Beoordeeld op 15 juni 2019

Ontvangst super vriendelijk
Goede service
Diner in buffetvorm, veel keus, goed en en live cooking met elke dag een ander thema.
Goede grote bedden en schone kamers.
Wij hadden een kamer met jacuzzi op het balkon. In een woord fantastisch.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Gast,

Het is fijn te lezen dat u van het comfort van onze deluxe kamers met Jacuzzi genoten heeft. Het is voor ons belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen in hun kamer.

Ook bedankt voor de fijne feedback over onze buffets, deze worden zorgvuldig bereid door onze Chefs om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 mei 2019

Mooi hotel met een enthousiast animatie team. Hugo probeerde iedereen te enthousiasmeren zonder opdringerig te worden. Hugo en Maria en al het overige personeel waren zeer vriendelijk.
De kok bij de buffetten was ook een gezellige man.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Beste Jenny,

Bedankt voor deze prachtige recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel. Het is aangenaam te lezen dat u genoten heeft van onze faciliteiten.

Het is ook zeer aangenaam te horen wat een bijzondere tijd jullie gehad hebben door ons gevarieerd entertainmentprogramma en de vriendelijkheid van ons professionele team, in het bijzonder Hugo en Maria. We zullen jullie mooie recensie in ieder geval delen met het hele team.

Tot slot, bedanken we u voor de fijne feedback over onze buffets en kok. Onze Chefs doen er alles aan om een grote verscheidenheid aan zowel lokale als internationale lekkernijen aan te bieden met de beste service.

Beoordeeld op 9 april 2019

Wat hebben wij genoten van dit hotel! Een heerlijke, schone kamer met grote douche, heerlijk eten met goede koffie, een prachtig verkoekend zwembad en uiterst vriendelijk personeel. De fitness was wat klein maar waarom zou je ook fitnessen als je ook bij het zwembad kunt liggen;)

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Beste Gast,

Ook bedankt om het comfort van onze kamers aan te halen evenals onze uitgebreide buffets. Deze positieve feedback motiveert ons om onze hoge kwaliteitsnormen te blijven vervullen.

Namens het hele team van Barceló Corralejo Sands bedanken we u voor uw bezoek en deze geweldige recensie. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 april 2019

Erg schoon en prettig hotel! Zeer vriendelijk personeel.
Goede ontbijtservice.
Goede locatie midden in de winkelstraat en dicht bij strand zonder verstoring van de rust.
De deluxe jacuzzi room zeker aan te bevelen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beste Gast,

Het is erg fijn te lezen dat u onze centrale ligging te Corralejo, het comfort van de deluxe kamer met jacuzzi en het uitgebreide ontbijt genoten heeft. Deze positieve feedback motiveert ons om onze hoge kwaliteitsnormen te blijven vervullen.

Het is ook zeer aangenaam te horen wat een bijzondere tijd jullie hadden dankzij de vriendelijkheid van ons professionele team. We zullen jullie mooie recensie in ieder geval delen met het hele team.

We kijken alvast uit naar jullie volgende bezoek!

Beoordeeld op 27 maart 2019

Uitstekend bevallen, aanbevolen accomodatie voor familie en vrienden. Zeker met kleine kinderen aanbevolen, er is een prachtig zwembad met speeltuintje voor de allerkleinsten. Ook in het restaurant voldoende kinderspelen voorhanden.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
corralejosandsguest, Director de Relaciones con Clientes van Barcelo Corralejo Sands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Beste Gast,

Bedankt voor deze prachtige recensie na uw recent bezoek aan ons Barceló Corralejo Sands Hotel. Het is aangenaam te lezen dat u en uw gezin genoten heeft van onze faciliteiten.

Het doet ons enorm plezier te horen wat een bijzondere tijd jullie kids gehad hebben door onze installaties, speeltuin en kinderzwembad.

Opnieuw bedankt voor uw bezoek en om ons aan te bevelen aan de reisgemeenschap van Tripadvisor, dit is ongetwijfeld de beste beloning voor ons allemaal.