“Gewoon top! ”
Beoordeling van Terraméa

Terraméa
Geclassificeerd als nr. 3 van 70 Restaurants in Porto Cristo
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch, bediening, ingrediënten, smaak, alles Ok. We waren per ongeluk bij de buren gaan zitten maar zijn blij dat we snel genoeg geswitcht zijn.

16maryl_neg, Propriétaire van Terraméa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Bonjour, merci infiniment pour votre commentaire.Au plaisir de vous revoir au Terraméa.

Schrijf een beoordeling

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten / goede bediening! Verassende gerechten. Tartaar van tonijn met guacamole. We hebben de suggesties genomen! 100% verse smaak...
Een aanrader... super gezellig qua ligging!

16maryl_neg, Propriétaire van Terraméa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Bonjour et merci infiniment pour votre commentaire. Nous espérons vous revoir au Terraméa.

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Indien je typisch toeristen menu zoekt, ben je aan het verkeerde adres. De gerechten waren wel heel lekker. De bediening was zeer amateuristisch: lang wachten, wijn niet ingeschonken om te proeven, verkeerde frisdrank, glazen kwamen pas na de drank, geen steakmessen voor cote a l'os, gerechten voor dezelfde tafel komen met grote tussenpozen, tafels worden niet afgeruimd, .... misschien was de drukte van de lokale avondmarkt een excuus...

16maryl_neg, Propriétaire van Terraméa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Bonjour, nous vous remercions pour votre commentaire auquel nous donnons une attention toute particulière. Nous allons tout mettre en oeuvre afin que ces désagréments ne se reproduisent plus . nous vous présentons toutes nos excuses et nous espérons vous revoir au Terraméa.

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de haven van porto cristo is een grote keuze aan restaurants maar Terramea is een positieve uitschieter.
Ze werken met uitsluitend verse producten die lokaal zijn gekocht.
Wij hadden een heerlijk combi tapas gerecht als voor gerecht en rode tonijn als hoofd gerecht. Ik heb in tijden niet zo'n goede tonijn geproefd.
Echt een aanrader voor wie van puur eten houd.
Wij gaan er in ieder geval weer heen.

16maryl_neg, Propriétaire van Terraméa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2017

Bonsoir, nous avons été très touchés par votre commentaire et nous vous en remercions infiniment. Au plaisir de vous revoir au Terraméa.

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, totaal anders dan alle andere toeristen restaurants. Veel dag specialiteiten. Menu kaart in 4 talen, de chef spreekt alleen frans.

16maryl_neg, Propriétaire van Terraméa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2017

Bonjour, nous vous remercions beaucoup pour votre commentaire et nous sommes très heureux que vous ayez apprécié notre cuisine .

Reizigers die Terraméa bekeken, bekeken ook

In Terraméa geweest? Deel je ervaringen!