• Gratis parkeren
Playa Dorada Aparthotel(Sa Coma)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hipotels Marfil Playa(Sa Coma)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
  • Aan het strand
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij goede service, eten middelmatig, zeer harde bedden met lawaai van de veren. Veel slaande deuren door te harde pompen op de deuren. Wat verouderd in de kamer. Veel mogelijkheden om de kinderen bezig te houden ,speelpleinen ,aparte zwembaden

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
4 juli 2017 beoordeeld

In juni 2017 11 dagen verbleven in aparthotel Protur Vista Badia samen met mijn gezin (2 kinderen van 0 & 3), wat goed is bevallen. Mooi aparthotel met ontzettend vriendelijk personeel. De gasten van Protur Vista Badia komen voornamelijk uit Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en het betreft hier meestal jonge gezinnen. Er heerst een gemoedelijke sfeer en het ontbreekt je aan zowat niets. Het eten was goed, de kamer was schoon en het animatieteam bracht ontzettend veel sfeer.
De bedden vonden wij overigens niet prettig (harde matrassen) en ondanks dat de kamer schoon was, mocht deze van ons wel elke dag (met name voor de vuile luiers) worden gereinigd. Dit gebeurt nu om de dag.
Voor jonge kinderen is vrijwel alles aanwezig, campingbedjes, een magnetron op de kamer, kinderstoelen etc.
Parkeren voor de deur is kosteloos en via een computersysteem kun je je voor het avondeten inschrijven bij een van de andere Protur hotels, wat erg leuk is voor de afwisseling.
De ligging van het aparthotel is tevens ideaal. Op loopafstand van het strand, om de hoek van het centrum en op 5 minuten lopen vind je een grote supermarkt (Carrefour).

Kamertip: Kamers met uitzicht op het zwembad hebben het beste uitzicht.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
22 november 2016 beoordeeld

Goede uitvalbasis om Mallorca te verkennen. We hebben een polo gehuurd via de club dit was een heel goede bijna nieuwe auto aan een redelijke prijs. Het buffet varieert ook aangenaam. We hebben enkel in het grieks themarestaurant gegeten (wat super lekker was). De andere restaurants waren niet te doen, elke dag stond er een rij aan de kiosk om een tafel te reserveren. Ons kind heeft zich ook super geamuseerd in het zwembad met klim/springbal. Kortom het enige wat we jammer vonden is dat we terug naar huis moesten.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
24 september 2016 beoordeeld

Goed hotel, mooie ruime kamers, zeker aan de zwembadzijde (aangeraden anders zicht op straat). Zeer vriendelijk personeel (zij maakten deze vakantie goed), zowel in het restaurant, receptie als de bar en het onderhoudspersoneel. Het eten was voor een Protur hotel ondermaats. (Wij zijn van Protur veel beter gewend) We spraken met mensen die dit jaar al in mei in dit hotel waren en toen was het eten een stuk beter. Einde seizoen of een andere kok???
Wel veel gezinnen met heel jonge kinderen, dus geween en gehuil in het restaurant was alom. september?? Het systeem om een ander restaurant op het resort te boeken is niet bepaald klantvriendelijk. De plaatsen zijn zeer beperkt ( tellen voor het ganse resort = 5 hotels) en de computer is pas toegankelijk vanaf 10.00 uur. Wel vanaf 9.00 uur staan de mensen aan te schuiven dus niets voor ons. Hebben wel 2 x om 10.30 u kunnen boeken op dagen van grote wissel.
De excursies die Tui aanbiedt zijn in mijn ogen te duur. Mallorca autentic : 69 euro per persoon (middagmaal inbegrepen en stel je daar niet veel bij voor). 10 uur op de bus gezeten om 4 x 50 min. iets te zien, waaronder een fabrikant van Mallorca parels (voor de verkoop). Huur liever een wagen van Protur cars, naast het clubhouse, dit is goedkoper en je rijdt waar je wil.
Misschien ben ik een tikje negatief, Ik ging voor de rust en annimatie voor mijn man (deze laatste was zeer beperkt in het hotel). Voor meer moet je naar het clubhouse (buiten het hotel op 5 min. stappen). 's avonds was deze goed indien verzorgd door het annimatieteam; Voor de andere animatie?? slaapverwekend.
Nog een fijne vakantie

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op het zwembad en in de verte de zee. Wij hadden kamer 133 en deze was op dit gebied super.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een korte vakantie met de dochter doorgebracht in Badia Vista. Een aanrader! Hotel zeer mooi en netjes. Personeel super vriendelijk. En een echte surplus de mogelijkheid om te reserveren in de verschillende themarestaurants van de andere proturhotels. Wij hebben genoten.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie