Katis Villas Boutique Fuerteventura
US$ 177*
US$ 211*
US$ 181*
  • Zwembad
Fuentepark Apartamentos(Corralejo)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 92*
US$ 106*
HotelsClick
  • Restaurant
26 augustus 2014 beoordeeld

Geweldige ruime villa's die van alle gemakken voorzien zijn. Drie slaapkamers met eigen badkamer, volledig ingerichte keuken, bbq en jacuzzi op het dak..... Super vriendelijk personeel met goede tips over het eiland. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!!

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
16 augustus 2014 beoordeeld

Dit jaar weer 3 heerlijke weken gehad in Bahiazul in de villa's van KATIS. De villa was heel mooi en werd perfect onderhouden, 2x week schoongemaakt en van alle luxe voorzien, zwembad, jacuzzi, bbq en zonnebed.
Fantastische vakantie gehad met veel zo'n en heerlijk relaxen op Oliva beach en 's avonds heerlijk in de weelde van de villa. Volgend jaar zijn we er weer

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
6 juli 2014 beoordeeld

Mooie villa, voorzien van alle gemakken. Zeer luxueus en compleet. Lekker bbq-en op het zonnige dakterras. Het zwembad is ruim en wordt regelmatig schoon gemaakt. Dichtbij is een grote supermarkt (mercadona) In Corralejo en omgeving hangt een zeer ontspannen sfeer. We komen hier zeker terug.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
1 juni 2014 beoordeeld

We zijn net weer terug na 9 heerlijke nachten in Katis villa. De ontvangst was hartelijk en de villa was super-de-luxe. Een heerlijk eigen zwembad en een dakterras met eigen jacuzzi. Met een prima ligging op 5 minuten van de supermarkt en 10 minuten van Corralejo heb je alles dichtbij. Naar onze mening zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
8 augustus 2013 beoordeeld

Alles wat je maar kan wensen voor een relax vakantie vindt je hier bij Katis Villas!
Alles klopt! De privacy is geweldig ondanks dat de villa's geschakeld zijn. De villa's zijn ruim en bieden alle comfort! De keuken is zeer compleet met alles erop en eraan! Is er iets niet dan kan je erom vragen en wordt het meteen geregeld! Iedere derde dag wordt er schoongemaakt en linnen gewisseld en wordt het zwembad en de jacuzzi gechecked en schoongemaakt. Wij verbleven in Katis Villa nr. 9.2 en het is een aanrader. Heerlijke bedden, heerlijke ligbedden bij het zwembad en boven op het dakterras. Wij zijn met een familie geweest en hebben een super vakantie gehad. De stranden zijn wel wat verder weg maar met een huurauto geen probleem. Supervriendelijke service, massages op afspraak te regelen in de villa (aanrader), Al met al een dikke 10!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie