14 juni 2018 beoordeeld

Prachtige villa’s, precies zoals op de foto’s weergegeven. Het hele park is keurig onderhouden en schoon. Heerlijk zwembad (water is wel koud dus verwarming is aan te raden), mooi ruim dakterras met jacuzzi.
In de villa was alles aanwezig, van strandlakens tot vaatwastabletten. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

1 juni 2018 beoordeeld

Wij kunnen geen aanvulling geven voor deze locatie.
Perfecte villa en ontbijt.
Goed, behulpzaam en vriendelijk personeel.
Dit is wat wij echt eenluxe vakantie noemen, echt perfect en relaxed dus :-)

Het is wel een aanrader om het zwembad te verwarmen.

30 mei 2018 beoordeeld

De villa's zijn mooi en goed ingericht. Er wordt vaak schoongemaakt en het wordt ook goed bijgehouden. Ook het park is schoon en mooi aangelegd.
Er is ook veel rust en veel privacy.
Echt het geen wij zoeken.

Kamertip: Wij komen er geregeld.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bahiazul, Director de Relaciones Públicas van Bahiazul Villas & Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Dear BenRensen,
We are very glad you have enjoyed your holidays in Bahiazul Villas & Club
Thank you very much for your lovely comments, your opinion is very important for us.

We hope to welcoming you back soon in Bahiazul Villas & Club, where we will offer you surely an even better experience and perhaps to be rated with a 5*

Kindest regards,
Marceline Abadeer
Bahiazul Villas & Club

22 mei 2018 beoordeeld

Prachtige huisjes met een eigen zwembad dat je tegen bijbetaling kan laten verwarmen. Veel luxe en privacy. Leuke faciliteiten, zoals de Spa en de fitness ruimte, en een geweldig ontbijt buffet. Het personeel is bijzonder service gericht en doet er alles aan om te zorgen dat je een zorgeloze vakantie hebt. Wij komen zeker nog een keer!

Kamertip: In de maanden van het jaar waarin het nog fris kan zijn zou ik het type premium Garden villa kiezen vanwege de hottub op het dak.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
1 april 2018 beoordeeld

Een perfekt vakantie verblijf voor een zorgeloze vakantie . Zij doen er alles aan om mensen het echte vakantie gevoel te bezorgen . Een minpunt was er dan voor geen van ons ook zeer zeker niet te vinden .

Verbleef: maart 2018, reisde met familie