Beoordeeld op 13 november 2017

Een mooi en ruim appartement met de nodige privacy. Voorzien van een eigen zwembad met standaard vrij koud water. Drie ruime slaapkamers zijn voorzien van goede bedden. Twee prima badkamers. Keuken van alle gemakken voorzien inclusief afwasmachine en wasmachine. Appartement is schoon, bovendien wordt er 5 kerr per week schoongemaakt.
Je hebt wel een auto nodig, is prettig dat je deze op eigen terrein achter de poort kunt parkeren.
Leuke bar en restaurant op terrein.
Prettig idee dat het complex goed bewaakt wordt.

Kamertip: We zaten aan de wegzijde en hadden nauwelijks last van het verkeer.
Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 september 2017

Wij hadden in augustus met 3 volwassen personen een 4 kamer villa duplex geboekt met uitzicht op het golfterrein voor een week. Bij aankomst 's avonds gingen we inchecken en na het inchecken werd er ineens tussen neus en lippen door gezegd dat onze accommodatie overboekt was en we een nacht naar een ander huis moesten. Ze hadden bewust overboekt voor 1 nacht, zodat ze toch de accommodatie kunnen verhuren ook al is het vertrek van mensen en de aankomst van mensen niet gelijk. Dan lossen ze dat zo op werd verteld. Hier waren wij uiteraard niet blij mee, omdat we dus niet gewoon onze spullen konden gaan aanpakken en de volgende dag weer moesten verkassen naar een ander accommodatie. Het personeel deed net alsof heel fijn was voor ons want we kregen een nacht een 'upgrade'. We vroegen hoe laat we de volgende dag dan weer er uit moesten, maar dat was niet bekend. We moesten maar lekker genieten van de upgrade en het zwembad de volgende dag.

Bij aankomst in het huis voor die nacht zagen wij al geen verschil met huis dat wij zelf ook geboekt hadden. Dus we vonden het al raar. De volgende dag ging vervolgens om half 10 's ochtends al de telefoon (de dag nadat je bent aangekomen...) dat we om 11.00 uur eruit moesten. Gevraagd aan de telefoon naar welk huisnummer we dan zouden gaan. Dit werd genoemd. Vervolgens zag ik op de kaart dat dat een kleiner huis was dan dat wij geboekt en waar wij voor betaald hadden met uitzicht op de weg. We voelden ons meteen opgelicht. Hier waren wij uiteraard niet blij mee en we zijn dit dan ook meteen bij de receptie gaan melden. Daar werd aangegeven dat er overlegd zou worden met de manager.

Intussen gingen we maar vast wat boodschappen doen en direct toen we terug kwamen met de auto van het boodschappen doen stond er een manager voor de deur. Zij was erg onvriendelijk en zei dat we direct onze spullen moesten pakken en weg moesten. Er werd gewoon net gedaan alsof we niet eens betaald hadden voor de vakantie, terwijl toch een aardig bedrag hadden neergelegd voor deze vakantie. We vroegen haar naar welk nummer we zouden gaan om te controleren dat we naar een huis zouden gaan wat wij geboekt hadden en niet naar een kleiner huis. De manager wilde dat niet zeggen en zei dat we daar niets mee te maken hebben en stond daar heel stom bij te lachen. Na lang aandringen kwam er uiteindelijk een nummer waar we naar toe gingen. Dit gecontroleerd en toen zijn we met onze spullen naar dat huis gegaan.

We waren inmiddels dus al onze hele eerste dag daar kwijt door al dit gedoe van het personeel daar en de overboeking. Terwijl wij lekker een dag aan het zwembad hadden willen liggen. Bij aankomst bij het huis blijkt dat er 3 ligbedden bij het zwembad staan waarvan er maar 1 is waar de rugleuning van omhoog kan. De andere 2 zijn platte bedden. De buren aan beide kanten hadden allebei 3 of 4 ligstoelen met verstelbare leuning in de rug. Wij gebeld of we ook die bedjes nog 2 konden krijgen ipv de platte bedden die wij hadden, nou dat kon niet hoor want die waren op. In de keuken zijn geen theedoeken, afwasborstels of handdoeken aanwezig. Dit hadden wij wel verwacht bij een dergelijke accommodatie. Het servies is minimaal en dan waren wij nog maar met 3 personen in dit huis voor 6 personen.

De schoonmaak in huis stelt helemaal niks voor, ze staan dagelijks rond 9.00 al aan te bellen aan je deur of dat je schoonmaak wil. Niet heel relaxed als je op vakantie bent. En als je vraagt of ze later kunnen komen omdat mensen nog in bed liggen dan kan dat niet. Schoonmaak is alleen prullenbakken legen en handdoeken wisselen. Handdoeken kregen we ook bijna standaard te weinig. Dan namen ze hele set handdoeken mee en legden ze er bijvoorbeeld 2 kleintjes voor terug.

Ook bij het vertrek van het huis weer problemen ervaren. Bij aankomst was ons medegedeeld dat we een half uur van te voren voordat we wilden gaan moesten bellen naar de receptie zodat er iemand gestuurd wordt om het huis te controleren. Dit ook ivm de borg van € 500,- die je bij aankomst moet betalen. Wij hadden om 8 uur 's ochtends gebeld dat we om half 10 naar het vliegveld zouden vertrekken en of er voor die tijd iemand kon komen. Om half 10 was er nog steeds niemand geweest, terwijl wij echt weg moesten. Vervolgens geprobeerd de receptie nog een keer te bellen. Bleek vervolgens de stroom eraf te liggen. Daardoor deed de telefoon het niet en het hekwerk waar we eruit moesten rijden ging niet open. Uiteindelijk iemand gevonden van het personeel die dat hek handmatig open deed en maar zelf naar de receptie gereden om aan te geven dat er niemand kwam. Wordt er heel simpel gezegd dat ze het vergeten waren... Vervolgens heel snel naar het vliegveld gereden. De borg zou binnen 24 tot 48h worden teruggestort. Dit werd uiteindelijk ook pas een week later teruggestort, na melding dat de borg er nog niet was.

Hier gaan wij in ieder geval nooit meer terug. Heel onvriendelijk personeel, slechte service, ze weten duidelijk niet hoe ze met klanten om moeten gaan en dat de accommodatie bewust wordt overboekt kunnen wij al helemaal niet waarderen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooie bungalow, voorzien van alle gemakken (wasmachine, vaatwasser, oven, etc.), maar met hotelservice. Iedere dag schoonmaak en evt. schone handdoeken. Als bonus een prive zwembad (2,2x5,5m), dat elke 2 dagen wordt schoongemaakt. Verder een leuke 9 holes par-3 golfbaan. Auto huren is wel aan te bevelen, zodat je niet afhankelijk bent van taxi of shuttle service.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 1 mei 2017

Wij verbleven hier als stel 10 dagen in een 6p appartement. Het appartement bevat 3 slaapkamers, 2 badkamers, een van alle gemakken voorziene keuken, een enorme kamer, buiten eigen parkeergelegenheid achter slot en grendel, een privé zwembad.
Alles brandschoon en iedere dag schone handdoeken. Het enige wat we hebben aan te merken is dat de badkamers nogal gedateerd zijn en ook de afvoer van de wc omdat gevraagd wordt er geen papier o.i.d. in de gooien.

In pricipe kun je dus alles zelf doen: koken, bbc etc. Zelfs een vaatwasser en wasmachine ontbreken niet. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt.

We hebben het ontbijt erbij geboekt en dat was elke morgen prima verzorgd. Aanvullende wensen (gebakken eitje) geen probleem. Alle medewerkers van het resort doen er alles aan het je naar de zin te maken. Als je niet van golf houdt is een auto wel noodzakelijk want je bent te ver van Corralejo om te lopen.

Wij zijn er elke dag op uit getrokken met de auto en hebben daar erg van genoten.
De pomp van het zwembad ging stuk en daardoor konden we 's nachts niet goed slapen door het lawaai. De andere ochtend gemeld en toen kregen we te horen dat we dit gewoon 's nachts ook moeten melden. Dan komt er direct iemand om er wat aan te doen.

Op de flatscreen's (kamer en slaapkamer) is de Nederlands/Belgische zender BVN te zien. In het resort zijn ook Nederlandse personeelsleden aanwezig. Al met al zeker een aanrader.

Kamertip: Dicht bij de receptie zodat je niet zo ver hoeft te lopen naar het ontbijt. Wij verbleven op A05.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 april 2017

Hebben nu 2 weken in standaard villa gezeten , maar was minder (luxe) dan Duplex villa. Voordeel..alles gelijkvloers (met dakterras) , waarvan grootste gedeelte met granieten vloer en de slaapkamers (3) met laminaatvloer , die behoorlijk kraken doordat de ondervloer (beton) ongelijk is (putten !!). De keuken is ook wat kleiner dan Duplex villa (3 verd.). De Wi-Fi zoals gezegd op website en reisorganisaties , laat te wensen over. DWZ ...alleen 's morgens en 's avonds wifi en grootste gedeelte dag GEEN wifi , door drukte of signaal ??( maar dan ben je er toch niet...behalve met slecht weer). Het personeel is vriendelijk en probeert je op alle manieren te helpen , maar dat lukt niet altijd omdat het niet goed begrepen wordt of vergeten is. Een nieuw item (vergeleken met vorig jaar) , er is een shuttle service naar stad en strand. Een pluspunt dus als je geen vervoer hebt !! En je kan via receptie excursies boeken, daarvoor hoef je dus niet naar centrum. Al met al , géén vervelend verblijf , maar af en toe wel hindernissen. Een late checkout (verlengen van 6 uurtjes) kost wel € 80,00 terwijl overnachting € 90,00 kost ...DUUR dus !!We zouden er wel weer voor kiezen bij een volgende vakantie.

Kamertip: Als je voor een goede kamer kiest , gebruik dan wel een item om het personeel ervan te overtuigen voor die kamer.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden