Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 22/07
  • Zwembad
Surfing Colors Apartments(Corralejo)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Dunas Club(Corralejo)
Hotel Arena Suite(Corralejo)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 174 per nacht.

Barcelo Corralejo Sands(Corralejo)
Barcelo.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 224 per nacht.

• Gratis parkeren
28 augustus 2017 beoordeeld

Mooi complex met verschillende bungalows een auto huren is aan te bevelen in verband met de afstand naar het strand.
Het bij het complex horende restaurant was niet wat ik had verwacht het eten was prima maar de sfeer was niet aanwezig.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig complex, mooie villas, het ontbreekt aan niets voor een heerlijk ontspannen vakantie. Regelmatig en grondige schoonmaak van de villa en het zwembad. Heerlijk ontbijten in het restaurant, buffet met ruime keuze. Ondanks dat er redelijk wat villas op het terrein staan heb je daar geen idee van als je in je eigen villa bent. Heerlijk intiem en rustig. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij klmen hier nu al 5 jaar op rij, geweldig !

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
5 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben genoten van de accommodatie het personeel is geweldig het ontbijt super goed .wij hebben voor we terug gingen weer geboekt voor november..kijk er al naar uit❤ altijd rond de klok bewaking top.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
29 mei 2017 beoordeeld

Met vrienden genoten en een superior club villa. Alles was super voor elkaar, gebruik gemaakt van de spa. Heerlijke behandelingen tegen schappelijke prijzen! Met de taxi zo in Corralejo zelf. Grote supermarkt op korte afstand.
Twee kleine dingen; bedden waren erg hard en ze waren vergeten iets met de jacuzzi goed te zetten. Dit laatste werd hersteld toen ze het zwembad kwamen schoonmaken.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
BahiazulVillas, Director de Relaciones con Clientes van Bahiazul Villas & Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2017

Geachte Mevr. Brenda D,
Thank you very much for your comments.
Thanks for choosing Bahiazul Villas & Club as your holidays destination.
The satisfaction of our customers is the most important for us.
It is very important for us to improve, and we give your opinion a great value.

Regarding the Jacuzzi: It was clean on arrival, it has been to windy, dust can come even with the cover on. As requested this inconvenience was resolved immediately after being reported.
Please remember if you have any queries you can always contact your reception, they will know how to help you immediately.

Thank you again for your feedback and we hope to see you back soon in Bahiazul.
I am sure on your next visit you will rate us with a 5*.

Kindest regards,
Marceline Abadeer
Bahiazul Villas & Club

5 mei 2017 beoordeeld

Voor de 4e keer hier op bahiazul geweest, kom zeker nog een keer terug.
Goed ontbijt, goed restaurant en super vriendelijke mensen. Super privacy huisjes waar je geen last hebt van de andere gasten. Aanrader.

Verbleef: april 2017, reisde met familie