We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Vakantie” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Bahiazul Villas & Club

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Bahiazul Villas & Club
Beoordeeld als nr. 2 van 46 hotels in Corralejo
Brugge, België
“Vakantie”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 25 oktober 2016

Een ruime mooie villa met alles erop en eraan, ook een zeer groot dakterras, kraaknet onderhouden, goede service en vriendelijk onthaal, hebben hier al 2X geweest en komen hier zeker terug. Ten zeerste aanbevolen.

Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner

Schrijf een beoordeling

1.044 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
Sprang-Capelle, Nederland
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 13 september 2016

De huizen hebben een privé zwembad en fijn terras ernaast en een boventerras met bbq, zodat je veel buiten kan zijn tijdens het verblijf.
Het dubbelbed viel een beetje tegen, was klein en hard.

Wij hadden ontbijtbuffet erbij, het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie
      Prijs/kwaliteit
      Hygiëne
2 beoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Als gezin met 3 volwassenen en 1 kleine baby waren we opzoek naar een accomodatie waarbij we onze kleine nog te slapen konden leggen en zelf nog konden genieten van het weer/zwembad. Hoe perfect kan dat in deze villa's. Een eigen zwembad, ruime slaapkamers met elk een eigen badkamer, een keuken met alle gemakken voorzien en een woonkamer. Daarnaast nog een dakterras over het hele oppervlak, waar een goed feestje niet zou misstaan.
Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam. Wil alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het bijboeken van een extra dag, om de kleine nog te slapen te leggen voor de terugreis bleek eerst niet mogelijk ivm volledig volgeboekt, maar later na wat extra inspanning en creativiteit toch geregeld! Super fijn!
Enige punt ter verbetering is misschien de wifi. Je hebt wel verbinding, maar niet stabiel. Heeft een fijne vakantie niet in de weg gestaan!

Verbleef September, 2016, bezocht met familie
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super mooie opgezette Villas. Goed onderhouden allemaal en een prima uitgebreid ontbijt buffet. Fijn vertoeven hier. Een auto huren is wel handig, om het eiland te verkennen. Het ligt niet in het centrum, maar met de taxi ben je er ook zo.
De Corralejo dunes zijn erg mooi om naar toe te gaan.

Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner
75 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Tien dagen in deze prachtige accommodatie verbleven. Het is in het echt nog mooier dan op de foto's. Bij aankomst werden we na het inchecken naar onze villa gebracht die helemaal achterin aan de rand van het parkje lag (13/5). Alles werd uitgelegd, verlichting, airco, enz. Heel fijn dat het in het Nederlands kon. Het bed was goed, beetje smal en hard. Keuken is van alle gemakken voorzien. Het woongedeelte bevatte twee comfortabele banken en een royale eethoek met prettige stoelen. De badkamer was ook fijn met een grote inloopdouche.
Het zwembad was mooi, wel beetje klein. De jacuzzi zat in het zwembad. Bij onze pakketreis (TUI) hoorde zwembadverwarming.
Het dakterras is mooi, luxe, maar in deze periode wel erg warm.
De barbecue hebben we niet gebruikt € 42 is wel veel voor een beetje gereedschap.
De villa was bij aankomst heel schoon. We kregen twee keer schoonmaak en vervanging handdoeken en 1x werd het terras en zwembad schoongemaakt.
Een auto is wel een aanrader, de afstand naar de boulevard is vrij ver. Wel is vlakbij een zeer grote supermarkt die alleen op zondag gesloten is.
We hebben drie keer in het restaurant gegeten. Het eten is goed, maar voor Canarische begrippen aan de prijs. Op dinsdagen was er een gitarist, die zoveel geluid produceerde dat een normaal gesprek niet meer mogelijk was. Minpuntje.

Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner
Den Bosch, Nederland
12 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 14 juli 2016

Heel prettige bestemming als je met een baby/klein kind op vakantie gaat. De villa's zijn groot, zeer volledig qua faciliteiten (keuken, 4-pits kookstel, magnetron, vaatwasser, koelkast, losse vriezer, aparte WC, 2e WC in ruime badkamer). Het eigen zwembad en terras zijn prima, bubbelbad op dak niet gebruikt ivm baby, maar erg luxe. Ook het meubilair in en om het huis zijn van voldoende kwaliteit, m.u.v. de banken binnen.

Wat ik echt heel jammer vind, is dat het huisje wordt aangeboden met een vast BBQ op het dak. Echter, de BBQ is niet uitgerust met een rooster en tangen, zodat je hem niet direct kunt gebruiken. Daarvoor moet je apart bij de receptie een pakket van Eur 42 kopen. Dat vind ik een beetje zielig eigenlijk voor zo'n luxe vakantieresort en dat mag bovendien in de prijs van Eur 1500 p.p. wel zijn inbegrepen.

De verleende service (receptie, schoonmaak, bar/restaurant) is van hoge kwaliteit. Weinig op aan te merken. Bij de 'buren' werden onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd, met o.a. als gevolg dat door de wind allerlei zaagsel en schuurstof in ons zwembad terecht is gekomen. Niet fijn, maar dat werd wel meteen opgelost door de schoonmaak en we kregen ter compensatie een gratis diner in het restaurant aangeboden. Ik had liever niet de ellende met die werkzaamheden gehad, maar goed, ze hebben het vervolgens netjes opgelost.

Het park zelf ziet er ook echt heel mooi, schoon en netjes onderhouden uit. Er wordt ook veel aandacht besteed aan de groenvoorziening, dat is goed, want dat geeft het park een veel vriendelijkere uitstraling. Daarnaast is de locatie van het park ook echt goed. Niet in het centrum, dus vrij rustig, maar met de auto ben je daar in 5min. Daarnaast is er een grote supermarkt op 200m van het park te vinden, 5min lopen dus. Als uitvalsbasis naar bezienswaardigheden of activiteiten is dit park ook prima gelegen.

Conclusie: zeer geslaagde vakantie, aanrader voor iedereen!

Kamertip: Kamers met bubbelbad op het dak (ipv in het zwembad) hebben een mooier aangelegde tuin om het zwemba ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Juli, 2016, bezocht met familie
      Slaapkwaliteit
      Kamers
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 4 oktober 2015 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn er voor 10 dagen geweest en t was gewoon super.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Volgend jaar gaan we er weer naar toe.
Je voelt je echt thuis op bahiazull.
Er is ook 24 uur per dag bewaking op het resort.echt top.
Miss you bahiazull

Verbleef Augustus, 2015, bezocht met een partner
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 6 september 2015

Super vakantie gehad!!! Echt op en top genieten en luxe!!!! Villa was fantastisch! prive zwembad en jacuzzi is echt ideaal!! Heerlijk ruime kamers en allemaal een eigen badkamer! Perfect verzorgd!! Alles netjes onderhouden!

• Verbleef Oktober, 2014, bezocht met een partner
      Kamers
      Hygiëne
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 5 september 2015

Super vakantie gehad in de villa's van Bahiazul.
Wij hadden de Superior villa geboekt via de eigen site van Bahiazul.
Personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam villa's zijn mooi en zeer schoon ook het zwembad en de jacuzzi ook. Het afgeloten park waarop de villa's liggen is 24h. bewaking aanwezig. Een supermarkt ligt op 200m. afstand, het centrum op ongeveer 1km.
Verder is er genoeg te beleven in en rond Corralejo. Stranden zijn super mooi.
Een huurauto is wel aan te raden omdat je dan alles kan ontdekken.

• Verbleef Augustus, 2015, bezocht met een partner
      Locatie
      Slaapkwaliteit
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 20 december 2014 via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen september te gast geweest op het bahiazul park. Bij aankomst werden we al heel hartelijk begroet door de portier met de aanspreek titel maestro. Vervolgens zijn we welkom geheten en onze villa kregen we toegewezen. Na opening van de voordeur bleken de teksten die we gelezen hadden op internet de waarheid te spreken. Het is echt mooier als op de fotos. Totaal geen last van buren, wel was de villa achter ons in zeer slechte staat. Het had wel als voordeel dat we geen achterburen hadden. Het zwembad werd om de twee dagen schoon gemaakt. Verder hebben we een heerlijke massage gehad. Echt een aanrader, aangezien het weer die dag wat minder was. Op het park hebben we drie keer gegeten, een keer het tapas menu. Beide zijn aan te raden. Bediening is ook zeer correct en netjes. Prijs is goed tov de kwaliteit. Supermarkt ligt op loopafstand wat ideaal is. Corralejo is een gezellig plaatsje. Uiteten was wat minder als op park. In het eerste winkelcentrum wel een goede broodjes zaak gevonden (naast de spar). Taxi naar centrum is ongeveer 5 euro. Het Eiland zelf heeft wel leuke plekjes, het zuiden is aardig maar heel erg toeristisch. Rit door de bergen is leuk voor de uitzichten. Verder weinig gedaan, omdat we lekker genoten hebben van ons zwembad en jacuzzi. Zeker voor herhaling vatbaar. Onze standaard van vakanties is door deze vakantie wel een stuk hoger komen te liggen en het wordt lastig het te overtreffen.

Verbleef September, 2014, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Corralejo bekeken
op 3.4 km afstand
4.5 van 5 bollen 325 beoordelingen
op 3.3 km afstand
Hotel Riu Palace Tres Islas
Prijzen weergeven

In Bahiazul Villas & Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bahiazul Villas & Club

Gelegenheid: Bahiazul Villas & Club
Adres: C/Pardelas no 7 | Parque Natural de Corralejo, 35660 Corralejo, La Oliva, Fuerteventura, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Fuerteventura > La Oliva > Corralejo
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): € 175 - € 505
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bahiazul Villas & Club 4*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Bahiazul Villas & Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bahiazul Villas And Club
Bahiazul Villas & Club Hotel Corralejo

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?