18 juni 2018 beoordeeld

Wij hadden dit hotel geboekt voor onze 10-daagse vakantie in juni 2018. Dit hotel kan hooguit als 'matig' beoordeeld worden. Er zijn tal van kleine mankementen die samen tot grote ergernis leiden. Het hotel is duidelijk maar op 1 ding gefocust en dat is korte termijn winstmaximalisatie (dit is zo in alle hotels maar hier duidelijk zichtbaar). Zo is er een nakend tekort aan personeel (vooral barpersoneel). Wil je drinken gaan bestellen dan moet je minstens 10 min aanschuiven vooraleer je bediend wordt. Het personeel doet hun best wel maar je ziet dat ze het moeilijk hebben met het hoge volume aan reizigers waardoor de sfeer niet optimaal is. Verder zijn er 2 grote zwembaden maar slechts 1 ervan is verwarmd. Maar aan de receptie bij onze aankomst zeiden ze duidelijk de verwarmde zwembaden. Toen we dit meldden aan het management, vertelden ze dat ook het andere zwembad verwarmd was en dat ze dit gingen checken maar hier werd geen gevolg aan gegeven. Voor de handdoeken aan het zwembad dient een waarborg gegeven te worden en in de voormiddag hebben ze al geen handdoeken meer beschikbaar. Ook de safe is betalend op de kamer (geen refund). Er is ook geen water voorzien op de kamers (in all inclusive arrangement). In de maand juni was nog steeds de bar niet geopend aan het niet-verwarmde zwembad en waren er werken aan de gang met het nodige lawaai als gevolg (die pool noemen ze dan de quite pool). Voor een drankje dien je dan helemaal naar de andere pool te lopen (is ongeveer een 50 meter). Het buffet 's middags en 's avonds is gewoon ok.
Zeker geen aanrader dit hotel alsook het management reageerde niet op enige ontevredenheden van de klanten. Meerdere reizigers in dit hotel waren duidelijk niet tevreden. Kortom slecht gemanaged hotel, wij gaan zeker niet terug.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb al eerder een beoordeling voor dit hotel geschreven. We waren twee jaar geleden heel positief en daarom zijn we dit jaar terug gegaan. Het eten is nog steeds heerlijk, de kamers schoon en het personeel heel vriendelijk. Deze keer echter, bedachten ze dat ze de bar bij het rustige zwembad maar eens moesten verbouwen. Dat was best nodig maar we kwamen hier spontaan achter op de tweede dag. De verbouwing zou een maand gaan duren. Daarnaast waren ze in dezelfde buurt een sleuf aan het graven met een pneumatische apparaat. Voortdurend bouwgeluiden dus die met de dag meer werden. Aanvankelijk denk je nog ach.... maar het stoort steeds meer. Het andere zwembad met veel kinderen, animatie en muziek was niet waar wij voor kwamen en dus geen optie voor ons. En met ons all inclusive arrangement moesten we voor elk drankje het hele complex over naar de bar bij het andere zwembad. Als we dit hadden geweten hadden we beslist een andere keuze gemaakt en waren we niet naar dit hotel gegaan. Jammer, we waren heel enthousiast maar hebben nu een beetje een kater. Als de verbouwing klaar is, is het er vast weer heerlijk maar mocht je deze maand nog gaan, wees gewaarschuwd.
Let op: ‘s avonds lange broek voor de heren en je kaartje van je kamer mee naar het restaurant met naam en kamernummer.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
María M, Gerente van H10 Ocean Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2018

Beste Juliette24Juliette,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review op Tripadvisor.

Wat fijn om te lezen dat het eten, de kamers en het personeel nog steeds aan alle verwachtingen voldoen! Dit is waar wij naar streven.
Het betreurt ons echter dat u zo´n last heeft ondervonden van de verbouwing van de zwembadbar. Deze verbouwing was helaas dringend nodig. Het gebouw had afgelopen winter zoveel slecht weer te verduren gehad dat het niet meer veilig was. Echter, hebben wij dit geruime tijd van tevoren op onze website gezet. Tevens hebben wij dit doorgegeven aan de reisorganisaties waar wij mee samen werken. Ik vind het erg vervelend dat u hier niet van op de hoogte was, maar een andere optie dan verbouwen was er helaas niet.
De verbouwing is gelukkig nu al een aantal weken klaar en verandert deze bar ´s avonds zelfs in een Italiaans restaurant, waar wij al veel lovende woorden over hebben mogen ontvangen. Met een all-inclusive arrangement mag u hier maar liefst 2 keer per week gratis eten.

Nogmaals dank voor uw feedback en we hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen, zowel in het hotel als ons nieuwe restaurant! Wij zijn er van verzekerd dat u een onvergetelijke ervaring zal hebben.

5 juni 2018 beoordeeld

Wij verbleven hier 1 week met een baby (1 jaar) en 6 volwassenen. We kregen kamers naast elkaar, wat heel fijn was. Onze (ruime, mooie en schone) kamers waren op de begane grond, waardoor we een terras hadden dat grensde aan de tuin. Dit was vooral heel handig als onze dochter sliep; we konden vanuit ons terras zo naar de bar lopen om iets te drinken te halen, zonder dat we door onze kamer moesten. Het eten was echt voortreffelijk; we zijn in veel goede all inclusive hotels geweest, maar dit behoort echt tot de top. Heerlijk vers bereid, veel variatie, goed op temperatuur en vol van smaak. Het hotel is verder goed onderhouden, je hebt er alles wat je nodig hebt en het personeel is zeer vriendelijk. Bovendien is de ligging ook perfect, midden in het centrum van Corralejo. Als wij nog eens naar Fuerteventura gaan, zullen we zeker naar dit hotel terug gaan!
Enige minpuntje vonden wij dat de bar bij het zwembad niet erg gezellig was, waardoor er ook bijna nooit mensen zaten.

Verbleef: mei 2018

Beste Linda B,

Wat geweldig dat u ons de hoogste score heeft gegeven, hartelijk dank! Fijn om te lezen dat alles naar wens was.
Dank u wel voor uw feedback wat betreft de bar bij het zwembad, we waarderen alle feedback en streven er naar de best mogelijke service te bieden.

We zouden u graag nog eens ontvangen!

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer net hotel met vriendelijke medewerkers. Ligging perfect en voorzieningen prima. Wij hadden HP en dit was prima. Konden ook nog diner omzetten naar lunch dit kon per dag. Nette en ruime kamers. Vlak aan winkelstraat en nabij strand

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Bianca B,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u een onvergetelijke vakantie heeft gehad in ons hotel en zien u graag nog eens terug.

28 mei 2018 beoordeeld

Hotel was als op de foto en junior suite ook. Bed erg hard en divanbed niet prettig om te zitten. Eten wisselend ene dag goed andere dag matig maar wel vers. Voor ons geen 4 sterren waard. Wat ik als hinder heb ervaren zijn dat je overal trapjes of hellingen hebt en ik daar hinder van ondervonden heb tijdens het verblijf.Om naar de eetzaal of zwembad te komen ontkom je er vaak niet aan. Sfeervolle lounge en mooie zwembaden. Leuk plaatsje en heerlijk klimaat.

Kamertip: Vraag naar een kamer zonder te veel trapjes of hellingen om naar de eetzaal en zwembad te gaan.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Lili A,

Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wat fijn dat de kamer naar wens was en dat de lounge en de zwembaden goed bevielen.
Wat betreft het bed zou ik u er graag op willen wijzen dat het mogelijk is om bij de receptie om een topper te vragen. Deze maakt de matras een stuk zachter.
Het spijt ons te vernemen dat het eten voor u niet van de kwaliteit was waar wij normaalgesproken wel naar streven, wij zullen dit doorspelen aan de keuken. Ook uw opmerking met betrekking tot de trapjes en hellingen zullen wij zeker noteren en oppakken.
Goed om te lezen dat u genoten heeft van de ligging en het klimaat!

Nogmaals bedankt voor de feedback, dit wordt zeer gewaardeerd.