“Vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Bahiazul Villas & Club
Beoordeeld als nr. 2 van 45 hotels in Corralejo
25 oktober 2016 beoordeeld

Een ruime mooie villa met alles erop en eraan, ook een zeer groot dakterras, kraaknet onderhouden, goede service en vriendelijk onthaal, hebben hier al 2X geweest en komen hier zeker terug. Ten zeerste aanbevolen.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Bahiazul Villas & Club
Bekijk de nieuwste beoordelingen

13 september 2016 beoordeeld

De huizen hebben een privé zwembad en fijn terras ernaast en een boventerras met bbq, zodat je veel buiten kan zijn tijdens het verblijf.
Het dubbelbed viel een beetje tegen, was klein en hard.

Wij hadden ontbijtbuffet erbij, het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als gezin met 3 volwassenen en 1 kleine baby waren we opzoek naar een accomodatie waarbij we onze kleine nog te slapen konden leggen en zelf nog konden genieten van het weer/zwembad. Hoe perfect kan dat in deze villa's. Een eigen zwembad, ruime slaapkamers met elk een eigen badkamer, een keuken met alle gemakken voorzien en een woonkamer. Daarnaast nog een dakterras over het hele oppervlak, waar een goed feestje niet zou misstaan.
Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam. Wil alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het bijboeken van een extra dag, om de kleine nog te slapen te leggen voor de terugreis bleek eerst niet mogelijk ivm volledig volgeboekt, maar later na wat extra inspanning en creativiteit toch geregeld! Super fijn!
Enige punt ter verbetering is misschien de wifi. Je hebt wel verbinding, maar niet stabiel. Heeft een fijne vakantie niet in de weg gestaan!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie opgezette Villas. Goed onderhouden allemaal en een prima uitgebreid ontbijt buffet. Fijn vertoeven hier. Een auto huren is wel handig, om het eiland te verkennen. Het ligt niet in het centrum, maar met de taxi ben je er ook zo.
De Corralejo dunes zijn erg mooi om naar toe te gaan.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tien dagen in deze prachtige accommodatie verbleven. Het is in het echt nog mooier dan op de foto's. Bij aankomst werden we na het inchecken naar onze villa gebracht die helemaal achterin aan de rand van het parkje lag (13/5). Alles werd uitgelegd, verlichting, airco, enz. Heel fijn dat het in het Nederlands kon. Het bed was goed, beetje smal en hard. Keuken is van alle gemakken voorzien. Het woongedeelte bevatte twee comfortabele banken en een royale eethoek met prettige stoelen. De badkamer was ook fijn met een grote inloopdouche.
Het zwembad was mooi, wel beetje klein. De jacuzzi zat in het zwembad. Bij onze pakketreis (TUI) hoorde zwembadverwarming.
Het dakterras is mooi, luxe, maar in deze periode wel erg warm.
De barbecue hebben we niet gebruikt € 42 is wel veel voor een beetje gereedschap.
De villa was bij aankomst heel schoon. We kregen twee keer schoonmaak en vervanging handdoeken en 1x werd het terras en zwembad schoongemaakt.
Een auto is wel een aanrader, de afstand naar de boulevard is vrij ver. Wel is vlakbij een zeer grote supermarkt die alleen op zondag gesloten is.
We hebben drie keer in het restaurant gegeten. Het eten is goed, maar voor Canarische begrippen aan de prijs. Op dinsdagen was er een gitarist, die zoveel geluid produceerde dat een normaal gesprek niet meer mogelijk was. Minpuntje.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
14 juli 2016 beoordeeld

Heel prettige bestemming als je met een baby/klein kind op vakantie gaat. De villa's zijn groot, zeer volledig qua faciliteiten (keuken, 4-pits kookstel, magnetron, vaatwasser, koelkast, losse vriezer, aparte WC, 2e WC in ruime badkamer). Het eigen zwembad en terras zijn prima, bubbelbad op dak niet gebruikt ivm baby, maar erg luxe. Ook het meubilair in en om het huis zijn van voldoende kwaliteit, m.u.v. de banken binnen.

Wat ik echt heel jammer vind, is dat het huisje wordt aangeboden met een vast BBQ op het dak. Echter, de BBQ is niet uitgerust met een rooster en tangen, zodat je hem niet direct kunt gebruiken. Daarvoor moet je apart bij de receptie een pakket van Eur 42 kopen. Dat vind ik een beetje zielig eigenlijk voor zo'n luxe vakantieresort en dat mag bovendien in de prijs van Eur 1500 p.p. wel zijn inbegrepen.

De verleende service (receptie, schoonmaak, bar/restaurant) is van hoge kwaliteit. Weinig op aan te merken. Bij de 'buren' werden onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd, met o.a. als gevolg dat door de wind allerlei zaagsel en schuurstof in ons zwembad terecht is gekomen. Niet fijn, maar dat werd wel meteen opgelost door de schoonmaak en we kregen ter compensatie een gratis diner in het restaurant aangeboden. Ik had liever niet de ellende met die werkzaamheden gehad, maar goed, ze hebben het vervolgens netjes opgelost.

Het park zelf ziet er ook echt heel mooi, schoon en netjes onderhouden uit. Er wordt ook veel aandacht besteed aan de groenvoorziening, dat is goed, want dat geeft het park een veel vriendelijkere uitstraling. Daarnaast is de locatie van het park ook echt goed. Niet in het centrum, dus vrij rustig, maar met de auto ben je daar in 5min. Daarnaast is er een grote supermarkt op 200m van het park te vinden, 5min lopen dus. Als uitvalsbasis naar bezienswaardigheden of activiteiten is dit park ook prima gelegen.

Conclusie: zeer geslaagde vakantie, aanrader voor iedereen!

Kamertip: Kamers met bubbelbad op het dak (ipv in het zwembad) hebben een mooier aangelegde tuin om het zwemba ...
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn er voor 10 dagen geweest en t was gewoon super.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Volgend jaar gaan we er weer naar toe.
Je voelt je echt thuis op bahiazull.
Er is ook 24 uur per dag bewaking op het resort.echt top.
Miss you bahiazull

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Corralejo bekeken
op 3.4 km afstand
H10 Ocean Dreams
nr. 4 van 45 in Corralejo
690 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bahiazul Villas & Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bahiazul Villas & Club

Adres: C/Pardelas no 7 | Parque Natural de Corralejo, 35660 Corralejo, La Oliva, Fuerteventura, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Fuerteventura > La Oliva > Corralejo
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 spahotel in Corralejo
Nr. 1 familiehotel in Corralejo
Nr. 2 hotel aan het strand in Corralejo
Nr. 2 luxe hotel in Corralejo
Nr. 3 romantisch hotel in Corralejo
Prijsklasse: € 174 - € 353 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bahiazul Villas & Club 4*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bahiazul Villas & Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bahiazul Villas & Club Hotel Corralejo
Bahiazul Villas And Club

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?