4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn er voor 10 dagen geweest en t was gewoon super.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Volgend jaar gaan we er weer naar toe.
Je voelt je echt thuis op bahiazull.
Er is ook 24 uur per dag bewaking op het resort.echt top.
Miss you bahiazull

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
6 september 2015 beoordeeld

Super vakantie gehad!!! Echt op en top genieten en luxe!!!! Villa was fantastisch! prive zwembad en jacuzzi is echt ideaal!! Heerlijk ruime kamers en allemaal een eigen badkamer! Perfect verzorgd!! Alles netjes onderhouden!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
5 september 2015 beoordeeld

Super vakantie gehad in de villa's van Bahiazul.
Wij hadden de Superior villa geboekt via de eigen site van Bahiazul.
Personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam villa's zijn mooi en zeer schoon ook het zwembad en de jacuzzi ook. Het afgeloten park waarop de villa's liggen is 24h. bewaking aanwezig. Een supermarkt ligt op 200m. afstand, het centrum op ongeveer 1km.
Verder is er genoeg te beleven in en rond Corralejo. Stranden zijn super mooi.
Een huurauto is wel aan te raden omdat je dan alles kan ontdekken.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
20 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen september te gast geweest op het bahiazul park. Bij aankomst werden we al heel hartelijk begroet door de portier met de aanspreek titel maestro. Vervolgens zijn we welkom geheten en onze villa kregen we toegewezen. Na opening van de voordeur bleken de teksten die we gelezen hadden op internet de waarheid te spreken. Het is echt mooier als op de fotos. Totaal geen last van buren, wel was de villa achter ons in zeer slechte staat. Het had wel als voordeel dat we geen achterburen hadden. Het zwembad werd om de twee dagen schoon gemaakt. Verder hebben we een heerlijke massage gehad. Echt een aanrader, aangezien het weer die dag wat minder was. Op het park hebben we drie keer gegeten, een keer het tapas menu. Beide zijn aan te raden. Bediening is ook zeer correct en netjes. Prijs is goed tov de kwaliteit. Supermarkt ligt op loopafstand wat ideaal is. Corralejo is een gezellig plaatsje. Uiteten was wat minder als op park. In het eerste winkelcentrum wel een goede broodjes zaak gevonden (naast de spar). Taxi naar centrum is ongeveer 5 euro. Het Eiland zelf heeft wel leuke plekjes, het zuiden is aardig maar heel erg toeristisch. Rit door de bergen is leuk voor de uitzichten. Verder weinig gedaan, omdat we lekker genoten hebben van ons zwembad en jacuzzi. Zeker voor herhaling vatbaar. Onze standaard van vakanties is door deze vakantie wel een stuk hoger komen te liggen en het wordt lastig het te overtreffen.

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
14 april 2014 beoordeeld

Met Oud en Nieuw hebben wij hier gezeten. Een keurig huis met (voorverwarmd) prive-zwembad op een rustig park voor een prima prijs. Vergeet de Wifi, dat is namelijk een drama. Voor het overige zonder meer aan te raden voor een gezinsvakantie. Uitgebreid ontbijtbuffet. Diner in het restaurant is ook prima, voor niet al te veel geld. Aardige mensen ook in de bediening. Corralejo is leuk voor een half uur, veel leuker is het om een auto te huren, het eiland te verkennen en een rustig strandje te bezoeken.

• Verbleef: december 2013, reisde met familie