7 juni 2017 beoordeeld

Was hier 08-2014. Het is een erg groot complex met (toen althans) meest Engelse gasten. Ik vond het hotel TE groot (2x dezelfde eetzaal, massaal). kamers waren prima verzorgd. Het hotel ligt ong. 800 meter lopen van het (mooie, schone) strand.

Het hotel maakt deel uit van de ProTur groep die meerdere hotels heeft in Sa Coma en waarvan vaak de faciliteiten gedeeld worden.

TIP: boek het verblijf direct via de website van Protur en vlieg met Ryanair/Transavia (direct boeken bij luchtvaartmaatschappij). Dit scheelde ons €2.000 met 4 personen in het hoogseizoen. Transfer luchthaven-hotel-luchthaven via Suntransfers.com geboekt, mooie auto met aardige bestuurder.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vakantie met 2 jonge kids, groot hotel maar dat voelt niet zo. Leuke zwembaden en zeker leuk om te doen is de mini golf.
Eten is prima en gevarieerd, mooie ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt, in de buurt niet echt heel veel te doen wel mooi strandje.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst verzorgd hotel, met diverse thema restaurants en voldoende eten. Groot domein met verschillende mogelijkheden op hier te vertoeven aan het zwembad. Of actief mee te doen met de sport mogelijkheden. We hebben 3 dagen een auto gehuurd via propur cars dit kan je navragen aan het hotel. Daar geven ze je uitleg. Heel goed begeleid. 1 min puntje dat miss bij andere weer een plus punt is. Geen WiFi in de kamers. Enkel in restaurants, zwembaden, receptie. Zeker een aanrader !!

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
3 oktober 2016 beoordeeld

Mooi hotel en geweldig voor kinderen. Er is veel te doen los van alleen het zwembad. Strand is op loopafstand, meerdere speeltuinen in de buurt, een kinderboederij, paardenranche etc. Ik ben in veel hotels geweest, maar het personeel in de hotel was echt top. Vooral bij het buffet. Zo snel, attent, servicegericht en vriendelijk. Ook aandacht voor de kids (special tnx 2 Narly, Nourdinne and Ale). Kamers werden goed schoongemaakt. Wel weinig zonnebedjes bij het zwembad en zelfs in mei best druk. Ideaal voor een vakantie met kids. Ga je als stel? dan zou ik toch een ander hotel kiezen.

Kamertip: Sommige kamers zijn ver lopen! slecht ter been? geef dat even aan.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
23 september 2016 beoordeeld

Compliment aan Protur safaripark en al haar medewerkers:

Als ouders van een meervoudig beperkte jongvolwassene is het een verademing van dit hotel gebruik te maken. De kamer, badkamer (met stortdouche en hulpmiddelen), balkon, liften, zwembad enz. zijn ruim van opzet en waar nodig voorzien van gewenste hulpmiddelen. Eindelijk een vakantie kunnen beleven waar de beperkingen "gewoon" geen belemmeringen hoefde te zijn. De omgeving is vlak, dus goed te doen met een duwrolstoel.
Wij kunnen dan ook terugzien op een fijne vakantie.

Kamertip: Geheel toegankelijk voor mindervalide medemensen.
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie