Beoordeeld op 10 november 2016

We hadden een superior room, groot terras ,heel rustig op gelijkvloers.

Het eten was heel lekker en afwisselend. Heel goede service. Er was een stilte-bad , daar was geen lawaai.

We gaan nog eens terug!

Kamertip: De superior rooms zijn het beste gelegen!
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Een mooi hotel met keurige kamers
+ minibar bij all inclusive
+ geweldige kamers
+ tuinkamer met klein zwembadje erbij
+ fantastisch personeel.
+ spreken uitstekend engels
- buffet wordt niet goed ververst. Daardoor vaak lauwe friet en andere lauwe ipv warme gerechten. Toen we warme friet bestelden werd friet uit buffet opgebakken.

Verbleef: november 2016
Beoordeeld op 29 september 2016

Rustig gelegen hotel aan de rand van een reservaat en nauwelijks 500m verwijderd van het mooie strand van Sa Coma. Wij kregen er een heel comfortabele, moderne kamer, dito badkamer. Heel vriendelijk personeel met als uitblinker de jonge manager die iedereen ten harte droeg. Het buffet was uitgebreid en lekker zodat iedereen er zijn gading kon vinden. Aan te stippen is ook de voortreffelijke service van Protur Cars voor het huren van een wagen. Dit tophotel is zeker een aanrader.

Kamertip: Kamer 325 is heel rustig!
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het beste hotel ooit wat betreft kameraccomodatie, vriendelijkheid en maaltijden. Geen gedrum, keuze alom, noem het op en we hebben het gegeten. Voor de 1ste x waren we na 14 dagen het eten nog zeker niet moe. Aan het zwembad gemakkelijke ligstoelen en je moet geen wekker zetten om handdoeken te leggen...wat een luxe. All in is zeker zen geld waard, cocktails met the real stuff en geen nepprodukten. Dit is zeker een hotel om terug te keren !
Nadeel : wil je veel en gevarieerde animatie moet je niet in dit hotel zijn...

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 31 mei 2016

Het hotel bezocht voor een weekje rust vakantie ,, alles was in orde
personeel ,kamers, en grote keuze voor sport en animatie , voor mij ook een
pluspunt het 16+ zwembad met whirlpool en leuke bar
Ook de All in formule was in orde met merken op de kaart
de mini bar was ook inbegrepen

Kamertip: swim up kamer
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner