10 augustus 2018 beoordeeld

Het hotel overtrof mijn verwachtingen. De vriendelijkheid van het personeel, de schone en moderne kamers met hele fijne bedden en het heerlijke eten...het was helemaal top! Bijzonder was de sfeer bij het grote zwembad, ik heb nog nooit zulke zalige ligbedden gehad, zelfs niet bij een 5 sterren hotel! En bij het de DJ, de zangeres, de saxofonist, wat een leuke sfeer! De life guard helpt je met de parasol en geeft aquajoggen in de ochtend. Verder geen gezeur aan je hoofd dat je met van alles mee "moet" doen. Er is ook een zwembad zonder muziek. Het restaurant is rustig, je kunt ook buiten op het terras eten en voor- en nagerechten worden geserveerd in mooie glaasjes en opgemaakte bordjes. Weinig grote "voederbakken" dus. Heeeeeerlijk gegeten! Oh ja, en de shows 's avonds, meestal slaan wij die over maar hiervoor zaten we elke avond op tijd klaar! Wat te denken van 4 tenoren uit Zuid Afrika die Il Divo zingen? Of een tribute aan Bruno Mars? We hebben genoten! We zullen hier zeker terug gaan.

Verbleef: juli 2018
Hastoriaplaya, Director de Relaciones Públicas van Hotel Astoria Playa Only Adults, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2018

Hola buenas tardes lieve mensen,
Enorm bedankt voor uw review en natuurlijk voor uw tijd. Wij zijn enorm blij en tevreden dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons.
Ik hoop dat u een fijne zomer nog heeft in Nederland en ik hoop dat wij elkaar nog eens een keer gaan zien.
Geniet van de mooie warme dagen in Nederland en ik zie u vast en zeker terug in Astoria Playa,
Heel veel liefs uit Alcudia!
Saludos y besos,
PR Manager

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Kamer was niet ruim maar netjes en design. Fijn bed. Wel misten we opbergruimte. Datzelfde geldt voor de badkamer; de toiletspullen kon je nergens kwijt. Eten was goed en gevarieerd. Minpuntje was het handdoekje leggen bij het zwembad en de iets te harde muziek bij het zwembad. Omgeving is prachtig zeker de weg langs de westkust.
Het hotel is een aanrader.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Hastoriaplaya, Director de Relaciones Públicas van Hotel Astoria Playa Only Adults, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018

Buenos días Nicole,
Ontzettend bedankt voor uw review en natuurlijk uw bezoek aan Astoria Playa. Ik hoop dat u heeft genoten en dat u in de toekomst weer een bezoekje brengt aan ons. Even terugkomend op het handoeken-beleid, onze gasten mogen absoluut geen ligstoelen met handoeken reserveren en daar proberen we een goede controle over te hebben. We hebben genoeg ligstoelen voor iedereen. Wat betreft de opbergruimte, we hebben gekozen voor een minimalist-style en dat is de inrichting van ons interieur en ik vind het vervelend dat u daar last van heeft gehad. De suite heeft meer ruimte maar heeft ook dezelfde style qua inrichting
Ik wens u een fijne zomer en hopelijk tot snel,

18 juli 2018 beoordeeld

Zéér aangename ontvangst.kamers mooi en zeer proper. Geen tapijt. Ontbijt: uitgebreid, showcooking en alles is van zeer goede kwaliteit.
2 zwembaden met héérlijke ligbedden en prima parasols, alles genoeg voor iedereen en geen handdoek leg toestanden. Alleen jammer dat we niet met het balletje mochten gooien in zwembad. Kleine zwembad is iets rustiger liggen.
Lunch, snack restaurant: genoeg keuze , prima kwaliteit en lekker.
Diner: zeer uitbreid , altijd andere gerechten , zeer lekker en prima bediening ! Ook lekkere wijnen.
Toffe muziek avondshows
Iedereen is zéér vriendelijk en behulpzaam. Dank je wel iedereen voor onze fijne vakantie.

Verbleef: juli 2018
Hastoriaplaya, Director de Relaciones Públicas van Hotel Astoria Playa Only Adults, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2018

Hola Jozef,
Heel erg bedankt voor uw review en lieve woorden. Fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf en hopelijk zien we u snel weer terug in het hotel.
Ik wens u een zalige zomer en hopelijk tot snel,

8 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben een zalige vakantie gehad. Het personeel is heel vriendelijk, het eten is lekker en voldoende keuze. De kamers zijn modern en proper. Van begin tot einde pure verwennerij. Leuke avondshows. Wij komen zeker terug.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Hastoriaplaya, Director de Relaciones Públicas van Hotel Astoria Playa Only Adults, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Hola buenos días,
Wat ontzettend lief en attent om ons een review te schrijven. Enorm bedankt.
Mijn team en ik waarderen het als onze gasten met een tevreden en fijn gevoel naar huis gaan.
Tevens is het super om te horen dat u terugkomt,
Fijne zomer en tot snel,

23 mei 2018 beoordeeld

Derde keer al in dit hotel. Super personeel, altijd vriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet met veel lekkers, alhoewel ik 's morgens pannenkoeken en zalm mis (dat er in het verleden wel was). Diner ook in orde met koud buffet met verschillende mini gerechtjes. Warm buffet met pasta's, pizza, groenten, paella, grill en verschillende vlees -en visgerechten. Desserts ook zeer veel keuze met gebakjes, ijs, chocolade, ...
Allemaal zeer lekker.

Heel het hotel en de kamers zeer proper. 2 ontspannende zwembaden. Ook zeer geschikt voor fietsers. Een zeer grote afgeschermde ruimte waar je veilig je fiets kan weghangen en onderhoudsmateriaal. Klein winkeltje eraan met mecanicien die kan ingrijpen bij technische problemen en waar je ook fiets kan huren.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hastoriaplaya, Director de Relaciones Públicas van Hotel Astoria Playa Only Adults, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Hola buenos días,
Heel erg bedankt voor uw review en kostbare tijd. We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u uw vakantie met fietsen heeft kunnen combineren.
Ik hoop dat we u weer gaan zien in de toekomst. Ik wens u een hele fijne zomer en tot heel snel,