7 augustus 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel! We waren er met 5 kinderen, van 9 tot 21 jaar. Er is voor elk wat wils, leuke, gevarieerde animatie, supervriendelijk personeel, verzorgde kamers en lekkere, zeer gevarieerde buffetten!!
Een echte aanrader.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Direccion M, Gerente van Hipotels Marfil Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dear Clients,

Thank you so much for your kind comment. It is lovely to get such a good feedback and we will pass on your kind remarks to all concerned.

We look forward to seeing you again.

Best Regards

José M.Hernández
Hotel Manager

4 juli 2016 beoordeeld

4 jaar geleden in Marfil geweest.We zijn terruggekomen voor het zeer goede eten en de rustige ligging,Bij aankomst was onze kamer overboekt, we zijn naar een club moeten gaan vol met kleine kinderen, niet aangenaam.Bij terugkomst in Marfil bleek de airco niet te werken en de vloer zal vol mieren, technieker 2x langsgekomen voor verstopt toilet.Het eten was voor de helft verminderd en niet zoveel keuze meer als vroeger,Sorry, maar zeker geen 4 sterren meer waard; We hebben wel als compensatie een auto gekregen voor 1 dag. Sorry, maar geen 3de maal Marfil !!!

Kamertip: rustige kamers
  • Verbleef: juni 2016, reisde met familie
27 juni 2016 beoordeeld

Geen variatie van het eten. Teveel hetzelfde. Behalve wortelen en erwten waren er geen warme groenten te vinden. Warme bloemkool, broccoli, courgette is toch ook lekker? Wel vriendelijk en behulpzaam personeel. Teveel op de Engelsen en Duitsers gericht.

Kamertip: Hoger gelegen verdiepingen
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
29 april 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel, vlak aan zandstrand en aan natuurgebiedje van Punta De N' Amer voor mooie wandelingen. Rustig laagseizoen, toch volledige inzet van al het personeel, ook van de lifeguard Antoni. Zeer vriendelijke, competente en plichtsbewuste redder.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Direccion M, Director General van Hipotels Marfil Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016

Geachte klant,
dank voor uw vriendelijke opmerkingen.
We hopen terug te verwelkomen in het hotel.
Het team Marfil Playa

14 juli 2013 beoordeeld

Goed gelegen hotel, op korte afstand van het mooie strand.
Wij hadden all-inclusive formule waarbij ook 's middags in het restaurant een uitgebreide keuze buffet was. In het algemeen trouwens : zowel 's morgens, 's middags als 's avonds een ruime en dagelijks gevarieerde keuze. Ook ruime keuze aan dranken en ijsjes inbegrepen in de all-in.
Heel propere kamers, mooi zwembad, super-vriendelijk personeel aan de receptie + restaurant + bar + kamerservice !
De avondanimatie duurt tot ca 22u30 a 23u30. Met kinderen die vroeger gaan slapen, geeft dit als minpuntje dat er behoorlijk wat lawaai te horen is in de kamers. De kamers geven allen uit naar het zwembad of naar de straat (en daar is het lawaai nog erger en duurt langer door de nabijgelegen pubs). En echt stille kant is er dus niet aan het hotel.
Handdoeken voor gebruik bij het zwembad kunnen tegen borg van 15 euro geleend worden aan de receptie.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie