“Goed verblijf, maar verbetering nodig!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
Protur Vista Badia Aparthotel
Beoordeeld als nr. 5 van 28 hotels in Sa Coma
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk verblijf gehad met 2 kleine kids. Zeer grote kamer met aparte ruimte om kindjes te slapen te leggen. Beetje verouderd, maar proper en zeer praktisch. Bedden veel te hard: veren maken lawaai en matrassen dringend aan vervanging toe of toppers op te leggen. We hadden een rustige kamer gevraagd en gekregen voor het middagdutje van onze baby, top!, maar dat was buiten het lawaai van de deuren gerekend. Die deurpompen zouden echt weggehaald moeten worden. Lawaai kun je niet vermijden, maar we vielen telkens bijna uit bed van de klap...
Wat het eten betreft zijn de buffetten goed georganiseerd en wordt er goed aangevuld. Het aanbod mag wel meer gevarieerd. Bij thema Italiaans bv geen lasagne, maar bij thema Aziatisch was dat er dan weer wel? Op themabuffet Spaans was er bv moussaka? Goed idee om met thema's te werken, maar zorg dan dat je voldoende van die keuken aanbiedt. De grill was wel super, lekker gemaakt en elke dag verse visjes en vlees! Het buffet word je wel snel beu doordat er zoveel hetzelfde aangeboden wordt. Er is zeker meer mogelijk hier met meer creativiteit!
Zwembad ideaal met kids, vooral het kinderbad en de springbal. Dolle pret! Ook de vele speeltuinen en het paradise park voor alle protur hotels was zeker een meerwaarde!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij goede service, eten middelmatig, zeer harde bedden met lawaai van de veren. Veel slaande deuren door te harde pompen op de deuren. Wat verouderd in de kamer. Veel mogelijkheden om de kinderen bezig te houden ,speelpleinen ,aparte zwembaden

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
4 juli 2017 beoordeeld

In juni 2017 11 dagen verbleven in aparthotel Protur Vista Badia samen met mijn gezin (2 kinderen van 0 & 3), wat goed is bevallen. Mooi aparthotel met ontzettend vriendelijk personeel. De gasten van Protur Vista Badia komen voornamelijk uit Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en het betreft hier meestal jonge gezinnen. Er heerst een gemoedelijke sfeer en het ontbreekt je aan zowat niets. Het eten was goed, de kamer was schoon en het animatieteam bracht ontzettend veel sfeer.
De bedden vonden wij overigens niet prettig (harde matrassen) en ondanks dat de kamer schoon was, mocht deze van ons wel elke dag (met name voor de vuile luiers) worden gereinigd. Dit gebeurt nu om de dag.
Voor jonge kinderen is vrijwel alles aanwezig, campingbedjes, een magnetron op de kamer, kinderstoelen etc.
Parkeren voor de deur is kosteloos en via een computersysteem kun je je voor het avondeten inschrijven bij een van de andere Protur hotels, wat erg leuk is voor de afwisseling.
De ligging van het aparthotel is tevens ideaal. Op loopafstand van het strand, om de hoek van het centrum en op 5 minuten lopen vind je een grote supermarkt (Carrefour).

Kamertip: Kamers met uitzicht op het zwembad hebben het beste uitzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
22 november 2016 beoordeeld

Goede uitvalbasis om Mallorca te verkennen. We hebben een polo gehuurd via de club dit was een heel goede bijna nieuwe auto aan een redelijke prijs. Het buffet varieert ook aangenaam. We hebben enkel in het grieks themarestaurant gegeten (wat super lekker was). De andere restaurants waren niet te doen, elke dag stond er een rij aan de kiosk om een tafel te reserveren. Ons kind heeft zich ook super geamuseerd in het zwembad met klim/springbal. Kortom het enige wat we jammer vonden is dat we terug naar huis moesten.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
24 september 2016 beoordeeld

Goed hotel, mooie ruime kamers, zeker aan de zwembadzijde (aangeraden anders zicht op straat). Zeer vriendelijk personeel (zij maakten deze vakantie goed), zowel in het restaurant, receptie als de bar en het onderhoudspersoneel. Het eten was voor een Protur hotel ondermaats. (Wij zijn van Protur veel beter gewend) We spraken met mensen die dit jaar al in mei in dit hotel waren en toen was het eten een stuk beter. Einde seizoen of een andere kok???
Wel veel gezinnen met heel jonge kinderen, dus geween en gehuil in het restaurant was alom. september?? Het systeem om een ander restaurant op het resort te boeken is niet bepaald klantvriendelijk. De plaatsen zijn zeer beperkt ( tellen voor het ganse resort = 5 hotels) en de computer is pas toegankelijk vanaf 10.00 uur. Wel vanaf 9.00 uur staan de mensen aan te schuiven dus niets voor ons. Hebben wel 2 x om 10.30 u kunnen boeken op dagen van grote wissel.
De excursies die Tui aanbiedt zijn in mijn ogen te duur. Mallorca autentic : 69 euro per persoon (middagmaal inbegrepen en stel je daar niet veel bij voor). 10 uur op de bus gezeten om 4 x 50 min. iets te zien, waaronder een fabrikant van Mallorca parels (voor de verkoop). Huur liever een wagen van Protur cars, naast het clubhouse, dit is goedkoper en je rijdt waar je wil.
Misschien ben ik een tikje negatief, Ik ging voor de rust en annimatie voor mijn man (deze laatste was zeer beperkt in het hotel). Voor meer moet je naar het clubhouse (buiten het hotel op 5 min. stappen). 's avonds was deze goed indien verzorgd door het annimatieteam; Voor de andere animatie?? slaapverwekend.
Nog een fijne vakantie

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op het zwembad en in de verte de zee. Wij hadden kamer 133 en deze was ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een korte vakantie met de dochter doorgebracht in Badia Vista. Een aanrader! Hotel zeer mooi en netjes. Personeel super vriendelijk. En een echte surplus de mogelijkheid om te reserveren in de verschillende themarestaurants van de andere proturhotels. Wij hebben genoten.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
12 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben echt genoten. Het hotel is erg ruim opgezet, is erg schoon en het eten is lekker en gevarieerd. Naast het standaard restaurant in het hotel mag je ook gebruik maken van de 4 andere restaurants (Italiaans, Griekse, stakehouse en Aziatisch) op loop afstand van het hotel.

Naast de standaard hotel faciliteiten zijn er een hoop gratis activiteiten beschikbaar. Denk hierbij aan tennis, midgetgolf, gratis fietsen etc. Voor golf, spa en autoverhuur moet er wel bijbetaald worden maar dit is gebruikelijk. Daar naast zijn de heel veel activiteiten voor kinderen.

Echt een aanrader! Wij gaan zeker terug.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sa Coma bekeken
Hipotels Marfil Playa
nr. 10 van 28 in Sa Coma
393 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Protur Vista Badia Aparthotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Protur Vista Badia Aparthotel

Adres: C/ Cipreses s/n | Urb El Dorado, 07560 Sa Coma, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Sa Coma
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 hotel aan het strand in Sa Coma
Nr. 2 voordelig hotel in Sa Coma
Nr. 4 luxe hotel in Sa Coma
Nr. 7 familiehotel in Sa Coma
Nr. 7 romantisch hotel in Sa Coma
Prijsklasse: €52 - €226 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Protur Vista Badia Aparthotel 4*
Aantal kamers: 250
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Protur Vista Badia Aparthotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Protur Vista Badia Aparthotel Hotel Sa Coma

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?