3 juli 2017 beoordeeld

Mooi hotel, ruime, schone kamers, op zich mooie ligging direct aan zee, vriendelijk en attent personeel en fijne binnentuin met zwembad (waar je uit de wind ligt). Het hotel is wel wat gedateerd, kan zeker wat modernisering gebruiken. De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt ook hoog. Het lijkt of het hotel veel keus in dinermogelijkheden heeft, maar iedere avond is er maar één (of zijn er maximaal twee) restaurant(s) open, zodat er eigenlijk juist weinig keus is en je al vroeg moet reserveren om überhaupt voor 21.30 uur te kunnen eten. Dat is met name een nadeel omdat er geen alternatieven (op enig niveau) zijn in de omgeving van het hotel: de omgeving is verpauperd en biedt zowel qua restaurants als winkelaanbod niets voor de reiziger die het iets beter gewend is. Corralejo is een plaatsje dat -met uitzondering van dit hotel- gericht is goedkoop toerisme, met verouderde en deels leegstaande accommodaties. Het geheel maakt een armoedige indruk van een toeristische plaats die 'over haar hoogtepunt heen is' en niet met de tijd is mee gegaan. Omdat de omgeving zich dus niet leent voor een leuke wandeling of gezellig winkelen, zouden we -ook als is het hotel zelf echt prima- niet snel nog een keer voor dit hotel kiezen.

Kamertip: Houd bij de kamers aan de zeezijde rekening met zeer harde stormachtige wind op de balkons.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Atlantis2punto0, Director General van Gran Hotel Atlantis Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2017

Geachte Mevrouw Marjolein O.,

hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en voor het evalueren van uw verblijf op het eiland.
We zijn blij om te weten dat het hotel met zijn diensten en faciliteiten aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Corralejo is een opkomende vakantiebestemming die de voorkeur geniet van klanten van alle nationaliteiten. Het eiland nodigt vooral uit om te genieten van zijn stranden, met name de duinen van Corralejo die zich kwalificeren als een van de beste stranden ter wereld, om lange wandelingen in de natuur te maken en om te genieten van de lokale gastronomie, markten en traditionele dorpjes van het eiland. Wij zijn het met u eens dat dit geen specifieke winkelbestemming is.
Inderdaad, we zijn het enige 5-sterrenhotel op het eiland, dus het is logisch dat we uitblinken in de omgeving.
Afhankelijk van de periode waarin u bezoekt, vindt u meer gezinnen (schoolvakanties) of koppels van alle leeftijden.
In verwijzing naar onze restaurants bieden we alle klanten een wekelijks openingsprogramma om hun avondeten te organiseren. We raden u ook aan vooraf te reserveren om een ​​plaats te garanderen op het moment van uw voorkeur.

We hopen dat je de kans hebt om terug te keren naar Fuerteventura en een betere indruk van het eiland te krijgen. Wat het hotel betreft, we verwelkomen u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Hoofddirecteur

1 februari 2017 beoordeeld

Service hotel is prima; jammer van directe omgeving.
Mooi strand en fraaie tuin met zwembaden.
Buffetrestaurant; prima eten, maar sfeerloos en veeel licht.
Vriendelijk en efficiënt personeel.
Geen gebruik gemaakt van de spa mogelijkheden.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Atlantis2punto0, Director General van Gran Hotel Atlantis Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Geachte klant,

hartelijk dank voor uw bezoek en uw bijdrage in deze portal adviezen.
Het is een genot om te weten dat we kunnen voldoen aan al uw verwachtingen ten aanzien van de verfijnde keuken, zorgzame klantenservice en de infrastructuur van een hoge categorie hotel.
Wij zijn gevestigd in een van de beste wijken van Corralejo, in de kleine baai van Coco Beach een strand dat een prachtig uitzicht en een bar op het strand ligt, en in de buurt van het natuurpark Dunes Park.
Wij willen lezers te informeren dat het gebouw waarnaar u verwijst is aan de andere kant van de straat en is niet zichtbaar vanaf de kamers en terrassen van het hotel, dus denk niet dat dat geen invloed op de vakantie genot van onze klanten heeft.
Wij betreuren het dat u geen gebruik maken van onze Spa Bahía Vital maakte waren en aan te moedigen u om te bezoeken op één gelegenheid volgend.

Aandachtig,

General Manager

31 januari 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel, dat ondanks zijn grootte rust uitstraalt. Vriendelijk personeel, uitstekende voorzieningen, mooie tuinen en een goed buffet restaurant, maar vooral drie goede a la carte restaurants.

Kamertip: Kies voor uitzicht op zee: prachtig. En als je niet tegen het geluid van de golfen kunt: met de schuifdeur dicht hoor je die haast niet.

Beste gast,

dank u voor ons te kiezen als uw resort van voorkeur voor uw verblijf op het eiland en voor het delen van uw vakantie-ervaring.
We zijn blij om te weten dat onze installaties, de vriendelijkheid van onze medewerkers en speciaal onze fijne gastronmic aanbod gewaardeerd. We hopen je terug te hebben als onze gast en zijn blij om onze hulp te bieden bij uw volgende boeking.

Vriendelijke groeten,

General Manager

23 januari 2017 beoordeeld

Zijn 5* meer dan waard, overal super vriendelijk, heb nergens een slecht antwoord gekregen. Mooi ingericht. Een grote en complete spa en een keuze zwembad ingesloten of strand. Bedden aan de harde kant maar dit wist ik van eerdere reviews.
Rustige ligging, wel ongeveer een 20 minuten stappen naar de shops.
Ontbijt en avondmaal: om naar uit te kijken.

Kamertip: de koudere maanden, zwembadzijde. de warmere ,zeezicht
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Atlantis2punto0, Director General van Gran Hotel Atlantis Bahia Real, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Beste Mark B.,

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en voor het verlaten van zo'n positieve feedback over uw vakantie met ons.
We zijn blij dat u een algehele onvergetelijk verblijf had en dat u onze diensten naar zo'n hoge standaard ziet. U heeft ons spa-gebied en onze fijne gastronomie gemarkeerd en we zijn verheugd te weten dat u deze servicefuncties grondig genoten hebt.

Wij verwelkomen u graag terug wanneer u dat ook wilt, en aarzel niet om direct contact op te nemen als wij u bij uw volgende boeking kunnen helpen.

Algemeen Directeur

13 december 2016 beoordeeld

Bij aankomst zie je helaas eerst meerder vervallen bouwskelletten wat de aanblik nogal troosteloos maakt. De entree van het hotel is erg mooi en de recptieruimte/lounge ook. Ontvangst is keurig met valetparking, drankje bij de balie en kamer die smorgens om 10.00 al gereed was. Top. Mensen zijn erg vriendelijk.
Wij zaten in kamer 363. Dit is op de bovenste verdieping met vrij zicht op het zwembad.
Het balkon is ruim met fijne stoelen. De kamer zelf is klassiek van inrichting. Vergelijkbaar met bijv. Riu Palace Maspalomas (zijn wij vorig jaar geweest). De douche is erg goed. Badkamer helaas geen goed afzuigsysteem. Maar dit zijn kleine dingetjes. Het bed is erg breed en de matrassen zijn voorzien van een topper en lagen prima. Tv, minibar aanwezig. Zwembadruimte is aan de kleine kant maar er is altijd plek en er wordt niet aan stoelen reserveren gedaan en dat is echt een verademing. Heerlijk dikke kussens op de bedjes. De Spa is ook fijn al vond ik het water in alle zwembaden aan de frisse kant. Wij hadden alleen ontbijt geboekt. Dit is zeer uitgebreid en het moet heel gek zijn als je hier iets mist. Heerlijk! S'avonds gingen wij in het stadje eten. Goedkoop en lekker. In het hotel heerst rust. Daarvoor hadden wij dit hotel gekozen. Het is naar onze mening eigenlijk minder geschikt voor gezinnen of mensen die vermaak zoeken. Elke avond is er in de lounge iets van live muziek. Mooi maar niet echt gezellige animatie. Kortom wij gingen een week voor luxe/ comfort en rust en dat hebben we gekregen. Prijs / kwaliteit vind ik het wel pittig maar als je het makkelijk kunt doen gewoon gaan.

Kamertip: hoog gelegen kamer 363 met uitzicht op zwembad
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner