30 september 2017 beoordeeld

We zijn 8 dagen in dit hotel geweest. Van begin tot eind heel goed behandeld.
Personeel van balie, restaurant, bar, schoonmaaksters en natuurlijk animatie waren erg vriendelijk. Eten was heerlijk!!!!! De kamer was mooi. Had een groot balkon. Wij hebben er ons prima vermaakt.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute geboekt naar Oriënt beach, alles is prima in het hotel. Er is een goede fitness met goede apparaten en zelfs groep lessen wat ons erg aansprak. De kamers zijn prima mooie groot, vooral over de bedden was ik positief verrast.
Het eten en drinken is zoals je verwacht in een all in. Hele dag door eten verkrijgbaar. Elke dag verschillend avond eten. Zwembad was ook prima. Genoeg bedjes, ja er werden handdoeken neergelegd maar er was nog genoeg plaats.
Het grote nadeel voor ons als stel is het aantal families met kinderen. Met de daarbij horende animatie ( alleen maar Duits). Pff wat slecht. Er is weinig in de avond geregeld voor de volwassenen, en zit je vanaf half elf op
een dood stil terras wat te drinken. 1 avond live muziek gehad wat wel gezellig was.

Verder is het hotel compleet Duits, voor ons was dit geen probleem maar kan me voorstellen dat sommige mensen dit niet fijn vinden. Al het personeel spreekt je Duits aan.

Maar desondanks hebben we een fijne vakantie gehad. Het hotel doet er alles aan om de vakantieganger tevreden te houden.
Ondanks de kleine nadelen tot een aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
28 juli 2017 beoordeeld

Het was heerlijk om hier 8 dagen te vertoeven. Veel gerust, veel zon gezien en een goede ligging van het hotel. lekker centraal. het enige wat ze mogen aanpakken, handdoeken neerleggen vanaf ´s ochtends en dan pas ´s middags terug komen, maar he, als dat het enige is. onze kamer was zeer groot, helaas werkte de airco alleen wanneer de ramen en deuren gesloten waren, maar de kracht van de airco was niet goed genoeg. we zijn elke nacht drijvend uit het bed beland. ondanks dat hebben we een zalige vakantie gehad. het eten is hier, ondanks het all in concept, zeer goed! heel goed gekruid en elke dag anders. het hotel is zeer goed onderhouden en schoon.

Kamertip: als je een rustige kamer wenst, vraag een kamer naar het straat toe, bij het zwembad wordt de animatie gegeven tot ´s avonds.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
7 juni 2017 beoordeeld

Groot hotel bestaande uit drie gebouwen. Ruim terrein met genoeg ligbedden en zitjes rond het zwembad. Ziet er netjes en mooi uit. Kamers wat gedateerd, maar keurig en bedden wat ons betreft prima. Alles wordt goed schoongehouden. Helaas start het schoonmaken van het terrein 6 dagen per week om 07.00 uur, met een schrobmachine waar het geluid van de gemiddelde straaljager bij in het niet valt. En daar overheen voeren de dames gezellig een gesprekje. Was wel een goede reden om elke ochtend vroeg te gaan wandelen. Personeel aan de balie is zeer vriendelijk. Eten in buffetvorm is over het algemeen smakelijk. Ligging van het hotel is ideaal; straat uit lopen en je staat op de boulevard en het strand. Het hotel heeft een mooie fitness en biedt verschillende klassikale sportlessen aan. Merendeel van het personeel in de eetzaal vonden wij niet aardig. Alles gaat in de zesde versnelling en onbehouwen. Wat echter onze vakantie negatief heeft beïnvloed is de enorme hoeveelheid gezinnen met kleine, gillende en jengelende kinderen. Misschien toch even te snel lastminute geboekt. Dus: heb je zelf kleine kinderen, of vind je het niet erg om tussen de jonge gezinnen te bivakkeren, zou ik zeggen: zeker dit hotel boeken. Wij kiezen voortaan voor only adults.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke herfstvakantie met de kinderen. Ik had hem bijna 5 punten gegeven als het buitenbad verwarmd was geweest en de muziek niet zo hard was geweest in de avond.
Verder top, eten super, personeel ook en het zit vlak bij zee. Kamers keurig en alle dagen schoongemaakt. Echt een degelijke boel hier met 95 procent Duitsers. De animatie is ook Duits dus maar prima en heel professioneel. Nog nooit meegemaakt en elke avond een complete voorstelling van een uur. Duitsers kunnen wel een feestje bouwen.
Het hotel ligt ook op een leuke locatie, veel bezienswaardigheden in de buurt zoals de grotten del drach de cove del arta.

Top hotel maar jammer van de 80 decibel.

Bert

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie