“Hier komen wij graag terug.”
Beoordeling van Jamoneria Caracandado

Jamoneria Caracandado
Geclassificeerd als nr. 24 van 350 Restaurants in Corralejo
15 september 2021 beoordeeld

Gisteravond hebben wij hier hier voor de tweede keer gegeten. We waren van plan naar een ander restaurant te gaan, maar er stond een flinke rij voor de ingang dus besloten wij voor de tweede keer deze vakantie naar dit restaurant te gaan. Een goede keuze. Om onverklaarbare redenen was het daar heel rustig. We kozen voor de gegrilde kipfilet. De vorige keer kregen we van het huis een Canarisch Omelet als proevertje en gisteravond kregen we een kommetje Paella.

Het hoofdgerecht en de wijn waren heerlijk. De porties zijn net als bij veel andere restaurants vrij groot.

Fijn restaurant!

Datum van bezoek: september 2021

18 februari 2020 beoordeeld

Leuk restaurant in zijstraat waar de man/vrouw meewerken, zijn hele hartelijke mensen. Hebben liefde voor hun restaurant en maken heerlijke gerechten.
De inktvis was voortreffelijk en portie was bijzonder groot. Het vlees was prima maar hier en daar net iets teveel vet.

Datum van bezoek: februari 2020
6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas had ik het verkeerde gerecht besteld, haai is íets droog. Dit werd door de bediening direct en goed opgepakt. Service is top. Mijn vrouw haar gerecht was heerlijk.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de goede recensies besloten we hier tapas te gaan eten. Misschien niet het allergezelligste restaurant en het licht mag wel wat zachter, maar de ontvangst was zeer vriendelijk. We waren vroeg, rond 19.30 en er was nog alle gelegenheid om uitleg te vragen over de diverse tapas.
De gerechten kwamen zo snel na elkaar dat we vroegen om er wat meer tijd tussen te laten. Dat was prima.
Het was zo fijn om eens iets anders te eten dan het doorsnee toeristenmenu. We hadden o.a. kleine gefrituurde inktvisjes en heel mals gestoofd geitenvlees. Wij hadden samen ruim genoeg aan 5 tapas. De porties zijn vrij groot.
De rekening viel mee, niet hoger dan je elders betaalt.
Dit restaurant is een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, uitstekende bediening, service top, mooie kaart.....zeker gaan als je geen zin hebt in een toeristenval. Gaan zeker terug deze week.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Jamoneria Caracandado bekeken, bekeken ook

In Jamoneria Caracandado geweest? Deel je ervaringen!