“Luxe villa met geweldig dakterrras”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Katis Villas Boutique Fuerteventura
Beoordeeld als nr. 3 van 45 hotels in Corralejo
28 december 2015 beoordeeld

Deze villa ligt wellicht wat verder van zee, maar het huis zelf is onovertrtoffen: drie slaapkamers, een ruime woonkamer en vooral een heerlijk dakterras mét jacuzzi. De villa is licht en modern ingericht. Verder zijn er een prima restaurant en een supermarkt op loopafstand.

Verbleef: December, 2015
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Katis Villas Boutique Fuerteventura
Bekijk de nieuwste beoordelingen

26 augustus 2014 beoordeeld

Geweldige ruime villa's die van alle gemakken voorzien zijn. Drie slaapkamers met eigen badkamer, volledig ingerichte keuken, bbq en jacuzzi op het dak..... Super vriendelijk personeel met goede tips over het eiland. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
16 augustus 2014 beoordeeld

Dit jaar weer 3 heerlijke weken gehad in Bahiazul in de villa's van KATIS. De villa was heel mooi en werd perfect onderhouden, 2x week schoongemaakt en van alle luxe voorzien, zwembad, jacuzzi, bbq en zonnebed.
Fantastische vakantie gehad met veel zo'n en heerlijk relaxen op Oliva beach en 's avonds heerlijk in de weelde van de villa. Volgend jaar zijn we er weer

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
6 juli 2014 beoordeeld

Mooie villa, voorzien van alle gemakken. Zeer luxueus en compleet. Lekker bbq-en op het zonnige dakterras. Het zwembad is ruim en wordt regelmatig schoon gemaakt. Dichtbij is een grote supermarkt (mercadona) In Corralejo en omgeving hangt een zeer ontspannen sfeer. We komen hier zeker terug.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
1 juni 2014 beoordeeld

We zijn net weer terug na 9 heerlijke nachten in Katis villa. De ontvangst was hartelijk en de villa was super-de-luxe. Een heerlijk eigen zwembad en een dakterras met eigen jacuzzi. Met een prima ligging op 5 minuten van de supermarkt en 10 minuten van Corralejo heb je alles dichtbij. Naar onze mening zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
8 augustus 2013 beoordeeld

Alles wat je maar kan wensen voor een relax vakantie vindt je hier bij Katis Villas!
Alles klopt! De privacy is geweldig ondanks dat de villa's geschakeld zijn. De villa's zijn ruim en bieden alle comfort! De keuken is zeer compleet met alles erop en eraan! Is er iets niet dan kan je erom vragen en wordt het meteen geregeld! Iedere derde dag wordt er schoongemaakt en linnen gewisseld en wordt het zwembad en de jacuzzi gechecked en schoongemaakt. Wij verbleven in Katis Villa nr. 9.2 en het is een aanrader. Heerlijke bedden, heerlijke ligbedden bij het zwembad en boven op het dakterras. Wij zijn met een familie geweest en hebben een super vakantie gehad. De stranden zijn wel wat verder weg maar met een huurauto geen probleem. Supervriendelijke service, massages op afspraak te regelen in de villa (aanrader), Al met al een dikke 10!

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
24 mei 2013 beoordeeld

Mooie villa's om je in thuis te voelen, erg ruim opgezet zodat je met 6 personen nog steeds heel relaxt vakantie kunt vieren. Villa is smaakvol en compleet ingericht, indeling is erg praktisch. Boven op het platte dak is een royale eettafel, vaste bbq, super dubbel ligbed en een kleine jacuzzi. Beneden een eigen zwembad dat tegen meerprijs extra kan worden verwarmd. Rondom het zwembad twee lekkere ligstoelen, een laag zitje met twee stoelen en een vierkante tafel. De tuin met zwembad is omgeven door een privacy biedende muur. Ook in huis lekker veel ruimte, 3 slaapkamers met eigen opgang, toilet en douche. In de keuken is alles compleet en goed functionerend. Wij hadden elke dag schoonmaak geboekt en kregen dus ook in de keuken elke dag nieuwe droogdoeken enzo. Voor ons een prima vakantie en voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Corralejo bekeken
op 3.3 km afstand
H10 Ocean Dreams
nr. 4 van 45 in Corralejo
688 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Katis Villas Boutique Fuerteventura geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Katis Villas Boutique Fuerteventura

Adres: Calle Pardelas 7 | Inside the Bahiazul complex, 35660 Corralejo, La Oliva, Fuerteventura, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Fuerteventura > La Oliva > Corralejo
Voorzieningen:
Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Roomservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 45 hotels in Corralejo
Prijsklasse: € 162 - € 237 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 14
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Katis Villas Boutique Fuerteventura met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?