28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad. Tussen 4 en 5 sterren in. Pal aan een mooi zandstrand, omringd door kleine winkeltjes en supermarkten (spars). Zeker aan te raden voor stellen die voor een ontspannen vakantie komen.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Guillem F, Director General van Hipotels Mediterraneo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 oktober 2017

Beste gast

bedankt voor uw bezoek en deze mooie woorden en uw aanbeveling. We kijken uit naar een volgende bezoek,

met vriendelijke groeten

6 juni 2017 beoordeeld

groot hotel (adults only) pal aan het (zand)strand van Sa Coma : ondanks de grootte van het complex toch geen gevoel van drukte, behalve in het restaurant.
Kamers zijn groot, hygienisch en modern, het personeel (zowel receptie, restaurant en poetsvrouwen) zijn zeer vriendelijk.
Zeer uitgebreid ontbijt, wel wat laat (8u00);
Het buffet s 'avonds is eveneens van hoogstaand niveau, met een zeer uitgebreide keuze - bovendien wordt alles tijdig aangevuld, qua aanvieden van maaltijden behoort dit hotel bij de top.
WIFI gratis ter beschikking gesteld in de kamers meteen voldoende sterk signaal - helemaal mee !
Toch een paar minpuntjes : het aantal liften was helemaal niet toereikend - dit is geen ramp indien je gelogeerd bent op de 1ste of 2de verdieping, maar je kan voor hetzelfde geld een kamer op de 5de of 6de verdieping betrekken...
de plaatsing van de safe is allesbehalve doordacht : deze bevindt zich op grondniveau wat betekent dat je in feite op je buik moet gaan liggen of je een hernia moet bukken om deze te openen/sluiten - de safe is wel erg ruim, heb het ooit al anders meegemaakt.
rare zaak in het restaurant : altijd erg druk, een groot deel van de tafels worden zowel 's morgens als 's avonds blijkbaar gereserveerd. Wij vroegen aan een van de vriendelijke dames of dit voor ons ook mogelijk was : dit diende zij op te nemen met haar "jefe"; deze, de heer C., kon ons deze dienst niet aanbieden.
Toen wij hem vroegen hoe het kwam dat er tientallen tafels toch gereserveerd waren, draaide hij zich zonder commentaar gewoon om - latere navraag bij de infobalie leerde ons dat deze (infobalie) niet op de hoogte waren van de geplogendheden in het restaurant. Er werd telefonisch navraag gedaan, de restaurantverantwoordelijke zou het eens bekijken, maar we hebben ons ganse verblijf moeten zoeken achter een vrij tafeltje...service alleen voor Duitse en/of Oostenrijkse gasten (maken ca 90 % uit van de bezetting) ?
Tip dus : bij inchecken misschien reeds navraag doen ?

Kamertip: kamer met zeezicht boeken indien hoger dan de 2de etage : frontaal zeezicht is de moeite.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel het personeel van de receptie als in het restaurant zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Hoewel het hotel veel kamers heeft, had je nooit de indruk in het restaurant dat het rumoerig of te druk was. Er werden verschillende kleinere hoekjes gecreeerd. Enorme keuze, zowel voor het ontbijt als het avondeten. Steeds zeer verzorgd, lekker en voor elk wat wils. voor de aardigheid eens de broodsoorten bij het ontbijt geteld : 28! Waar we anders snel buitenshuis gaan eten, was dit restaurant echt de moeite waard. Het personeel 'ziet' alles, een leeg bord blijft hoogstens een minuut staan voor het afgeruimd wordt. Nergens gezien hoe het personeel ten dienste staat van de klant. Het uitzicht van op het terras van de kamer was heel mooi, vanwege de ligging aan het strand. In het centrum zijn een paar winkeltjes voor handen. Sa Coma biedt een goede uitvalsbasis voor wie er met de auto op uit trekt. Echt een aanrader!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Guillem F, Director General van Hipotels Mediterraneo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2017

Beste gast shannonj872
Dank u voor dit uitstekende feedback en zijn erg blij dat u in staat om de locatie, het eten en servcie van het hotel genieten van waren. Dank u voor deze Wieterempfehlung en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

vriendelijke groeten

3 mei 2017 beoordeeld

Vorig jaar geweest, lees April 2016!
Nu weer blijft van ongekende kwaliteit op alle gebieden.
Of het nu de kamer, restaurant, zwembadgedeelte is.
Ook het personeel altijd vriendelijk. Dit jaar was weer voor herhaling vatbaar.
Er is maar één puntje ter verbetering, nl het buiten zwembad is ijskoud! Rond deze periode 16-18 graden. Ben gaan zwemmen met mijn lang tropen pak(duikpak), om toch een beetje conditie en actief te blijven met zo n top keuken. Iedereen gaat voor de bijl wbt het eten!! Er is voldoende te doen in de directe omgeving, wandelen in het prachtig natuurgebied of naar de andere baai wandelen, adembenemend blauw.
En zeker een fiets huren en de omgeving verkennen. Er zijn genoeg firma s waar je dit kunt doen. Wij hadden huerzeler. Goede kwaliteit fietsen en erg vriendelijk personeel.

Kamertip: Neem je eigen badjas mee, hoef je geen te huren. De kluis is niet incl die mag je huren. De safe is lekker groot.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Guillem F, Leiter Gästebetreuung van Hipotels Mediterraneo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Beste gast Perta D

Dank u voor uw tweede bezoek aan ons hotel en we zijn blij dat je deze keer tevreden. Bedankt voor je reactie. We verheugen ons op uw derde bezoek, nogmaals bedankt

Met vriendelijke groet

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer was heel basic gerenoveerd (bad/douche met douchegordijn). Adults only, het leek wel bejaarden only. Ontbijt maakt alles goed, dat is super lekker en zeer uitgebreid!
Sa Coma op zich is geen aanrader, doods, veel leegstaande hotels, niks te beleven. Alle dgn nr Palma stad gereden voor e beetje vertier.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Guillem F, Leiter Gästebetreuung van Hipotels Mediterraneo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2017

Beste gast Martine

Dank u voor uw bezoek en je reactie hier in TripAdvisor. Misschien willen ze ons opnieuw te bezoeken in hoogseizoen, dan bars en winkels zijn open en er is meer te bieden.

met vriendelijke groet