19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuk, gezellig, warm en happy plek om te verblijven. Service zoals je die nergens anders hebt, op een rustige plek met prachtig uitzicht en toch heel dicht bij het centrum. Als je iets nodig hebt is het er of regelen ze het! Ik wil snel weer terug!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Surfing C, Director de Recepción van Surfing Colors Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

Geachte LottieJ,
Heel erg bedankt voor je reactie! We zijn heel blij dat je van je verblijf hebt genoten. We hopen dat ze snel terugkomen. Veel groeten van het hele team

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Upgrade genomen naar net gerenoveerde kamer en die was fantastisch! Oudere studio appartementen zijn wel echt verouderd en badkamer vonden wij vooral niet prettig. Nieuwe kamer was super, alles nieuw en mooie badkamer met regendouche. Ligging perfect: lekker rustig maar wel prima te lopen naar boulevard (5 min). Mooi zwembad en dagelijks leuke gratis yoga of pilates lessen. Ontbijt ook heerlijk met heel veel keuze. Alleen jammer dat ontbijt pas vanaf 8:00 uur is. Hierdoor konden wij de laatste dag niet ontbijten i.v.m. vlucht. Personeel erg aardig en behulpzaam. Zou zeker terug gaan!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Surfing C, Director de Recepción van Surfing Colors Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2018

Heel erg bedankt voor je reactie,

De waarheid is dat de nieuwe SURFING DREAMS-kamers waardevol voor ons zijn gebleven, we houden ervan dat u ze leuk vond. Het is een genoegen om te lezen dat u al onze activiteiten en de ontspanning van het zwembad hebt genoten.

Een groet van alle medewerkers van Surfing Colors en we hopen je snel weer hier te zien.

28 januari 2018 beoordeeld

door de verschillende types kamers die ze hebben ontstaat er een heerlijke mix van gasten. Stoere surfers van de dorms, no nonsense mensen van de appartementjes. Iets luxere types van de gerenoveerde hotelkamers. Echt een fraaie mix. Geweldig ontbijt waar iedereen elkaar ontmoet. Yogalessen, lekker zwembad. Loopafstand van het centrum, maar wel heerlijk rustig. Heerlijke plek!!!!!!!!!!!!!!

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Surfing C, Director de Recepción van Surfing Colors Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2018

Heel erg bedankt voor zo'n geweldige recensie! We zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was en dat u van alle faciliteiten die het hotel te bieden heeft genoten heeft. We kijken ernaar uit om je weer te zien, hopelijk heel snel! Vergeet niet om je op onze website te abonneren om hier een korting voor je volgende vakantie te krijgen. ;) Schrijf ons een e-mail en we vertellen je hoe je het moet doen! Met vriendelijke groeten van ons allemaal bij Surfing Colors!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxte plek om te verblijven. Erg vriendelijk personeel, schone kamers en accommodatie meer dan prima onderkomen voor 11 dagen. De prijs/ kwaliteit is perfect. Een appartement voor het middensegment en alle faciliteiten aanwezig. Perfecte afstand naar het centrum, makkelijk aan te rijden met de auto en heerlijk rustig buiten het drukke centrum. Wij hebben een erg leuke tijd gehad en komen (hopelijk) nog eens terug.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Surfing C, Director Comercial van Surfing Colors Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Bedankt voor het kiezen van ons, van Surfing Colors willen we je snel zien !! Een groet van ons hele team.

2 oktober 2017 beoordeeld

Prachtig hotelletje om te verblijven. Zeer goede maar basis service. In het centrum op kleine afstand van de North Shore om te gaan surfen. De receptionisten zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. Ook de bijhorende surfschool net naast het hotel is ongelofelijk goed. Ik zal zeker nog terug gaan !!!!!

Kamertip: uitzicht zwembad
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw beoordeling, we zijn erg blij met uw beoordeling van onze medewerkers en onze locatie. We hopen je snel te zien.