Beoordeeld op 22 maart 2018

5 dagen in het hotel Zafiro Tropic geweest..
hoop marmer in het hotel ..er mooi..
kan eigenlijk geen negatief iets verzinnen was voorseizoen dus nog vrij rustig maar alles was prima geregeld..
eten en drinken prima genoeg keus en ook niet alleen bakken met eten maar ook direct klaar gemaakt door de koks..
personeel prima en vrolijk.
binnenzwembad en sauna ook prima en netjes..
hadden een kamer met slaapkamer .bedden goed ..
balkon..droogrek ..
4 buitenzwembaden ..strand op loopafstand..wel heuvel omlaag dus terug wat zwaarder lopen.
boulevard was leuk en wat km .s lang ..genoeg te zien.
Tip het oude plaatsje alcudia bezoeken met de stadsmuren.erg mooi.
denk wel dat de kamers gehorig zijn dus dat is vroeg wakker in de zomer met kinderen..maar voordele is heb je een lange dag vakantie..
maar als je hier nog wat te klagen hebt dan kan je beter thuis blijven..
nogmaals ik ben erg onder de indruk van Mallorca en Alcudia..
wil het in de zomer meemaken..zal een gekkehuis zijn qua drukte en dus ook meer wachten enzo..
maar ik zou zo weer teruggaan =naar Zafiro Tropic...

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Zafiro H, Manager van Zafiro Tropic, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Geachte heer / mevrouw Jan Theo v Dank u voor het geven van ons zo'n goede score en het aanbevelen van ons hotel Zafiro Tropic aan andere reizigers. Ons personeel heeft genoten van het bijwonen van uw behoeften. Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 18 maart 2018

Een mooi appartementhotel. bestaande uit vier blokken. Alleen blok vier heeft geen richtingborden. Het is een mooi appartement met ruime douche. Jammer dat de deuren naar douche niet goed sluit. Het appartement heeft twee slaapkamers maar het is goed om dit met bekenden te delen omdat naast slecht sluitende deuren ook de deur geen slot heeft. Kluisje werkte niet goed.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Beste BenvDeursenTilburg, bedankt dat je een paar minuten hebt besteed om ons hotel te beoordelen. We nemen nota van de negatieve punten om ze te verbeteren. Onze excuses dat uw ervaring met ons bij deze gelegenheid niet ideaal was, maar we hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen om uw vertrouwen in de Zafiro Tropic te herstellen. vriendelijke groeten

Beoordeeld op 25 oktober 2017

in de herfstvakantie geweest en in eerste instantie kamer in "oude"vleugel gekregen. Die zijn hard aan renovatie toe en dat gaat geloof ik ook gebeuren. wij kregen tegen bijbetaling een kamer in gerenoveerde gedeelte en dat is stukken beter.
heel veel zwembaden die de kids erg leuk vonden. het was nu heerlijk rustig maar kan me voorstellen dat het in zomer erg druk kan zijn. Veel kleine kinderen dus als je voor rust komt dan is dit hotel niet geschikt. Afstand centrum Alcudia en Alcudia haven heel dichtbij. Leuke restaurants en winkels en strand heel dichtbij.
al eerder bij een Zafiro/Viva hotel geweest en bevalt altijd heel goed.
Personeel bij receptie redelijk vriendelijk. wij voelden ons niet bijzonder welkom. Gewoon een afstandelijke behandeling. bij uitchecken ook geen vraag of het allemaal is bevallen. Jammer, hierdoor voel je je toch een nummer ipv een gast.
Ontbijtbuffet erg uitgebreid en van goed kwaliteit. Kan me voorstellen dat in hoogseizoen het wel enorm druk kan zijn.

Kamertip: vraag een kamer in gerenoveerde gedeelte.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Zafiro H, Gerente van Zafiro Tropic, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Beste Linda G,

Bedankt dat je een paar minuten hebt besteed om je ervaring bij Zafiro Tropic te beoordelen .We hebben spijt van je ervaring met ons. Al uw opmerkingen zijn erg belangrijk om onze diensten te verbeteren. We zullen het personeel informeren over uw klachten.

Beste wensen.

Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een mooie centrale locatie in Alcudia, dichtbij de winkelstraatjes en het strand.

We hadden een éénkamerappartement (studio) geboekt, voor twee volwassenen en een baby van 9 maanden. Bij aankomst hebben we dit, tegen bijbetaling, om laten zetten naar een tweekamerappartement omdat de studio wel erg klein bleek. Het tweekamerappartement was een stuk ruimer, had een groter balkon met luxer zitje en gaf ons beschikking over een ligbad.

Het appartement was erg gedateerd; een likje verf, een schoon bankstel en nette (ophanging van lampen,) vitrages en gordijnen is geen overbodige luxe.

Bij aankomst pakten we onze koffers uit, waarbij onze baby vrolijk over de vloer kroop. Na een kwartier was hij pikzwart; de vloer bleek verre van schoon. We hebben dit gemeld bij de receptie, waarna deze extra werd gereinigd. We hebben zeker geen smetvrees, maar naar onze maatstaven was dit absoluut niet afdoende, waardoor we zelf chloor hebben gekocht en de vloer zelf meerdere malen hebben gereinigd.

Stopcontacten (in de slaapkamer) bevinden zich op 15 cm van de vloer; opgepast dus met de grijpgrage babyvingertjes!

Al met al was de accommodatie geen 4 sterren waard; iets wat we niet kunnen zeggen over de buffetten! Dit was onze eerste all inclusive ervaring; we vonden de buffetten enorm uitgebreid (en kindvriendelijk); het eten was vers en leek met liefde bereid en was goed van kwaliteit. De koks en het bedienend personeel zijn zeer vriendelijk en werken keihard; ze verdienen een dikke pluim!

We waren er in medio september; het weer was die periode enigszins wisselvallig. Omdat de zwembaden niet verwarmd zijn, hebben we maar 1 dag kunnen zwemmen met onze baby.

Ondanks de minpunten qua kindvriendelijkheid (onverwarmde zwembaden, vieze vloeren, stopcontacten binnen babybereik) is het hotel erg gericht op kinderen. Hou je niet van (de drukte van) kinderen (tijdens het eten), dan is een ander hotel absoluut aan te bevelen!

Al met al een prima verblijf gehad in een matige kamer en, voor een buffet, fantastische maaltijden.
De prijs hebben wij echter, qua accommodatie, in verhouding toch echt te hoog bevonden voor de kwaliteit!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gastvrij (appartement) hotel met altijd (vriendelijke en behulpzame) bezetting achter de receptie. Hebben er alleen ontbeten, maar aan keuze geen gebrek. Van pannenkoeken, tot een uitgebreid musli aanbod, van versgemaakte smoothies tot vers gemaakte tosti's. Top! De haven met restaurants op loopafstand (5min) evenals strand. Wel een hotel met veel gezinnen met kinderen. Toen waren wij blij dat er ook een 18+ zwembad is, waar we vaak aan hebben gelegen. Daar zie je dan ook vaak dezelfde (kinderloze) stellen ;-) Bus naar Palma ook eenvoudig te nemen. Aanrader. Animatie heb je er voldoende voor de kids, zowel overdag als savonds. Kortom, alles aanwezig om het er goed naar de zin te hebben.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner