hadden alle huisjes op het complex een privé gelegen balkon. Dit komt door de ligging van de huisjes. Sommige huisjes en vlgs mij met name die op de begane grond lagen met hun terras nogal schaduw-rijk. Maar veel balkons lagen vol in de zon of in iedergeval een groot gedeelte van de dag.
Bedden prima. Inderdaad simpele keuken. Op ons verzoek werden er binnen een half uur een koffiezet-apparaat en een theepot gebracht.
Prima service. Wij waren erg blij met ons appartement en zouden daar zo weer willen zitten!

Kamertip: Balkon is denk ik het beste en zéér prive.
  • Verbleef: februari 2013, reisde met een partner