21 september 2017 beoordeeld

Voor het tweede jaar op rij gekozen voor Bahia de Lobos.
Vriendelijk personeel, lekker eten (zeker ook het diner in het botanische restaurant is zéér lekker en vers. Ook de thema-avonden zijn top!).
Kamer geboekt aan het rustige zwembad.
Kamer wordt dagelijks volledig gepoetst, terras wordt gekeerd, lakens worden regelmatig ververst, ...
Geen negatieve punten te vermelden.

Kamertip: Neem een kamer aan een zwembadzijde.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Sergio D, Director General van LABRANDA Bahia de Lobos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Dear Ruben V,

we kindly like to thank you for all your warm words which are a big acknowledgement and motivation at the same time for all our employees to provide the best service and quality for our guests every day.

We are proud that we could reach all your expectations for a fantastic and memorable holiday and are already looking forward to welcome you back at Hotel Bahía de Lobos in the near future.

Sincerely,

Sergio de la Serna
Hotel Management

28 juni 2017 beoordeeld

Leuk hotel, kamers zijn op begane grond of eerste verdieping. Heel rolstoelvriendelijk. Kamers zijn netjes en schoon. Eten is prima er is voldoende keus. WiFi is heel traag.
Voldoende ligbedjes bij het zwembad,echter parasols zijn er te weinig.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Het hotel ligt dichtbij de winkelstraat, haven en strand met leuke pleintjes zijn op loopafstand.

Kamertip: Kies een kamer met zwembadzicht.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Sergio D, Director General van LABRANDA Bahia de Lobos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2017

Beste Anita M,
Bedankt voor het kiezen van ons voor uw vakantie in Fuerteventura en voor uw feedback.
Het zal een genoegen zijn om u te verwelkomen in de toekomst.

9 juni 2017 beoordeeld

Kamers zijn licht en heel ruim, pas gerenoveerd. Balkon of terras. Wel altijd een kamer met zwembad zicht boeken want anders is je uitzicht nul. Keurig schoon ook en prima bedden en kussens.
Eten is ook prima, avondeten kan in het grote restaurant waar 3x per week een thema avond is of in het Italiaanse buffetrestaurant. Bij het Italiaanse restaurant is het aanbod niet zo gevarieerd maar wel heel lekker! Hier mag ook in korte broek gegeten worden.
Het grote restaurant is wat uitgebreider en netter. Afwisseling in eten is in vergelijking met andere hotels echt Prima.
Ligging is perfect, hotel uit en je staat aan het begin van drukke winkelstraat. De mooie duinstranden zijn 30 minuten lopen. Kleinere strand is wel dichterbij.
All inclusive was niet helemaal wat wij gewend zijn, aantal drankjes moest je voor bijbetalen, bv baileys en irish Coffee. En na 23.00 was de bar gesloten en mocht je nog iets willen dan moest je voor alles betalen. Ook flesjes water moet je betalen. Met als gevolg dat mensen zelf flesjes vulden bij de water automaat.
Animatie stelt niet veel voor, zeker 's avonds is er weinig te beleven. Avond terras en bar zijn ongezellig ingericht. Wij gingen 's avonds inderdaad winkelstraat wandelen en drontkennen daar wat.
Handdoek leggen is hier echt belachelijk, 07.00 je bed uit voor een fatsoenlijk plekje eten parasol. Overigens zit handooekservice deels in AI: badhanddoek is gratis , wel borg, maar wisselen kost 1 Euro!

Al met al prima hotel maar ik weet niet of ik nog eens zou terug gaan.

Kamertip: Zwembadzijde boeken. Wije zaten in blok J en daar zat je prima rond het kleinere zwembad.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Sergio D, Director General van LABRANDA Bahia de Lobos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Beste HaSaJa V,
Bedankt voor het kiezen van ons voor uw vakantie in Fuerteventura en voor uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel.
Het zal een genoegen zijn om u terug te verwelkomen als u ons die kans geeft.

15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie. Schitterend hotel in Corralejo op Fuerteventura.
Zeker vier sterren. Het eten is voortreffelijk en de bediening is perfect. De kamers zijn lekker groot en voorzien van alle gemakken. Prachtig zwembad met uitstekende strandbedjes. Er zij er tevens genoeg. De locatie van het hotel is ook super. Binnen een aantal minuten ben je in de winkelstraat en binnen tien minuten aan het strand. Wij komen hier zeker weer.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Sergio D, Director General van LABRANDA Bahia de Lobos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2017

Beste Willem W,
Dank u voor het kiezen van ons voor uw vakantie en voor uw prachtige reactie op uw verblijf bij ons.
Het zal een genoegen zijn om u terug te mogen verwelkomen.

23 november 2016 beoordeeld

Leuk hotel met gerenoveerde kamers, al is de afwerking hier en daar wel op zijn spaans gedaan om het zo maar even te verwoorden.. Eten is er lekker gevarieerd vooral de vis is goed het vlees was zo nu en dan wat droog, leukste is toch wel om gewoon lekker te gaan eten in Corralejo zelf, veel leuke restaurants en veel gezellige muziek! Aardig en goed personeel verder en kamers worden goed schoon gemaakt en als je wil kan je elke dag schone handdoeken krijgen, hotel is algemeen ook erg schoon! Enige minpuntje is dat er op de site staat dat ze streng letten op het bezet houden van bedjes en handdoekjes leggen helaas gebeurd dit in de praktijk niet.... Maar in de buurt zijn de overheerlijke zandduinen waar je top kan vertoeven

Kamertip: Kamer aan het zwembad kan je makkelijk vanaf zwembad je kamer in
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Sergio D, Director General van LABRANDA Bahia de Lobos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016

Beste Mikosss,
Hartelijk dank dat u de tijd heft genomen on over ons hotel en u verblijf hier te schrijven.
Graag verwelkomen wij u volgende keer weer in Bahia de Lobos