Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hadden een oud appartement. Bed was doorgezakt en de douche was klein met vies douchegordijn. We wilde een ander appartement vanwege de geur, hiervoor moesten we 20 euro betalen, slechte service. Dit appartement was qua geur wel iets beter. Ontbijt was uitgebreid, maar weinig vers fruit. Personeel was niet echt vriendelijk, kan geen lach of hallo van af.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 23 september 2018

Wij zijn eind augustus begin september 15 dagen verbleven in een 2 kamer appartement met ontbijt. Appartementen zijn netjes en van alle gemakken voorzien. Ontbijt heel uitgebreid en lekker. Zwembad was lekker wel zout water maar dat vonden wij niet hinderlijk. Personeel vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Op loopafstand van centrum. Zandstrand is een stuk verder lopen maar wij hadden een huur auto dus geen probleem mee gehad.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Net hotel met een mooi zwembad (inclusief veel ligplaatsen). Zeer uitgebreid ontbijt (helaas weinig vers fruit), nette/schone kamers, erg vriendelijk meertalig personeel wat altijd bereid is hulp te bieden. Het hotel bevindt zich dichtbij het levendige centrum van Corralejo, perfect te voet te bereiken.
De “lovesharing”-zuil in de hal is erg handig voor het huren van een auto/brommer.

Datum van verblijf: juli 2018
Surfing C, Director de Recepción van Surfing Colors Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Geachte Ruben,
Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij dat je van je verblijf hebt genoten. We hopen dat ze snel terugkomen. Veel groeten van het hele team

Beoordeeld op 28 mei 2018

In mei 2018 zijn we een week te gast geweest in een appartement van Surfing Colors.
We hadden een goed appartement met fantastische service en elke morgen een heerlijk ontbijt buffet. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. De prijs kwaliteit verhouding is heel goed.

Datum van verblijf: mei 2018

Geachte Bartv,

Beoordeeld op 7 mei 2018

net appartement. personeel super. zeer goed ontbijt. bedden goed. locatie goed. zwembad goed. schoonmaak goed. badkamer wat klein en gedateerd. prijs kwaliteit zeker aanrader. zijn bezig met kamers renoveren (waar wij geen last van hadden)dus kan alleen maar beter worden.

Datum van verblijf: mei 2018

Geachte markmax2018,