Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

3e keer dat we hier zijn geweest. Dit jaar kerst en oud en nieuw gevierd! Kinderen onder de 16 jaar mogen bubbelbad niet in. Onze kleine is 5 jaar en heeft A en B. Reden: ze plast in bad. Nu zitten er alleen ouderen van 85 jaar er in. Wat denk je dat die doen????
Goed te merken dat hotel van 4,5 naar 3 sterren is gegaan. Eten is steeds hetzelfde, weinig afwisseling. Kamers worden volgend jaar verbouwd.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 2 december 2017 via mobiele applicatie

Mooie omgeving maar een verouderd hotel met een puzzel van wat waar is en op welke verdieping pas op met wat je drinkt want alle postmix wordt gemaakt van het kraanwater. Waterflessen vallen niet onder de all inclusive en moeten worden gekocht.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Een beetje verouderd hotel maar wel nog goed onderhouden er zijn wel renovatie werken aangekondigd voor volgend jaar .kamers waren proper met een mooi uitzicht maar de zee en de woestijn in ons geval .eten was goed met verschillende keuzen en alle dagen iets anders .aan de balie is er ook iemand die Nederlands praat de blonden .De minpunten aan dit hotel geen drinken op de kamers wel een frigo . Ook een beetje druk aan het zwembad.
Kortom zeker zijn sterren waard voor deze prijs

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel mooie ligging bij het strand. Veel te doen en goed eten.
Kamers wat verouderd maar nog best te doen. Zeer mooi strand in de duinen en 's avonds genoeg te doen voor jong en oud.
Eten ook goed en elke dag wat anders.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

heerlijke vakantie gehad!
Het hotel was super, goed, lekker eten en veel, echt all-inclusive, goede (gratis) WiFi, leuke entertainment, goede service. Groot hotel maar het massale merk je niet omdat er 2 restaurants (en 2 thema restaurants waar je kan reserveren) en 2 zwembaden zijn, het is goed verdeeld. Er zijn verschillende barretjes (gratis cocktails) en een discotheek onder in het pand. Er is voor ieder wat wils!

Het ligt alleen wat "afgelegen" 2,5 km van het centrum van corralejo, maar met een taxi ben je er zo. Naaktstrand lag vanuit het hotel het strand oplopen naar rechts, voorbij het gele "baywatch" huisje. Het hotel ligt oo het strand, super mooie omgeving en heerlijk om een wandeling te maken.

Ik zat in het bijgebouw, grote kamer! ja de kamers zijn "gedateerd" maar schoon en netjes. En feitelijk slaap je er alleen, dus voor mij is het meubilair totaal niet belangrijk.

Zeker een aanrader om alleen te gaan, maar ook als stel of met kids erbij! Ik ga zeker nog eens terug!

Verbleef: april 2017, reisde alleen