“Relaxvakantie met baby”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Bahiazul Villas & Club
Beoordeeld als nr. 2 van 45 hotels in Corralejo
14 juli 2016 beoordeeld

Heel prettige bestemming als je met een baby/klein kind op vakantie gaat. De villa's zijn groot, zeer volledig qua faciliteiten (keuken, 4-pits kookstel, magnetron, vaatwasser, koelkast, losse vriezer, aparte WC, 2e WC in ruime badkamer). Het eigen zwembad en terras zijn prima, bubbelbad op dak niet gebruikt ivm baby, maar erg luxe. Ook het meubilair in en om het huis zijn van voldoende kwaliteit, m.u.v. de banken binnen.

Wat ik echt heel jammer vind, is dat het huisje wordt aangeboden met een vast BBQ op het dak. Echter, de BBQ is niet uitgerust met een rooster en tangen, zodat je hem niet direct kunt gebruiken. Daarvoor moet je apart bij de receptie een pakket van Eur 42 kopen. Dat vind ik een beetje zielig eigenlijk voor zo'n luxe vakantieresort en dat mag bovendien in de prijs van Eur 1500 p.p. wel zijn inbegrepen.

De verleende service (receptie, schoonmaak, bar/restaurant) is van hoge kwaliteit. Weinig op aan te merken. Bij de 'buren' werden onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd, met o.a. als gevolg dat door de wind allerlei zaagsel en schuurstof in ons zwembad terecht is gekomen. Niet fijn, maar dat werd wel meteen opgelost door de schoonmaak en we kregen ter compensatie een gratis diner in het restaurant aangeboden. Ik had liever niet de ellende met die werkzaamheden gehad, maar goed, ze hebben het vervolgens netjes opgelost.

Het park zelf ziet er ook echt heel mooi, schoon en netjes onderhouden uit. Er wordt ook veel aandacht besteed aan de groenvoorziening, dat is goed, want dat geeft het park een veel vriendelijkere uitstraling. Daarnaast is de locatie van het park ook echt goed. Niet in het centrum, dus vrij rustig, maar met de auto ben je daar in 5min. Daarnaast is er een grote supermarkt op 200m van het park te vinden, 5min lopen dus. Als uitvalsbasis naar bezienswaardigheden of activiteiten is dit park ook prima gelegen.

Conclusie: zeer geslaagde vakantie, aanrader voor iedereen!

Kamertip: Kamers met bubbelbad op het dak (ipv in het zwembad) hebben een mooier aangelegde tuin om het zwemba ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie

4 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn er voor 10 dagen geweest en t was gewoon super.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Volgend jaar gaan we er weer naar toe.
Je voelt je echt thuis op bahiazull.
Er is ook 24 uur per dag bewaking op het resort.echt top.
Miss you bahiazull

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
6 september 2015 beoordeeld

Super vakantie gehad!!! Echt op en top genieten en luxe!!!! Villa was fantastisch! prive zwembad en jacuzzi is echt ideaal!! Heerlijk ruime kamers en allemaal een eigen badkamer! Perfect verzorgd!! Alles netjes onderhouden!

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
5 september 2015 beoordeeld

Super vakantie gehad in de villa's van Bahiazul.
Wij hadden de Superior villa geboekt via de eigen site van Bahiazul.
Personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam villa's zijn mooi en zeer schoon ook het zwembad en de jacuzzi ook. Het afgeloten park waarop de villa's liggen is 24h. bewaking aanwezig. Een supermarkt ligt op 200m. afstand, het centrum op ongeveer 1km.
Verder is er genoeg te beleven in en rond Corralejo. Stranden zijn super mooi.
Een huurauto is wel aan te raden omdat je dan alles kan ontdekken.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
20 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn afgelopen september te gast geweest op het bahiazul park. Bij aankomst werden we al heel hartelijk begroet door de portier met de aanspreek titel maestro. Vervolgens zijn we welkom geheten en onze villa kregen we toegewezen. Na opening van de voordeur bleken de teksten die we gelezen hadden op internet de waarheid te spreken. Het is echt mooier als op de fotos. Totaal geen last van buren, wel was de villa achter ons in zeer slechte staat. Het had wel als voordeel dat we geen achterburen hadden. Het zwembad werd om de twee dagen schoon gemaakt. Verder hebben we een heerlijke massage gehad. Echt een aanrader, aangezien het weer die dag wat minder was. Op het park hebben we drie keer gegeten, een keer het tapas menu. Beide zijn aan te raden. Bediening is ook zeer correct en netjes. Prijs is goed tov de kwaliteit. Supermarkt ligt op loopafstand wat ideaal is. Corralejo is een gezellig plaatsje. Uiteten was wat minder als op park. In het eerste winkelcentrum wel een goede broodjes zaak gevonden (naast de spar). Taxi naar centrum is ongeveer 5 euro. Het Eiland zelf heeft wel leuke plekjes, het zuiden is aardig maar heel erg toeristisch. Rit door de bergen is leuk voor de uitzichten. Verder weinig gedaan, omdat we lekker genoten hebben van ons zwembad en jacuzzi. Zeker voor herhaling vatbaar. Onze standaard van vakanties is door deze vakantie wel een stuk hoger komen te liggen en het wordt lastig het te overtreffen.

Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
14 april 2014 beoordeeld

Met Oud en Nieuw hebben wij hier gezeten. Een keurig huis met (voorverwarmd) prive-zwembad op een rustig park voor een prima prijs. Vergeet de Wifi, dat is namelijk een drama. Voor het overige zonder meer aan te raden voor een gezinsvakantie. Uitgebreid ontbijtbuffet. Diner in het restaurant is ook prima, voor niet al te veel geld. Aardige mensen ook in de bediening. Corralejo is leuk voor een half uur, veel leuker is het om een auto te huren, het eiland te verkennen en een rustig strandje te bezoeken.

• Verbleef: December, 2013, reisde met familie
27 september 2013 beoordeeld

Zeer mooie villa. Prijs-kwaliteit was dit een topper. Wij zijn zeer vriendelijk geholpen voor het kiezen van onze uitstappen en leuke restaurants in de stad.
Je hebt een luxe gevoel voor een mooie prijs.

• Verbleef: September, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Corralejo bekeken
op 3,4 km afstand
Barcelo Corralejo Bay
nr. 6 van 45 in Corralejo
5.318 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bahiazul Villas & Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bahiazul Villas & Club

Adres: C/Pardelas no 7 | Parque Natural de Corralejo, 35660 Corralejo, La Oliva, Fuerteventura, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Fuerteventura > La Oliva > Corralejo
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Corralejo
Nr. 1 spahotel in Corralejo
Nr. 2 hotel aan het strand in Corralejo
Nr. 2 luxe hotel in Corralejo
Nr. 3 romantisch hotel in Corralejo
Prijsklasse: € 176 - € 362 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bahiazul Villas & Club 4*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bahiazul Villas & Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bahiazul Villas & Club Hotel Corralejo
Bahiazul Villas And Club

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?