Beoordeeld op 20 augustus 2019

Leuk hotel, niet te groot, erg schoon, mooie zwembaden en erg goede kids animatie. Hotel ligt in centrum tussen de winkels maar is 2 minuten lopen van het strand. Eten is prima, goed maar niet veel keus voor Vegan maar dit is typisch iets voor heel Spanje.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Beste Edwin,

Bedankt voor deze prachtige recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Bedankt om het comfort en de schoonheid van onze installaties aan te halen evenals de rust binnen ons hotel, beide belangerijke aspecten om volop te genieten van een aangenaam verblijf.

Ook bedankt voor de feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden. We zullen uw opmerkingen in ieder geval delen met onze Chefs om zo ons aanbod te blijven verbeteren.

Het hele Barceló Corralejo Sands team bedankt u voor uw bezoek en we hopen u i de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

15 dagen hebben wij in dit hotel en in Corralejo doorgebracht. Persoonlijk zouden wij 8 dagen voldoende hebben gevonden. Personeel is bijzonder vriendelijk en niets is te veel. Als je iets vraagt, bijvoorbeeld extra stoel en ligbed ivm 3 personen op kamer; geen probleem. Extra kussen; geen probleem - je kan zelfs kiezen wat voor soort kussen. Lakens om de loungebank te kunnen overtrekken (om op te liggen of te beschermen tegen de zon); kan ! Hotel ligt goed in het centrum van waar het gebeurd in Corralejo. Wij hadden halfpension (ontbijt/diner). Ontbijt is prima, maar diner vonden wij minder qua variatie. Erg op de vele Engelse die er zijn geënt, stews etc. En vlees erg vet of niet mals. Kortom wij hebben dit beter gehad. Weinig bedden bij het zwembad; er is slechts 1 normaal bad en 1 kinderbad. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, omdat wij gelukkig een jacuzzi kamer hadden. Kortom prima, maar wij hebben het vaak beter gehad. Sorry

Datum van verblijf: augustus 2019
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Beste Debby,

Bedankt voor het delen van u persoonlijke ervaring na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Het is zeer aangenaam te horen wat een bijzondere tijd jullie hadden dankzij de vriendelijkheid van ons professionele team. Zij doen er alles aan om zeker te zijn dat de wensen van onze hotelgasten vervuld worden om volop te genieten van het verblijf. We zullen jullie mooie recensie in ieder geval delen met het hele team.

Het doet ons ook plezier te lezen dat u genoten heeft van ons uitgebreid ontbijt maar tot onze spijt lezen we uw opmerkingen over het diner buffet. Onze Chefs bieden onze gasten de mogelijkheid om te genieten van lokale specialiteiten evenals van internationale lekkernijen en verschillende thema avonden zoals Italiaans, Aziatisch, Mexicaans,.. voor onze gasten van alle nationaliteiten en leeftijden. Desondanks, zullen we uw opmerkingen zeker delen met onze Chefs om ons aanbod te verbeteren.

Bedankt voor u opmerking over de ligbedden aan ons zwembad. Wij willen van de gelegenheid gebruik maken om te informeren dat we een systeem hebben om reserveringen van onze ligstoelen bij het zwembad te voorkomen omdat we geloven dat alle gasten het recht hebben om op elk moment van de dag bij het zwembad te liggen, daarom verwijdert onze badmeester handdoeken van ligbedden die langer dan 120 minuten niet gebruikt worden.

Tot slot is het fijn de horen dat u goed gebruik heeft gemaakt van onze centrale ligging te Corralejo, op loopafstand van het strand en winkelgelegenheden, en genoten heeft van de deluxe kamer met jacuzzi.

Nogmaals bedankt voor u bezoek en we hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen om uw verwachtingen te kunnen overtreffen.

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Wij (gezin met kind van 15 maanden) hebben twee weken verbleven in dit hotel (half-pension) in de kamer met hot-tub. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en opgeruimd. Het hotel is erg mooi en word goed onderhouden. Er zijn voldoende faciliteiten om te sporten.
Het kinderbad was voor onze dochter te koud. Hoewel ze het wel erg leuk vond, had ze na 20 minuten spelen blauwe lippen.
Het eten is in buffetvorm. Hoewel er voldoende keuze was en het eten prima, vind ik buffet niet passen bij dit hotel. Er is ook een restaurant bij het hotel, maar hierbij moet apart afgerekend worden. All inclusief vonden wij te duur en wij zijn blij dat niet gedaan te hebben. De lunch waren voorverpakte sandwiches bij de poolbar en voor sommige dranken moest alsnog bijbetaald worden.
Al met al zien wij verbeteringen voor het hotel, maar hebben wij erg genoten van onze vakantie. Wij komen zeker een keer terug naar een Barcelo hotel.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Beste Frank,

Bedankt voor het delen van deze recensie na uw recent verblijf in Barceló Corralejo Sands.

Bedankt voor de opmerking over de temperatuur van het kinderzwembad. Het zwembad wordt momenteel niet verwarmd maar haalt toch tot een 24ºC met deze aangename buiten temperaturen.

Ook bedankt voor de feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden. In verband met onze all inclusive, willen we graag van de gelegenheid gebruik maken om te informeren dat naast onze all inclusive corner met sandwiches, yoghurts, fruit en warme en koud snack, er een lunch menu beschikbaar is waarvan vrij gekozen kan worden en dat slechts bij enkele dranken een extra word aangerekend.

Tot slot, doet het ons plezier te lezen dat u genoten heeft van het comfort en de properheid van onze kamers en installaties. Ons housekeeping team reinigt deze elke dag om het comfort voor onze hotelgasten te garanderen.

Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons hotel en we hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 juni 2019

muziek op achtergrond soms irritant voor de rest is het een fijn familie hotel waar voor ieder iets wils is.
Het hotel ligt in het centrum van de plaats maar ondank datis het muisstil 's nachts en ook heel rustig overdag.
Buffet restaurant is prima en heel vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Beste Gast,

Bedankt voor het delen van deze recensie na uw recent verblijf te Barceló Corralejo Sands.

We waarderen de opmerkingen over de muziek en zullen deze informatie zeker delen met ons team voor verdere revisie.

Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van onze buffets evenals van de rust binnen onze installaties, beide belangerijke aspecten om volop te genieten van een aangenaam verblijf in ons Hotel.

Het hele Barceló Corralejo Sands team bedankt u voor uw bezoek en we hopen u snel terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 17 juni 2019

het hotel ligt midden in het centrum. maar is zeer goed geïsoleerd waardoor er geen geluid van het verkeer doordringt in de kamers.
het is van prima kwaliteit en het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.
de animatie avonds zou een upgrade kunnen gebruiken

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Beste Gast,

Bedankt voor deze recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel.

Het is fijn te lezen dat u onze centrale ligging te Corralejo en de rust binnen onze installaties en kamers genoten heeft.

Bedankt voor uw opmerking over de animatie s' avonds. We bieden een gevarieerd programma aan met shows die aantrekkelijk zijn voor onze gasten van alle leeftijden en nationaliteiten. Desondanks, noteren we uw opmerkingen om onze service te verbeteren.

Tot slot is het aangenaam te horen wat een bijzondere tijd jullie hadden door de vriendelijkheid van ons professionele team. We zullen jullie mooie recensie in ieder geval delen met het hele team.

We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.