Beoordeeld op 24 juni 2018

Dit hotel is de prima gelegen in het centrum van Corralejo ! Ideaal voor winkels,bushaltes, gezellige marktjes (Canarische & Afrikaanse). Tevens ook voor een bezoek aan het "Parque Natural". Je hebt er ook een medisch centrum op 5 min stappen. Als je u naar de hoofdstraat begeeft heb je bijna recht op recht met de straat van het hotel al een bancontact naast een excursiebureau. Opgelet, daar betaal je 1.95 euro kosten per transactie. Beter wat verder lopen om de hoek met de straat die parallel loopt met het Barcelo hotel, waar alle uitstappen vertrekken met de bus. Zoals in ieder H10-hotel, ben je best van je lid te maken van H10-club. Da's gratis en bied je tal van voordelen. Zo was het bij mij het derde H10-Hotel dat ik bezocht en de zwembadhanddoek lag op mijn kamer. Heb hiervoor niks moeten betalen ! Je krijgt ook een welkomstcheque voor een gratis cocktail. Een doosje pralienen. Doen dus ! Je spaart punten die je kunt inruilen voor op het einde uw afrekening te betalen. Het personeel, niettegenstaande de voorgaande opmerkingen die ik hier lees, is gewoon héél attent. Niks is hen teveel, zowel aan de receptie als in het restaurant, bar enz... Aan de receptie is zelfs een dame die Frans spreekt en toen we verder kwamen was een Nederlandse stagiaire aanwezig voor 6 maanden. "Thanks Serena & Cie" ! Nederlanders, Engelsen maar weinig of geen mensen te zien van de Oostbloklanden. Het ontbijt is wat Engels gericht. Maar voor de rest is het eten dik in orde. Men kan buiten eten en 's avonds wordt er u door een maître d'hôtel een plaats aangewezen. Kijk uit om niet juist onder de airco te zitten. Alle dagen heeft men vissoorten en vleessoorten. De drank wordt geserveerd aan tafel en is niet zo prijzig. 2.10 euro voor 50 cl plat water. Véél variatie maar geen verspilling. Je kunt upgraden van HP naar All Inclusive. Tarieven hangen aan de ingang van het restaurant. Het hotel is zeer hygienisch : zowel aan de inkom van het restaurant alsook op andere plaatsen hangen vloeistof distributors voor handreiniging. De barman Luiz uit Sao Polo is top ! Zéér professionele gast en de cocktails werden met de grootste zorg klaargemaakt. Je zag het verschil als hij achter den toog stond. "Thanks Luiz" !
Ik had een kamer volledig op het einde op de uithoek van het complex (830), ver telkens om te komen eten, maar rustig. Als we nadelen moeten aankaarten...We kwamen er aan met méér dan 4 uren vertraging in het midden van de nacht. Er was wel niemand om ons de weg naar de kamer te wijzen. Dat was wel eventjes zoeken in den donkeren met het plannetje. Men kreeg er ook geen maaltijd meer. Er lag een boterham, fruit en drank in de frigo. Een lunchpakket als je op excursie gaat wordt door het hotel niet meegegeven. Zie vinden het niet hygiënisch bij zo'n warm weer. De broodroosters marcheren niet zo super goed in het restaurant. Er is geen slagroom en geen koekjes bij de ijscrème aanwezig. De koffer is inderdaad naar de prijzige kant (23 euro voor 10 dagen en 10 euro waarborg). Waarborg krijg je op het einde van het verblijf zoals overal terug. Men kan bijbetalen per uur om bij het vertrek nà 12 uur langer de kamer te behouden. Is ook wel prijzig : 10 euro/uur. Aan het zwembad hangen stickers op de ligstoelen dat deze niet mogen gereserveerd worden. Maar de meeste vakantiegangers vegen hier hun laars aan ! En er was in de maand mei toen wij er waren niemand om hierin orde te houden. Geen fitnesscentrum in het hotel. Je moet de straat oversteken waar je rechtover in de H10- Ocean Dreams het fitness centrum mag gebruiken. Nadelen aangaande de kamers : luidruchtig ! Ik hoorde mijn buurman in zijn bed snurken ! Douche : modern maar loopt uit. Er ontbreekt een toiletborstel op de kamer. En de bedden zijn naar de harde kant. De airco / verluchting die telkens aanslaat als men in de badkamer gaat is ook nogal naar de luidruchtige kant. Qua animatie : eens goed/eens slecht. Kenny van Dilbeek doet zekers zijn best. Wij hadden er een host die zijn stage deed, Jari. Top ! Supervriendelijke jongen die zijn job ter harte neemt. Neem ook eens het "treintje" voor een rondrit op Corralejo voor 5 euro. Vertrekt in de hoofdstraat rechtover de Desigual winkel. Ga recht op recht naar boven aan het hotel voor een wandeltocht naar de "Bayuyo" vulkaan. Zeker de moeite voor de "barbarij eekhoorntjes". "Los Lobos" is zeker ook een aanrader. De "Gran Tour" kun je boeken in het reisbureau juist buiten het hotel, zal goedkoper zijn. Het hotel biedt eveneens excursies aan. Wie zegt dat er op Fuerteventura niks te zien is, is zeker mis ! Kortom super fijne vakantie en verblijf gehad en voor herhaling vatbaar !

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op het zwembad (opgelet zijn slecht 2 verdiepingen) Dus als je niet beneden wil zitten...
Beoordeling verzameld in samenwerking met ASUS 12 W8 IE Bookmark
Beoordeeld op 18 juni 2018

Wij hadden dit hotel geboekt voor onze 10-daagse vakantie in juni 2018. Dit hotel kan hooguit als 'matig' beoordeeld worden. Er zijn tal van kleine mankementen die samen tot grote ergernis leiden. Het hotel is duidelijk maar op 1 ding gefocust en dat is korte termijn winstmaximalisatie (dit is zo in alle hotels maar hier duidelijk zichtbaar). Zo is er een nakend tekort aan personeel (vooral barpersoneel). Wil je drinken gaan bestellen dan moet je minstens 10 min aanschuiven vooraleer je bediend wordt. Het personeel doet hun best wel maar je ziet dat ze het moeilijk hebben met het hoge volume aan reizigers waardoor de sfeer niet optimaal is. Verder zijn er 2 grote zwembaden maar slechts 1 ervan is verwarmd. Maar aan de receptie bij onze aankomst zeiden ze duidelijk de verwarmde zwembaden. Toen we dit meldden aan het management, vertelden ze dat ook het andere zwembad verwarmd was en dat ze dit gingen checken maar hier werd geen gevolg aan gegeven. Voor de handdoeken aan het zwembad dient een waarborg gegeven te worden en in de voormiddag hebben ze al geen handdoeken meer beschikbaar. Ook de safe is betalend op de kamer (geen refund). Er is ook geen water voorzien op de kamers (in all inclusive arrangement). In de maand juni was nog steeds de bar niet geopend aan het niet-verwarmde zwembad en waren er werken aan de gang met het nodige lawaai als gevolg (die pool noemen ze dan de quite pool). Voor een drankje dien je dan helemaal naar de andere pool te lopen (is ongeveer een 50 meter). Het buffet 's middags en 's avonds is gewoon ok.
Zeker geen aanrader dit hotel alsook het management reageerde niet op enige ontevredenheden van de klanten. Meerdere reizigers in dit hotel waren duidelijk niet tevreden. Kortom slecht gemanaged hotel, wij gaan zeker niet terug.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Ik heb al eerder een beoordeling voor dit hotel geschreven. We waren twee jaar geleden heel positief en daarom zijn we dit jaar terug gegaan. Het eten is nog steeds heerlijk, de kamers schoon en het personeel heel vriendelijk. Deze keer echter, bedachten ze dat ze de bar bij het rustige zwembad maar eens moesten verbouwen. Dat was best nodig maar we kwamen hier spontaan achter op de tweede dag. De verbouwing zou een maand gaan duren. Daarnaast waren ze in dezelfde buurt een sleuf aan het graven met een pneumatische apparaat. Voortdurend bouwgeluiden dus die met de dag meer werden. Aanvankelijk denk je nog ach.... maar het stoort steeds meer. Het andere zwembad met veel kinderen, animatie en muziek was niet waar wij voor kwamen en dus geen optie voor ons. En met ons all inclusive arrangement moesten we voor elk drankje het hele complex over naar de bar bij het andere zwembad. Als we dit hadden geweten hadden we beslist een andere keuze gemaakt en waren we niet naar dit hotel gegaan. Jammer, we waren heel enthousiast maar hebben nu een beetje een kater. Als de verbouwing klaar is, is het er vast weer heerlijk maar mocht je deze maand nog gaan, wees gewaarschuwd.
Let op: ‘s avonds lange broek voor de heren en je kaartje van je kamer mee naar het restaurant met naam en kamernummer.

Datum van verblijf: juni 2018
María M, Gerente van H10 Ocean Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Beste Juliette24Juliette,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review op Tripadvisor.

Wat fijn om te lezen dat het eten, de kamers en het personeel nog steeds aan alle verwachtingen voldoen! Dit is waar wij naar streven.
Het betreurt ons echter dat u zo´n last heeft ondervonden van de verbouwing van de zwembadbar. Deze verbouwing was helaas dringend nodig. Het gebouw had afgelopen winter zoveel slecht weer te verduren gehad dat het niet meer veilig was. Echter, hebben wij dit geruime tijd van tevoren op onze website gezet. Tevens hebben wij dit doorgegeven aan de reisorganisaties waar wij mee samen werken. Ik vind het erg vervelend dat u hier niet van op de hoogte was, maar een andere optie dan verbouwen was er helaas niet.
De verbouwing is gelukkig nu al een aantal weken klaar en verandert deze bar ´s avonds zelfs in een Italiaans restaurant, waar wij al veel lovende woorden over hebben mogen ontvangen. Met een all-inclusive arrangement mag u hier maar liefst 2 keer per week gratis eten.

Nogmaals dank voor uw feedback en we hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen, zowel in het hotel als ons nieuwe restaurant! Wij zijn er van verzekerd dat u een onvergetelijke ervaring zal hebben.

Beoordeeld op 5 juni 2018

Wij verbleven hier 1 week met een baby (1 jaar) en 6 volwassenen. We kregen kamers naast elkaar, wat heel fijn was. Onze (ruime, mooie en schone) kamers waren op de begane grond, waardoor we een terras hadden dat grensde aan de tuin. Dit was vooral heel handig als onze dochter sliep; we konden vanuit ons terras zo naar de bar lopen om iets te drinken te halen, zonder dat we door onze kamer moesten. Het eten was echt voortreffelijk; we zijn in veel goede all inclusive hotels geweest, maar dit behoort echt tot de top. Heerlijk vers bereid, veel variatie, goed op temperatuur en vol van smaak. Het hotel is verder goed onderhouden, je hebt er alles wat je nodig hebt en het personeel is zeer vriendelijk. Bovendien is de ligging ook perfect, midden in het centrum van Corralejo. Als wij nog eens naar Fuerteventura gaan, zullen we zeker naar dit hotel terug gaan!
Enige minpuntje vonden wij dat de bar bij het zwembad niet erg gezellig was, waardoor er ook bijna nooit mensen zaten.

Beste Linda B,

Wat geweldig dat u ons de hoogste score heeft gegeven, hartelijk dank! Fijn om te lezen dat alles naar wens was.
Dank u wel voor uw feedback wat betreft de bar bij het zwembad, we waarderen alle feedback en streven er naar de best mogelijke service te bieden.

We zouden u graag nog eens ontvangen!

Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer net hotel met vriendelijke medewerkers. Ligging perfect en voorzieningen prima. Wij hadden HP en dit was prima. Konden ook nog diner omzetten naar lunch dit kon per dag. Nette en ruime kamers. Vlak aan winkelstraat en nabij strand

Beste Bianca B,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u een onvergetelijke vakantie heeft gehad in ons hotel en zien u graag nog eens terug.