• Gratis parkeren
  • Restaurant
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis internet
29 oktober 2016 beoordeeld

Dit is een prima hotel als je niet veel luxe wilt. Prijs/kwaliteit is heel erg goed! Eten is super. De koks weten iedere dag weer iets lekkers te maken. Het is een 3 sterrenhotel dus moet je het ook niet vergelijken met een 5 sterren hotel. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug. Mensen zijn allemaal erg vriendelijk. Doen niet moeilijk, als je iets vraagt proberen ze altijd een oplossing te geven. Zijn ook altijd in voor een praatje. Wij voelden ons er prima op ons gemak. Hebben heerlijk gewandeld en 's avonds lekker buiten gezeten met een borreltje. Als we overdag weg waren werd er gezorgd voor een lunchpakket. Vertrok je 's morgens heel vroeg kon je nog bij een (klein) ontbijtbuffetje aanschuiven! Overal is aan gedacht. huurauto stond op hun afgesloten terrein.

Verbleef: oktober 2016
Playa_Dorada_Sa_Coma, Gerente van Playa Dorada Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Thank you very much for your good review.

Danke well.

Tomeu Duran

27 september 2016 beoordeeld

wij hebben daar van s'morgens tot s'avonds kip gezien op het buffet , kamer werd dagelijks gepasseerd maar de lakens op zes dagen 1 keer verschoont , aan de bar waren het wel heel vriendelijke mensen , annimatie niet gezien , ja ze waren met twee en daar bleef het ook bij, voor ons niet voor herhaling vatbaar ?

Kamertip: kamer met zicht op zee
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie
12 juli 2016 beoordeeld

Fijne korte vijfdaagse mini break gehad in Playa Dorada. Mooi hotel. Meubilair op de kamers wat gedateerd maar keurig onderhouden. Overigens de rest van het hotel wel modern! Eten perfect en gevarieerd. Vriendelijk personeel. Lift werkte twee keer niet. Niet echt handig voor mindervalide mensen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
16 juni 2016 beoordeeld

Een fijn en gemoedelijk hotel. Kamers niet super modern maar SCHOON en ruim.
Ontbijt prima! Lunch prima! Diner prima! Boven verwachting goed!
Alle soorten drank zelf tappen of aan de bar medewerkers vragen
Animatie team STEFANO en AKKA hebben ons kostelijk vermaakt!
Het hotel is niet groot en reuze geschikt voor gezinnen en als je niet van drukte houdt is het hier goed.
Wij zullen zeker nog eens terug komen !

Verbleef: juni 2016
15 januari 2016 beoordeeld

Het hotel ligt direct aan de boulevard van Sa Coma. Hoewel ik weleens meer bruisende boulevards heb meegemaakt, is het wel ideaal om direct op de boulevard te staan. Ook een prima strand ligt om de hoek gelegen. Een grote supermarkt heb je vanaf de voordeur letterlijk met 10 stappen bereikt. Kortom: toplocatie.

Onze kamer was gedateerd en er waren ook gebreken. Zo konden we de eerste avond / nacht onze toilet niet doorspoelen, was de douchekop niet best meer en stond de kraan op instorten. Bed stelt niet veel voor. Houd je van een luxe kamer, dan is dit niet het hotel. Eigenlijk kan de kamer niet meer. Wat veel goed maakt is het grote balkon met vanuit (vrijwel) alle kamers mooi uitzicht over de zee.

De faciliteiten van dit grote hotel zijn gezien de prijsstelling dik in orde. Wij waren goed te spreken over de all-inclusive-formule van het hotel. Ontbijt, lunch en diner was voldoende gevarieerd en uitgebreid, en vrijwel alle (ook alcoholische) dranken zijn de hele dag vrij verkrijgbaar. Ideaal om lekker langs het zwembad te vertoeven. De bedden bij het zwembad staan krap op elkaar, het zijn te weinig (half augustus) en zijn van slechte kwaliteit. Zwembad prima. Verder is er animatie, die ons niet heel erg kon bekoren (maar wij zijn dan ook niet de doelgroep). Het was prettig om onze huurauto (twee dagen) op de gratis parkeergelegenheid bij het hotel neer te zetten.

Kortom: zoek je een leuk all-inclusive hotel voor een zeer redelijke prijs? Dan krijg je in Playa Dorado waar voor je geld! Verwacht alleen niet teveel luxe.

Kamertip: Als je een kamer direct boven de boulevard vraagt, heb je het mooiste uitzicht.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie