“Heerlijke plek, super personeel, fantastische tapas”

Gilda casa de pinchos y tapas
Geclassificeerd als nr. 8 van 350 Restaurants in Corralejo
17 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier tijdens onze vakantie 4 keer in de avond gegeten en ook een aantal keer overdag een drankje gedaan. Zeer aardig en vlot personeel. Groot aanbod aan lekkere tapas. Reserveren aan te raden!

Datum van bezoek: april 2022

13 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten voor heel weinig. Heerlijke witte huiswijn. Bijzonder vriendelijke bediening.
Locatie buiten in het straatje is niet de gezelligste maar dat maakt het eten meer dan goed.

Datum van bezoek: april 2022
30 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Bediening beetje chaotisch, maar het was ook erg druk. Mensen stonden in de straat te wachten op een mogelijk tafeltje. Eten is erg lekker. Verschillende tapas op. Speciale spiesje van het huis ook lekker. Gemixte olijven vonden wij minder, gekke nasmaak... Iberico ham, zalm, combinaties met geitenkaas verder allemaal heelijk. Prima locatie om te eten, ook betaalbaar en genoeg keuze. Zorg dat je van te voren reserveert om lang wachten te voorkomen.

Datum van bezoek: maart 2022
8 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweemaal gereserveerd bij dit super adres. Heerlijke tapas, ruim assortiment, door een behulpzame medewerker,
werden we geholpen om een keuze te maken. Klein restaurant met buiten terras, waar vaak mensen staan te wachten voor een tafeltje. Er hangt een heerlijke sfeer, we komen er zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2022
6 december 2021 beoordeeld

Heel lekker gegeten, grote tapas, en Spaanse tortilla ook zeer aan te raden. Vriendelijk personeel, komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die Gilda casa de pinchos y tapas bekeken, bekeken ook

In Gilda casa de pinchos y tapas geweest? Deel je ervaringen!