“Zeer aangenaam”

Es Roquissar
Geclassificeerd als nr. 4 van 36 Restaurants in Valldemossa
Keukens: Spaans
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima bediening en heerlijke gerechten. De zalm en tonijn waren zo lekker dat ik mijn eigen vingers ongemerkt op at. Dus heb ik nog een keer hetzelfde voorgerecht besteld.

Datum van bezoek: september 2019

5 juli 2019 beoordeeld

Wat een buitengewoon goede lunch hebben wij hier gegeten. Chevice van zeebaars was super op smaak en ook niet te ver door gegaard in het zuur. Salade smaakte ook voortreffelijk en dan ook nog eens een heerlijk dessert gekregen. De carrotcake was fantastisch en was voor een keer niet te zoet maar wat fris van smaak echt een aanrader om hier te gaan eten. Vooral de locatie is al de moeite waard om heen te gaan

Datum van bezoek: juli 2019
8 mei 2019 beoordeeld

Super klein dus reserveren. Je kan er zowel lunchen als dineren als een kopje koffie drinken op het terras. De leukste bediening die wij hebben gehad op Majorca en ze waren er bijna allemaal erg aardig. De kleinste keuken die wij hebben gezien en waar de heerlijkste gerechten worden gemaakt en opgediend. Echt super! Wij hebben hier 3 keer gegeten en zowel de vis- en vleesgerechten waren voortreffelijk. Puur en vers. Neem vooraf en Mojito of Sangria Cava en het feest kan beginnen. Het beste restaurant van Valldemossa en omstreken en voor ons de beste van Majorca. Bedankt voor de 3 geweldige avonden. Muchas Gracias team Lis!

12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie afsluiter na een prachtige wa deling! Super lekker gegeten, de gerechten waren allemaal vers klaargemaakt, origineel en zeer verzorgt opgediend. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker. Alles huisgemaakt en dat proef je! Verse limonade, huisgemaakte vermout...Originele gerechten een beetje fusion. Hebben een beetje van alles bestel alles smakelijk met vele groeten, gezond alternatief op vele gefrituurd eten dat je elders krijgt. Wel hele kleine zaak, we hadden geluk om nog plaats te hebben. Misschien best reserveren. Vriendelijke bediening.

Reizigers die Es Roquissar bekeken, bekeken ook

Valldemossa, Mallorca

In Es Roquissar geweest? Deel je ervaringen!