Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.817)
Beoordelingen filteren
2.817 resultaten
Waardering van reizigers
2.014
565
146
50
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.014
565
146
50
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.817 beoordelingen
Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

Ik kan over dit hotel alleen maar vertellen in superlatieven. Het ontbijt is heerlijk, uitgebreid, verschillende verse fruitsappen, enz. ‘s Middags kan je eten ofwel aan het zwembad, ofwel op een pier aan zee, wat een mooi uitzicht! Heerlijk! ‘s Avonds zijn de buffetten weer enorm. Er is zo veel keuze dat we niet naar de andere restaurants van het hotel gegaan zijn.
Er loopt opvallend veel kuispersoneel rond en dat zorgt er natuurlijk voor dat het overal heel proper is. Ze kuisen de kamer voor de middag zeer grondig en komen ‘s avonds nog even langs. Geweldig hotel!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank KoenMoens
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Atlantis2punto0, Director General van Gran Hotel Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd nam om ons te beoordelen!

Wat fijn dat voor u het ontbijtbuffet u gesmaakt heeft en u ook tevreden was over de mooi kamer!
Wij zijn heel blij met de hoge beoordeling die u ons heeft gegeven en tegelijk trots dat we zulke mooie woorden mogen ontvangen en zullen dit dan ook met het hele team delen.

We kijken er alvast naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

Graag tot dan.

Met vriendelijke groet,

Javier Tello
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

Het allerbeste hotel in Corralejo. Zijn 5 sterren volledig waard. Mooie kamers, zeer confortabel, schoon, ales prima in orde. Perfect schoongemaakt, zels s’avonds nogmaals voor de nacht.
Prachtige entree met geweldige ontvangst aan de receptie.
Ontbijt super. Alles wat een verwende klant zich maar kan wensen. Diners naar keuze in moooe restaurants . Ofwel in buffervermogen , mar ook a la carte.
Dan de topper van het hotel : Het fantastische wellness- gedeelte. Liefst 3000 m2 groot. Met zeer grote verwarmd zwembad , Turks stoombad, Finse sauna enz.
In de mooie subtropische tuin staan voldoende luxe bedjes bij 2 ruime zwembaden ( verwarmd).
Buiten voor het hotel een super strand met gratis strsndbedden/ parasols. Fijne zandstranden , geschikt ook voor kinderen, een minuut of 5 ver.
Kortom dit hotel is zijn geld zeker waard en zorgt voor een geslaagde vakantie!

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Akkies
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Atlantis2punto0, Director General van Gran Hotel Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Beste gast,

het was een plezier voor ons om je te ontvangen. We zijn blij te horen dat je zo'n geweldige tijd hebt gehad en dat je positief onder de indruk was van onze diensten en installatie, evenals van het gastronomische aanbod.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,

Javier Tello
Algemeen directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke verblijf in een zeer relaxt hotel.
We hebben allen met ontbijt geboekt en dat is prima.
Het drop ligt op ca. 1.5 km (30 min wandelen) waar we s’avond heerlijk hebben gegeten.
Ontbijt buffet was prima met verse sapjes, eitjes hoe jij het wil en voor ieder wat wils incl. voor mensen met allergieën.
Kamer goed schoon heerlijk bed en samen worden je slippers neer gezet en het bed opengeslagen.

Enige min puntje is dat je maar 1 flesje water krijgt tijdens je verblijf.
Van mij hadden ze de fles champagne weg mogen laten en elke dag een flesje water mogen neer zetten.

Zwembaden zijn mooi eentje verwarmd en ander twee niet.
Mooi zand strand voor de deur met gratis ligbedjes windscherm en parasol helemaal top.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Monique E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Atlantis2punto0, Director General van Gran Hotel Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw recente bezoek aan ons hotel en voor het delen van uw vakantie-ervaring met ons en de rest van de lezers.
Het is onze hoofddoelstelling om een breed scala aan diensten aan te bieden in een gedenkwaardige omgeving. Ongetwijfeld zal de trots op ons werk altijd nauw verbonden zijn met de volledige tevredenheid van onze klanten en we zijn blij dat we het in uw geval hebben bereikt.

We zijn erg trots op uw woorden, omdat ze de essentie van ons hotel weerspiegelen, namelijk een plek bieden vol vrede, een goede deal vol details en een gastronomisch aanbod zonder gelijke.

Wat betreft de fles water, houd er rekening mee dat we een gedetailleerde beschrijving van de hoteldiensten bieden, inclusief onze diensten op de kamer op onze website, om teleurstellingen of misverstanden bij aankomst te voorkomen.

In ieder geval hopen we dat u goede herinneringen aan deze vakantie heeft en dat u ons blijft kiezen als een favoriet hotel op het eiland.

Met vriendelijke groeten,

Javier Tello
Hotel Directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juni 2018

We zijn net terug van Fuerteventura. Hierbij hebben wij gelogeerd in "Gran Hotel Atlantis Bahia Real". Wij hadden een kamer met zicht op de binnentuin op de 3de verdieping, zoals wij hadden gevraagd. Bij aankomst word je hartelijk ontvangen met een drankje (bubbels of iets anders). Super vriendelijk personeel! Toen we naar de kamer werden gebracht door David kregen wij een woordje uitleg over het hotel en plaatsen waar we zalig konden vertoeven.
De kamer is ruim en proper. Misschien wat gedateerd maar de housekeeping zorgde er steeds voor dat iedere dag de kamer netjes was gepoetst. Ook als we s'avonds gingen dineren was bij terugkomst op de kamer de bedden netjes herschikt. Dit is gewoon perfect!
Koffie faciliteiten en goed gevulde minibar zijn een mooie troef om op het balkon nog eens onderuit te zakken.
Wij hadden half pension. Iedere dag was er een ruim ochtendbuffet en iedere avond had het diner een bepaald thema. genoeg keuze!
We konden het ook op prijs stellen dat een lange broek voor het diner verplicht is.
Bedden aan het zwembad zijn voldoende zodat handdoekje leggen haast niet voorkomt. Iedere 2 zijn voorzien van een dik ligkussen, parasol en tafeltje. De tuin ligt er heel verzorgd bij!
We hebben ook gebruikt gemaakt van de SPA en massage. In één woord: GEWELDIG!
We hebben ook gebruikt gemaakt van het Japans restaurant. Zeker aan te bevelen! Dit is een beleving apart!
Het hotel bevind zich 1,8km van Corralejo waar het bruisende leven is. Ongeveer 25minuutjes wandelen.

Kamertip: Kamer met tuinzicht geven beschutting tegen de wind
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Antonio P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Javier T, Director General van Gran Hotel Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2018
Google-vertaling

Dear guest,

We are always happy to know that our guests have returned home with great memories of their vacation and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at our hotel with us and with all the readers of TripAdvisor.

Thank you for the wonderful description of the room you stayed in. Our goal is to provide to our guests impeccable, attractive and spacious rooms, and we are very happy to know that you liked yours so much.

We have shared your compliments with the team, highlighting your special mention for bellboy David, who always strives to attend impeccably to all customers.

The exquisite gastronomy is another factor that has stood out and it is certain that we have the best ingredients and a meticulous elaboration in detail, very much in line with the level of our hotel.

Regarding the hotel, we take care of every detail, both in the culinary offer and in the service and of course the appearance of the gardens, pools and other facilities. Our passion for hospitality is surely reflected in our work and the treatment of our guests. We are glad that you have perceived it that way.

On behalf of the Management and our team, we want to thank you once again for sharing your experience in our facilities with the online community.

We hope to welcome you soon to our hotel.

With kindest regards,

Javier Tello
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Na 3 jaar kozen we weer voor een weekje onthaasten op Fuerteventura. Atlantis Bahia Real is hier prima voor geschikt. Het hotel is rustig gelegen aan de rand van Corralejo. Het centrum is aan te lopen maar ook per taxi goed te bereiken. Het eten (wij boekten half pension) is goed en het personeel is vriendelijk. Er zijn genoeg ligbedden bij het zwembad en op het strand. Handdoek leggen komt dan ook (bijna) niet voor.

Omdat wij op onze laatste dag voor 8 uur vertrokken kregen wij zo der extra een continental ontbijt op de kamer geserveerd.

Klein minpuntje: tot drie keer toe kregen we te weinig handdoeken maar na een telefoontje werden deze direct gebracht.

Al met al een fantastisch hotel!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Kees078
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Javier T, Director General van Gran Hotel Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

We are very honored to be able to count you among our already loyal guests and we wish to thank you with all our heart for your preference.

We are glad that your stay was a resounding success and that you were able to fully enjoy the holiday experience.

It is a pleasure to know that we have been able to satisfy both your expectations in terms of facilities and attention to detail in our personalized service, and we have also known how to pamper your palate with our wide gastronomic offer.

We highly value your opinion and we are sure that your experience will be of great help for other travelers to get to know us.

Looking forward to receiving you again, we send you our best wishes.

With kindest regards,

Javier Tello
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken