“Heerlijke vegan lunch met gezin bij H2O Juicebar!”
Beoordeling van H2O Juice Bar & Vegan Cafe

H2O Juice Bar & Vegan Cafe
Geclassificeerd als nr. 5 van 350 Restaurants in Corralejo
Keukens: Spaans, Brits
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten
17 augustus 2021 beoordeeld

We zijn hier al vaker geweest. Onze favorieten zijn de Smoothiebowls. Supergezond. En H20 is een relaxte plek om even te zitten en te lunchen. De eigenaar is erg aardig en verleent een prima service.

Datum van bezoek: juli 2021

17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heel lekker vegan eten. Ik had het broodje van de dag, met avocado en tomaat en die was heerlijk! Ook de sapjes zijn super lekker en worden allemaal vers gemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2021
8 februari 2020 beoordeeld

Het restaurantje is super gezellig en knus met heerlijke verse gerechten. Ook de juices worden helemaal vers geperst! Je proeft echt dat alles gezond en vers is. Ik had een latte machiatto met soja melk, een tropical juice en een vegan burger. Mijn vriend een iced cappuccino, tropical juice en een acai bowl.

Datum van bezoek: februari 2020
3 september 2019 beoordeeld

Ben je vegetariër, veganist of een Juice lover, dan zit je hier helemaal goed. Alle producten zijn biologisch en supergezond. Versgeperst sap, uitgebreide smoothie kaart, lactosevrije melk (haver, amandel, alles is mogelijk), veganistische cake, broodjes; ze hebben een uitgebreide kaart. De suiker voor in de koffie is rauwe oersuiker. Zo'n gezondheids tentje is het dus. Het terrasje waar je op zit is iniemienie, maar heel gezellig. De eigenaar heeft hart voor zijn vak en past gerechten naar keuze aan. Mijn favoriete sapje is appel, peer, bleekselderij, komkommer en munt, bijvoorbeeld, en hij maakte het gewoon hoewel het niet op de kaart staat.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier meerdere keren ontbeten en geluncht omdat mijn vriend en ik vegan eten. Bediening was heel vriendelijk en het eten heel lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die H2O Juice Bar & Vegan Cafe bekeken, bekeken ook

In H2O Juice Bar & Vegan Cafe geweest? Deel je ervaringen!