“Fantastisch”
Beoordeling van Infusion Restaurante

Infusion Restaurante
Geclassificeerd als nr. 19 van 356 Restaurants in Corralejo
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
4 december 2021 beoordeeld

Diverse keren hier heerlijk gegeten voor een budget prijs. De vis hier was de lekkerste. Geweldig personeel. Wel tijdig reserveren. Anders vis je achter het net.

Datum van bezoek: november 2021

26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is niet hoogstaand maar prijs is dat ook niet. Voor 50 euro waren wij met 2 volwassenen en 1 kind klaar.

Datum van bezoek: oktober 2019
5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitenzijde nodigt niet echt uit. Ze zitten op een ongunstige plek; er lopen geen honderden mensen langs die je binnen kunt loodsen, maar als je er eenmaal geweest bent....
Ruime keus. Enthousiaste bediening. Al het eten wordt heet opgediend en koelt niet snel af. Sticky ribs en Chicken Jambayala gegeten. Heerlijk en niet duur.

Datum van bezoek: september 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier via TA terecht gekomen. Vanaf de buitenkant ziet het er niet heel erg uitnodigend uit maar van binnen is het redelijk knus en het eten, waar het uiteindelijk om gaat, is verrukkelijk!! We waren echt blij verrast door de supervriendelijke serveerster en het heerlijke eten! De beef bourgagnion was geweldig! Ik lust geen champignons en dit was geen probleem. Heerlijk geserveerd met aardappelpuree en doperwtjes. De mannen hadden spareribs en ook die waren ook super mals en goed op smaak. Voor alledrie een hoofdgerecht met drinken waren we 31 euro kwijt! Goedkoop en lekker. We kunnen dit restaurant echt aanraden.

Datum van bezoek: juli 2019
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heb ik bij Infusion gegeten met mijn vriend. Ik koos de Honey Mustard Chicken en het was oprecht de lekkerste en malste kip die ik ooit gegeten heb. Mijn vriend koos de HOT spareribs. Deze vond hij erg lekker maar een stuk pittiger dan verwacht. Het restaurant biedt een uitgebreide keuze aan starters, bijgerechten, hoofdgerechten en desserts. Het personeel is erg vriendelijk en de prijzen zijn leuk. Ik zou zeker nog eens terug gaan!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Infusion Restaurante bekeken, bekeken ook

In Infusion Restaurante geweest? Deel je ervaringen!