“Aanrader!”

vr 1-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 30 van 356 Restaurants in Corralejo
15 mei 2022 beoordeeld

Een mooi, hip en schoon restaurant, vriendelijk personeel, eerlijke prijzen en heerlijk gegeten! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2022

2 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Een fijn, fris en modern restaurant met een fijne overzichtelijke kaart. Het personeel is vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: mei 2022
24 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie keer hier geluncht. Eten is lekker en service is top. Een echte aanrader is de spaanse omelet. Porties zijn ook niet te groot zoals bij veel andere restaurants.

Datum van bezoek: september 2021
23 september 2021 beoordeeld

Wat ons betreft echt een van de betere restaurantjes van Corralejo. De bediening is vriendelijk en is erg attent. Je wordt gelukkig ook niet naar binnen gelokt. Het eten is van wat hogere kwaliteit en wordt ook leuk opgediend. Wij vonden met name de gerookte zalm erg lekker.

Echt een aanrader dus!

Datum van bezoek: september 2021
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een schattig restaurantje met een leuke inrichting. Je ziet dat er echt moeite ingestoken is. Vriendelijke bediening met een glimlach. Lekkere keuzes op de menukaart. Enige nadeel was dat het hoofdgerecht voor onze smaak iets te snel werd geserveerd (waren nog een broodje aan het eten).

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die A Poniente Gastro Bar bekeken, bekeken ook

In A Poniente Gastro Bar geweest? Deel je ervaringen!