21 december 2017 beoordeeld

De suite in de Premium Club ziet er net zo uit als op de foto's. Geweldig! Groot, schoon en luxe. Een grote badkamer en een mooi inloopkast. Wij hadden het geluk op de 1e verdieping te zitten waardoor we tot laat de zon op het balkon hadden. (Alles is maar 1 hoog) Het eten in het premium restaurant La Scala was geweldig! Veel keus en vooral lekker rustig. Als je namelijk premium boek, is het adults only. Dus geen last van gillende of huilende kinderen! Een echte aanrader dus.

Kamertip: Kamer op de 1e verdieping is in het naseizoen aan te raden.
Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Atlantis2punto0, Director de Relaciones Públicas van Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste gasten,

Ten eerste willen we U bedanken om Uw ervaring in ons Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort hier te delen op Trip Advisor met andere reizigers.

Het verheugt ons dat U een uitstekend verblijf heeft gehad en we hopen het genoegen te hebben U in een toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

15 november 2017 beoordeeld

Net een paar dagen terug van Fuerteventura.mijn vriendin en ik hadden kamers naast elkaar geboekt en niet gekregen. Hotel was vol zeggen ze en doen geen enkele moeite.ook hadden wij met zwembad uitzicht geboekt en gekregen. Maar door de enorme cactussen en palmbomen zie je niets.De kamer van mijn vriendin was zo donker als je niet depressief bent dan wordt je dat daar wel.Het personeel is vriendelijk en de kamer die ik had op de eerste verdieping was tip top.hotel lig mooi gelegen en alles op loop afstand.eten veel variatie en lekker.om 12 uur van je kameraf als je naar huis gaat wat wel heel normaal is bij de meeste hotels. Maar ook je bandje wat je hebt voor All inclusive wordt van je pols geknipt. Om dat wij pas om 5 uur opgehaald werden kun je nergens meer gebruik van maken,Nog geen glaasje water. wij konden voor 10 euro nog lunchen Vind dit heel belachelijk.Geen goede service, en ga daar ook niet weer naar toe.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, die haar kamers grotendeels heeft gemoderniseerd. De rest van het hotel zo hier en daar ook wat gemoderniseerd kunnen worden. Eten is prima. Wat meer afwisseling met de lunch zo goed zijn. Mooie zwembaden met genoeg bedjes en geen handleggers.
Vriendelijk personeel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Atlantis2punto0, Director de Relaciones Públicas van Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Met vriendelijke groeten,

Op ons terrein van 65.000 vierkante meter hebben we 15.000 vierkante meters met tropische tuinen die dagelijks onderhouden worden. Daarnaast hebben we ook onze 4 all inclusive restaurants (hoofdbuffet Gaudi en onze thematisch Aziatische en Spaanse restaurants en een Premium restaurant en de Aziatische en het Spaanse restaurant moeten gereserveerd worden), 5 verschillende bars, 7 zwembaden (voor peuters, kinderen en enkel volwassenen en voor animatie), 3 tennisvelden, een spa-centrum, Premium Club die enkel voor volwassenen is.

We willen U uitnodigen ons te volgen op Instagram, Facebook of onze website om daar onze vernieuwde kamers en restaurants te zien.

We hopen het genoegen te hebben U in een toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het park zag er op het eerste gezicht mooi uit, echter er hing al meteen een rioolgeur. De douche was verstopt (duurde halve dag om dit te maken) en tot overmaat van ramp hadden we 's nachts een kakkerlakken plaag in de kamer, wat afgedaan werd als zeer normaal door de receptionisten. Zij gingen dit verhelpen met spray, wat achteraf dus niet gebeurd was. s 'nachts waren de kakkerlakken buiten ook in grote getallen aanwezig. In 3 dagen hebben wij er veel gezien in 4 verschillende kamers, waardoor 3 nachten niet geslapen. Helaas werden wij echt niet serieus genomen door het personeel. Uiteindelijk zijn we daar vertrokken.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Atlantis2punto0, Director de Relaciones Públicas van Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Geachte gasten,

Alvast bedankt dat U de tijd genomen heeft om Uw beoordeling te delen hier op Tripadvisor met andere reizigers over Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort.

Ons bedrijf verricht periodieke insectenbehandelingsbehandelingen in tuinen en faciliteiten met een gespecialiseerd bedrijf met deze applicaties, waarna de insecten doorgaans vergaan wanneer ze in contact komen met de gewasbeschermingsmiddelen die vrij effectief zijn, hoewel in de meeste hotels gelegen in tropische klimaten, zijn onmogelijk om in zijn geheel uit te roeien, evenals om incidentele sterfgevallen te voorkomen. De schoonmaakdienst in het hotel wordt zeer gewaardeerd door onze klanten die onze vestiging 78% waarderen als uitstekend of zeer goed.

We hopen U in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers zijn goed en ruim. Alles is schoon. Eten is goed en met elke dag een ander thema op het buffet. Daarnaast twee "speciale" restaurants, een spaanse en een Aziatische waar je apart voor moet reserveren maar wel bij je All-in hoort. Het Spaanse restaurant kan je overslaan aangezien wij dat niet zo geslaagd vonden, de rest was heel erg goed. Veel Animatie voor jong en oud (hoewel wij er geen gebruik van hebben gemaakt). Loopafstand naar het stadje corralejo en fijn dat de haven ook daar is zodat je een oversteek van een dag kan maken naar Lanzarote.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Atlantis2punto0, Director de Relaciones Públicas van Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017