5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst hier verbleven. Kamer met zeezicht geboekt. Echt super mooi uitzicht. Iedere dag genieten. De mooie golven, surfers, uitzicht op Lanzarote etc.
Personeel heel behulpzaam. Koffiezet apparaat deed het niet, werd gelijk een spiksplinternieuwe gebracht. Bij aankomst misten we 1 lamp in de woonkamer. Werd ook gelijk gebracht. Allemaal heel vriendelijk!
Zwembad is een mooie plek. Water niet verwarmd. Wij gingen met ons zoontje bij het volleybal veld liggen zodat hij daar en in de speeltuin kon spelen. Supermarkt ideaal qua openingstijden en hebben echt iedere dag verse broodjes. Mochten we nog eens naar Fuerteventura gaan dan weet ik zeker dat we hier terugkomen. Aanrader!!

3 maart 2018 beoordeeld

Net terug van een weekje Fuerteventura. Weer wat wisselend, maar we hebben het genoten. We verbleven met 3 personen in een tweekamerappartement. Het beloofde zeezicht viel wat tegen omdat ons balkon op de begane grond was en we tegen de parkeerplaats aankeken met veel huurauto's. Daarachter was de zee te zien. Het zitje op het balkon had twee stoelen terwijl we met 3 personen waren. Nadat ik bij de receptie om een extra stoel gevraagd had stond die er binnen 5 minuten. De appartementen waren ruim. Ik las ergens een review dat het te klein zou zijn voor 3 personen, maar die mening delen wij niet. De badkamer was ruim, de douche goed. Warm water wordt geleverd via een boiler en die was snel leeg. Keukengerei was er voldoende: koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster. Die hebben we niet gebruikt. We hadden ontbijt bij geboekt en dat was prima!! Zwembad was groot, maar wel koud (niet verwarmd) Bij het zwembad is een bar waar snacks en salades besteld kunnen worden. Een spar en hyperdino zijn om de hoek. Via de boulevard zijn de haven en het centrum van Carralejo bereikbaar. Leuke centrale plek

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima appartement, zwembadzicht. Klein keukentje met weinig om mee te kunnen koken of zelfs maar thee mee te zetten .
Schoonmaak is karig , schoon beddengoed en dweilen maar de keuken raken ze niet aan zodat t steeds onder de mieren zat.
Personeel is erg aardig en zeer behulpzaam en met name de mensen in de poolbar zijn geweldig .

27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed familiehotel aan de rand van het centrum. Op loopafstand (8 min) van boulevard en centrum. Prachtig uitzicht op ruige zee met met kite-surfers. Niet heel bijzonder, niet altijd even schoon en niet dagelijks handdoeken wissel. Dit zijn helaas min punten. Wel ruime familiekamers, fijn (niet verwarmd) zwembad en ruime keuze ontbijt. Vooral gericht op oudere mensen. Geen entertainment. Mogelijkheid op kamer om te koken, maar ga vooral lekker het dorp in op zoek naar restaurant.

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het 1e gezicht zag het er bij aankomst prima uit. Laagbouw opgetrokken in Canarische stijl, rondom het leuk aangelegde zwembad. Het goede gevoel verdween toen we het appartement binnen stapten. Scharrig en treurig, ik kan er geen andere woorden voor bedenken. Zeer matig meubilair, een met stof overtrokken houten plank als bank en twee kleine oncomfortabele plastic stoelen als terrasmeubilair. De keukenuitrusting was ronduit slecht. Geen waterkoker, geen blikopener, een simpele salade kun je er niet maken, er is niets om het in te doen. 1 grote pan waar je water in kan koken en een klein braadpannetje, beide hadden hun beste tijd wel gehad. Na een 2e keer douchen met slechts een paar minuten warm water en een bezoekje van de onderhoudsman bleek dat er een boiler hing van slechts 30 liter, oftewel met een klein straaltje snel douchen.
Ik besef dat mijn kritiek hard is maar ik vind dat het aanbieden van een dergelijk appartement anno 2018 echt niet meer kan. Ik hoef en verwacht geen luxe want natuurlijk is het nergens zo als thuis. Maar het kan wel naar de maatstaven van vandaag de dag worden ingericht. Het zit 'm in de kleine dingen waarmee je wat minder onverschilligheid naar je gasten vertoont en ze met een paar puntjes op de i een fijn vakantieverblijf biedt.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner