“Mooi terras aan de zee”

Mar y Mar Restaurante & Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 8 van 132 Restaurants in Peguera
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zitten. Leuk uitzicht. Heerlijke gerechtjes. Mooi opgemaakt. Wat kun je nog meer wensen? In het zonnetje lekker vis eten!

Datum van bezoek: april 2017

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond op Mallorca en dit restaurant op een fantastische plek aan zee uitgekozen. Zeer lekkere visplateau voor twee gegeten. De tempura vooraf was net nodig, want was meer dan voldoende. Mooie, vriendelijke bediening is ook meegenomen. Tip: de parking vlak achter het restaurant is ook handig.

Datum van bezoek: april 2017
19 oktober 2016 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Paguera hebben wij twee keer bij Mar y Mar gegeten. Heerlijke vis, uitstekende bediening en een leuke sfeer!

Datum van bezoek: oktober 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en gezellig gegeten vooraf nog in lounge een lekker aperitief gedronken. De sfeer is zoals je dit verwacht, uitzicht op zee en strand wat wil je nog meer!

Datum van bezoek: augustus 2016
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sardines en Dorade gegeten. Smaakte uitstekend en de prijs was ook goed. Het is een plek waar mensen gezien willen worden en gelet op hun kleding ook moeite voor doen. Wij hebben alleen gegeten en genoten van de voorbij slenterende boulevard gangers. Bediening is goed en snel. Geen gehaast om je weg te krijgen. Reserveren is in het hoogseizoen wel aanbevolen.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Mar y Mar Restaurante & Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Mar y Mar Restaurante & Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!