30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

4 sterren hotel maar saai, 13 in een dozijn.
Duitse enclave wat de animatie navenant maakt vooral niet meer van deze tijd. Te weinig douches (4) aan het gigantisch en mooi zwembad men vraagt vriendelijk van een douche te nemen alvorens te gaan zwemmen, er zitten constant 2 redders zich te vervelen( het zwembad is nergens dieper dan 1m40) misschien zou het beter zijn van deze mensen de opdracht te geven toezicht te houden op de hygiëne. Zeer vriendelijk en professioneel personeel.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Bettina v, Director de Relaciones Públicas van Hipotels Mediterraneo (adults only), reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Geachte gast polderbroek

Bedankt voor deze reactie, die we zeer zorgvuldig hebben gelezen. De feedback van de gasten is altijd erg belangrijk voor ons. Bedankt dat je bij ons bent en we kijken ernaar uit je weer te zien.

Met vriendelijke groeten
Hipotels Mediterraneo

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute naar Mallorca. Mijn halve trouwboek koos dit hotel aan de hand van de beoordelingen maar is wel overroepen. Ten eerste povere receptie qua inrichting. Vriendelijk onthaal. Beetje bunker gevoel. Binnen was het dan veel beter dan de buitenzijde. Eten is gevarieerd maar typisch Spaans toeristisch, niets speciaals. Zwembad buiten en binnen, allebei zoutwater. Jakkes!! fitness ok en wellness ook. 4 km van Cala Millor. Met bus, 1,85€ enkel. We kregen ook de kamer niet dat we gevraagd hebben...en het weer wil ook niet mee, 18C. Beter citytrip geboekt in Praag. April is nog koud op Mallorca.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Bettina v, Director de Relaciones Públicas van Hipotels Mediterraneo (adults only), reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Dear CJV-Kawaboy

thank you for your visit and this comment. In April as a month of spring time the weather always can be still cold and rainy. W are sorry that you could not enjoy our Majorquin weather. Maybe you would like to come back for summer season.
Kind regards

Hipotels Mediterraneo

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

⭐️⭐️⭐️⭐️waardig lekker eten en gevarieerd ! Propere kamers ,vriendelijk personeel .de meeste vakantie gangers wel Duits .goede plaats om wandeling te maken en 3 dagen met huurwagen rondgereden de moeite waard Mallorca we willen terug en opnieuw zelfde hotel

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Guillem F, Director General van Hipotels Mediterraneo (adults only), reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Beste gast Decoene K

Bedankt voor uw bezoek, deze leuke feedback en we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet
Hipotels Hotel Mediterraneo

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad. Tussen 4 en 5 sterren in. Pal aan een mooi zandstrand, omringd door kleine winkeltjes en supermarkten (spars). Zeker aan te raden voor stellen die voor een ontspannen vakantie komen.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Guillem F, Director General van Hipotels Mediterraneo (adults only), reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2017

Beste gast

bedankt voor uw bezoek en deze mooie woorden en uw aanbeveling. We kijken uit naar een volgende bezoek,

met vriendelijke groeten
Hipotels Hotel Mediterraneo

6 juni 2017 beoordeeld

groot hotel (adults only) pal aan het (zand)strand van Sa Coma : ondanks de grootte van het complex toch geen gevoel van drukte, behalve in het restaurant.
Kamers zijn groot, hygienisch en modern, het personeel (zowel receptie, restaurant en poetsvrouwen) zijn zeer vriendelijk.
Zeer uitgebreid ontbijt, wel wat laat (8u00);
Het buffet s 'avonds is eveneens van hoogstaand niveau, met een zeer uitgebreide keuze - bovendien wordt alles tijdig aangevuld, qua aanvieden van maaltijden behoort dit hotel bij de top.
WIFI gratis ter beschikking gesteld in de kamers meteen voldoende sterk signaal - helemaal mee !
Toch een paar minpuntjes : het aantal liften was helemaal niet toereikend - dit is geen ramp indien je gelogeerd bent op de 1ste of 2de verdieping, maar je kan voor hetzelfde geld een kamer op de 5de of 6de verdieping betrekken...
de plaatsing van de safe is allesbehalve doordacht : deze bevindt zich op grondniveau wat betekent dat je in feite op je buik moet gaan liggen of je een hernia moet bukken om deze te openen/sluiten - de safe is wel erg ruim, heb het ooit al anders meegemaakt.
rare zaak in het restaurant : altijd erg druk, een groot deel van de tafels worden zowel 's morgens als 's avonds blijkbaar gereserveerd. Wij vroegen aan een van de vriendelijke dames of dit voor ons ook mogelijk was : dit diende zij op te nemen met haar "jefe"; deze, de heer C., kon ons deze dienst niet aanbieden.
Toen wij hem vroegen hoe het kwam dat er tientallen tafels toch gereserveerd waren, draaide hij zich zonder commentaar gewoon om - latere navraag bij de infobalie leerde ons dat deze (infobalie) niet op de hoogte waren van de geplogendheden in het restaurant. Er werd telefonisch navraag gedaan, de restaurantverantwoordelijke zou het eens bekijken, maar we hebben ons ganse verblijf moeten zoeken achter een vrij tafeltje...service alleen voor Duitse en/of Oostenrijkse gasten (maken ca 90 % uit van de bezetting) ?
Tip dus : bij inchecken misschien reeds navraag doen ?

Kamertip: kamer met zeezicht boeken indien hoger dan de 2de etage : frontaal zeezicht is de moeite.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner