Beoordeeld op 10 februari 2020

Uitstekende ligging, prima suites, afwisseling in buffetten, attent en snel personeel. Na een klein ongemak werd er efficient gehandeld, werden we verhuisd naar een andere suite en kregen we een leuke tegemoetkoming voor de door ons ondervonden ongemakken!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Beste Peter,

Bedankt voor deze prachtige recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

We willen u bedanken voor het wijzen op de efficiënte service die u heeft ontvangen bij het melden van een klein ongemak in uw kamer en we danken u hartelijk voor het onmiddellijk informeren zodat we konden ingrijpen om het ongemak tijdens uw vakantie onder ons te minimaliseren.

Verder doet het ons enorm plezier te lezen dat u genoten heeft van de variatie van onze buffets, de centrale ligging van het hotel in Corralejo en de schoonheid van onze Suites. Het is onze bedoeling om aangename en schone accommodaties aan te bieden, zodat onze gasten nog steeds van hun vakantieherinneringen kunnen genieten zodra ze weer thuis zijn.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 januari 2020

Zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel , zeer lekker eten en de zon scheen oowk wat moet je meer hebben tijdens de winter :) zeer goede centrale ligging in corralejo dicht bij zeer toffe winkels ,zoontje van2 was oowk mee heeft de tijd van zen leven gehad in het kids zwembad ,en wij genoten oowk van het verwarmde zwembad, zeer lekker eten oowk savonds was er altijd een ander thema nekeer spaans ,italiaans ,Mexicaans , chinees de weegschaal liegde niet alsek thuis kwam

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Beste Frederique,

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van onze buffets, onze Chefs doen hun best om een uitgebreid aanbod aan nationale en internationale specialiteiten voor te bereiden bij elke maaltijd aangevuld met verschillende thema avonden.

Het is ook zeer aangenaam te horen wat een bijzondere tijd jullie zoontje had door onze faciliteiten. We hebben inderdaad een apart kinderzwembad met glijbaan, miniclub en speeltuin.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en deze prachtige recensie. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 november 2019

Een aangename accommodatie. Een ontzettend fijne ontvangst. We hadden 3 uur vertraging, maar werden zo ontvangen dat je de rust voelde en er stond ook nog iets te eten voor ons klaar. Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk en gevarieerd eten. Schoonmaak was prima.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Beste Tineke,

Bedankt voor uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands hotel en deze prachtige recensie.

Het is fijn te lezen dat u een warme ontvangst kreeg van ons team na de lange reis en dat er eten voorzien was. Ons buffet sluit om 21:30 maar voor de hotelgasten die later aankomen bereiden we altijd een maaltijd voor.

Ook bedankt voor de fijne feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden.

Beoordeeld op 31 oktober 2019

Heerlijk weekje gehad, wij zijn hier nu voor de 5e x geweest.
Dicht bij strand en winkeltjes supermarkt om de hoek.
Zeer net en vriendelijk personeel. Super schone kamers alles ziet er verzorgt uit vooral de tuin.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Beste Gast,

Bedankt voor het delen van deze prachtige recensie en voor uw loyaliteit aan ons Barceló Corralejo Sands hotel.

Het is fijn te lezen dat u onze centrale ligging, op loopafstand van het strand en winkelgelegenheden genoten heeft. We zijn inderdaad gelegen naast de shopping straat en dichtbij het strand.

Bedankt voor de prachtige beschrijving van de kamer waarin we u tijdens u verblijf hebben ondergebracht, het is ons doel om onze gasten schone, aantrekkelijke en ruime kamers te bieden om volop te genieten van hun comfort.

Beoordeeld op 6 oktober 2019

prachtige deluxe kamer met wirhlpool buiten, met een eigen terras , lig en zitstoelen , tafel en een parasol. Een heerlijk ontbijt, en avond eten in buffet vorm. Iedere dag schone handdoeken. Personeel is geweldig en bij de receptie zeer vriendelijk.

Kamertip: deluxe kamer zijn super met groot terras en eigen ligbedden , alleen wel aan de winkelstraat kant
Datum van verblijf: september 2019
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Beste Gast,

Bedankt voor deze prachtige score na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel. Het is aangenaam te lezen dat u zo genoten heeft van onze faciliteiten.

Ook bedankt om het comfort van onze deluxe kamers met Jacuzzi aan te halen evenals onze uitgebreide buffets. Deze positieve feedback motiveert ons om onze hoge kwaliteitsnormen te blijven vervullen.

Namens ons hele team bedanken we u opnieuw voor deze prachtige recensie en hopen we u snel terug te mogen verwelkomen.