12 maart 2018 beoordeeld

geen goed hotel, vies en oud, kapotte douche, internet zeer slecht, geen vriendelijke personeel, zeer gehorig en je ruikt de hele dag etensluchten uit de zeer ongezellige keuken. Dit hotel is echt aan een forse opknapbeurt toe! het enige dat goed wordt onderhouden is de tuin. Afstand tot het centrum is minimaal 2 kilometer.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
OasisFue, Director General van Oasis Papagayo Sport & Family, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2018

Dear Guest,

Thank you very much for choosing Oasis Papagayo Sport & Family to enjoy your holidays in Fuerteventura. We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel.

In regards to your comments, we are very surprised by your general discontent, especially about your comment regarding our staff, since the great majority emphasizes their professionalism and above all, their kindness.
However, we are sorry to read that our hotel in general did not meet your expectations.

We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

Best regards,

Oasis Papagayo Team

17 februari 2017 beoordeeld

Mooi hotel ,maar zonder auto te ver afgelegen,er is om de hoek een bushalte , maar bus komt 1 x per uur.
Wij hadden alleen appartement,bij aankomst koelkastdeur en 2 terrasstoelen stuk,dezelfde dag doorgegeven...werdt niets aan gedaan,na 8 dagen 3 de stoel stuk,doorgegeven bij receptie..weer niets aan gedaan,toen maar stoel meegenomen ,en werden er andere stoelen gebracht.......en dat na 8 dagen.
Buiten op terras van appartement kan,maar heel veel lawaai van zwembad herrie cq dreunmuziek.

Kamertip: Huur een auto of maar gebruik van taxi's.boek geen kamer bij zwembad.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
OasisFue, Director General van Oasis Papagayo Sport & Family, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Dear Hendrikusvanoostrom,

Thank you for taking the time to advise us of your comments posted on TripAdvisor.
I would like to express my sincere apologies for your dissatisfaction with your recent experience during your stay at the hotel. Our guests are our upmost priority and we strive to ensure that every customer has a enjoyable time at the hotel. I was concerned to discovery that we could not deliver on your expectations and I feel sorry that you were disappointed with our room’s product. We are working closely with our owning company to enhance the overall product and I am grateful you have taken the time to let us know.
Once again thank you for sharing your feedback and I sincerely hope that this experience will not deter you from choosing Oasis Papagayo Sports& Family for your next visit to Fuerteventura.

24 juli 2016 beoordeeld

De appartementen zijn gedateerd maar schoon en lekker ruim. op het park is genoeg te doen animatie, twee zwembaden en een olympisch bad. geen gedoe met handdoeken neerleggen dat gebeurde gewoon niet. we hadden all in maar dat hoeft van ons niet meer het ontbijt was prima maar de lunch en diner nee dat vonden wij niet lekker. ook bij de bar voor snacks was echt vies. alleen de koffie die was prima! het complex ligt dichtbij een waterpark echt een aanrader. en het dorpje Corralejo ligt op ongeveer 500. Voor het mooie strand kun je het beste met een bus of taxi. Naar het waikiki strand kun je lopend doen. Al met al een hele mooie vakantie gehad en ja hier willen we wel weer terug komen alleen dan zonder all in

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
22 juli 2016 beoordeeld

Driesterren hotel, eten bij AI prima, vers, ruim gesorteerd wn goed aangevuld. Personeel erg vriendelijk. De kamers/appartementen zijn volgens mij van particulieren, slecht onderhouden, linnengoed minimaal. Ziet er armoedig uit: lakens en handdoeken met gaten en rafels. Dekens van het bed NIET schoon. Tuin in en rond het complex goed onderhouden. Stoelen en bedden rond de gewone zwembaden voldoende, ,aar 2/3 is stuk, wordt blijkbaar niet vervangen...
Maar oke als je mooi weer hebt slaap je er alleen!

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld

Ruime kamers, privacy op balkon, terras minder. Wel gehorig. Keuken voldoende. Bedden zijn hard. Mooie tuin. Mooie zwembaden, geen claims op de ligbedden bij zwembad. Fietsen te huur. Surflessen. Prima te wandelen naar centrum, 10 minuten. Taxi terug 4 euro. Winkel heeft verse broodjes. Buffet restaurant, niet zo goed.

Kamertip: Meeste privacy en wind op eerste verdieping
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
OasisFue, Director General van Oasis Papagayo Sport & Family, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2016

Geachte gast,

Ten eerste willen wij U danken voor het kiezen van ons hotel om van uw vakantie te genieten.
De tevredenheid van onze gasten is ons belangrijkste doel en uw beoordelingen zijn belangrijk voor ons, zodat wij elke dag de diensten die wij aanbieden kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten
De directie