Hotel Arena Suite(Corralejo)
Barcelo Corralejo Sands(Corralejo)
Barcelo Corralejo Bay(Corralejo)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

Official Site
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 169 per nacht.

Hotel Dunas Club(Corralejo)
Priceline
galahotels.com
22 mei 2018 beoordeeld

Prachtige huisjes met een eigen zwembad dat je tegen bijbetaling kan laten verwarmen. Veel luxe en privacy. Leuke faciliteiten, zoals de Spa en de fitness ruimte, en een geweldig ontbijt buffet. Het personeel is bijzonder service gericht en doet er alles aan om te zorgen dat je een zorgeloze vakantie hebt. Wij komen zeker nog een keer!

Kamertip: In de maanden van het jaar waarin het nog fris kan zijn zou ik het type premium Garden villa kiezen vanwege de hottub op het dak.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
1 april 2018 beoordeeld

Een perfekt vakantie verblijf voor een zorgeloze vakantie . Zij doen er alles aan om mensen het echte vakantie gevoel te bezorgen . Een minpunt was er dan voor geen van ons ook zeer zeker niet te vinden .

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
12 maart 2018 beoordeeld

Wij waren begin maart voor een week in Bahiazul. Hadden een villa geboekt met zwembad.
Pluspunten: Zeer vriendelijk en attent personeel, ook van het restaurant. Ontbijt en diner echt meer dan prima. Villa was heel ruim opgezet, mooi en compleet ingericht, alles is aanwezig t/m een audiosysteem dat je aan je phone kunt pluggen zodat je overal, zelfs boven op terras muziek hebt. Keuken met afwasmachine en koffiezetapparaat. Een machine met cups kan je krijgen op aanvraag.
Alles was heel schoon. Er was maar 1 kamer geopend, omdat we met zijn 2'en waren, maar nette kamer met goed matras. Prima douche, ruime badkamer, alles erop en eraan.

Tips: een huurauto is aan te bevelen om in het centrum te komen. Want lopen naar het dichtstbijzijnde restaurant is wel een eindje en naar Centrum is lopen niet te doen. Heb je een snurkende partner, op de bank liggen is geen optie, want de pomp van het zwembad en de airco maken een megaherrie. Zelfs met oordoppen. En de andere slaapkamers zijn op slot.
Die twee andere slaapkamers zijn overigens bereikbaar via de tuin, weet niet of ik dat nou zo ideaal vind. En alles dicht aan 1 kant dus niet door te luchten. Een week was prima maar al het wit begon wel een beetje te storen, dus wij zouden er niet langer dan een week boeken.
Over de schoonmaak, wij hadden standaard (eenmaal per 4 dgn). Je kunt ook elke dag schoonmaak boeken of om de twee dagen, maar op basis van wat wij gezien hebben die ene dag, is vaker schoonmaak zonde van je geld. Enige wat ze doen is de bedden en handdoeken verschonen. Afwas en zo laten ze staan.
Neem Deet en een muggenmepper mee. Er zijn geen horren en het is vrij hoog en de lokale sprays werken voor geen meter.
Tot slot, een volgende keer zou ik echt proberen niet met TUI te vliegen. Irritant was de tussenstop op Lanzarote, met 1.15u wachten op de grond. Daardoor kom je laat aan, wat zonde is. Terug vlogen wij weer op zondag, 's avonds, terwijl je 's morgens je villa al uit moet. (Ze hebben wel mooie serviceruimte waar je nog even mag omkleden en douchen)
In het vliegtuig moet je alles kopen: een watertje kost al € 3,- ... En dan land je 's nachts ook nog op de polderbaan en mag je tot overmaat van ramp ook nog naar bagagebelt 15 lopen...Nee, voor mij geen Tui meer als het even kan.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

N mooi luxe accommodatie. Rustig heerlijke huisjes. Goed ontbijt. Leuk personeel. Kortom n toplokatie voor vakantie met rust !!! Zeker doen als je maar fuertaventura wilt gaan. Wel n auto huren. Kun je wat van t eiland zien

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
2 december 2017 beoordeeld

Het park is super schoon en de huizen zijn voortreffelijk. Mooie goed ingerichte kamer mooie ruime slaapkamers met eigen wc en douche , alle ruimtes voorzien van airco . Privé zwembad met verwarming en verlichting . Super dakterras met Lounge gedeelte , Jacuzzi , bbq , 6 persoons tafel onder een pergola , wasmachine . Echt top Villa .

Verbleef: november 2017, reisde met familie