Beoordeeld op 4 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt prachtig . Mooi uitzicht.
Vriendelijk personeel waaronder heel veel jongens en meisjes die stage lopen.
Echt een prachtige plek . Wel een auto nodig of taxi . De kamers met zitkamer liggen in een pand en hebben zijzeezicht . Worden wel aangeboden als zeezicht. Dit klopt mits je op je balkon staat . Vanuit kamer gewoon tuin zicht . Jammer . Ook helaas kakkerlakken in de kamer. Dit was maar 1 keer. Maar toch . Verder worden er bedjes gereserveerd en helaas heb je geen plek als je hier niet aan mee wilt doen . Hotel zat vol maar ik denk dat iedere gast toch recht op een bedje heeft.
Buffet eten was goed . Maar na 3 dagen toch wat eentonig. Schoonmaak was matig . Alleen het hoognodige . Het stof groeide op de tafel, koelkast en de plankjes.
Het hotel heeft alles in zich om super te zijn . Doe er wat aan .

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Hotel R, Customer Reviews Manager van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Dear linny4,

Thank you for rating us positively despite some small details that seem not to have been of your total satisfaction. We apologize for the small inconveniences you have encountered. We read your reviews attentively. For example, such aspects as cleanliness or buffet will be improved as much as possible. Regarding the insects that come from the garden, unfortunately this is a common situation in summer. And more if you bear in mind that the hotel is inside a forest and surrounded by nature.

Otherwise, we are glad to see that the overall stay has been positive and that you have also liked the facilities. We thank you for your visit and send you a warm greeting.

Beoordeeld op 3 mei 2017

Niet zo fijn gelegen maar voor het overige een zeer aangenaam hotel met heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Mooie zwembaden in prachtig aangelegde tuinen. Bij half-pension staat er elke avond een buffet klaar met ruim voldoende keus. Gelukkig wordt er ook ter plekke nog wat vers gebakken op een grillplaat. Groot hotel met veel kamers maar zo komt het niet over. Veel individuele aandacht. Een aanrader.

Verbleef: april 2017
Hotel R, Director de Relaciones con Clientes van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Prettig hotel!

Beoordeeld op 22 februari 2017

Indien je niet top kritisch bent is dit een geweldig hotel met onwaarschijnlijke kwaliteiten. Er zijn enkele minpunten die je met enkele handige trucs kunt omzeilen. Ik vind als kritische reiziger dit hotel een absolute aanrader.

Verbleef: september 2016
Hotel R, Customer Reviews Manager van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2017

Geachte heer OelegemDas

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om niet alleen zo positief uw opinie te geven over ons Hotel, maar nog meer dat u ons zeer aanbeveelt ondanks een paar minpunten. Dat is zeer aardig van u en dat waarderen wij ten zeerste.

Zoals u zegt, zijn wij zeker niet perfect, maar wij kunnen u verzekeren dat wij constant aan verbetering werken om iedere dag een nóg betere service aan te bieden. Cliënten zoals u motiveren ons alleen maar meer.

Wij hopen u snel weer terug te zien.
Tot die tijd sturen wij u een vriendelijke en zeer hartelijke groet uit Mallorca.

Beoordeeld op 4 juni 2016 via mobiele applicatie

Rustig groot hotel, weinig en niet-servicegericht personeel. 4 sterren, maar je moet een uur wachten totdat iemand je koffer komt ophalen. Het ontbijtbuffet is binnen, terwijl je nou juist op Mallorca bent om van het buiten zijn te genieten. Je kunt wel zelf je ontbijt meenemen naar beneden, naar het terras. Daar is verder geen service. Beperkt aanbod. Lange rijen voor 1 eierbakker.
Elke avond vermaak van het type holadiejee. Gelukkig gaat wel om 22.30 uur de stekker eruit. En kun je op Mallorca genoeg andere leuke restaurants vinden. Overigens is restaurant Vista de Rey,, ook in het hotel, erg goed. Jammer dat het uitzicht zich beperkt tot het zwembad en de stoelen.
Kamer: prima. Wij hadden een kamer met aparte slaapkamer. Daardoor wordt de slaapkamer wat klein, je kunt net in je eentje om het bed heenlopen. Onhandige en kleine badkamer. Groot balkon met goede stoeltjes.
Prachtig uitzicht. Rustig gelegen.
Geen service bij het zwembad.
Bij vertrek met een kater weg, een bus die twee gasten op kwam halen gedroeg zich uterst aggressief en ramde bijna onze huurcabrio. Voor de ogen van de manager, die er niets op cq van wist te zeggen.
Goeie plek maar qua service geen vier sterren waard.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Aina M, Director de Relaciones con Clientes van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Beste Jacqueline,

hartelijk dank voor uw reactie. Wij nemen uw suggesties over de service in behandeling, omdat wij deze natuurlijk altijd proberen te verbeteren.

Wij hopen u volgend jaar nogmaals in ons hotel te mogen begroeten.

Groeten van Mallorca.

Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Kamers wat opfrissing nodig - personeel vriendelijk - mooi uitzicht - rustig - conference ruimte met vensters wat een groot pluspunt is en veel aangenamer dan een gesloten ruimte met daglicht - toeristisch eten - ontbijt wel lekker en verl keuze

Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
Galatzo H, Director de Relaciones con Clientes van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2015

Hallo anoniem137

Heel erg bedankt voor je mooie en vriendelijke woorden over het hotel.

We zijn blij om te zien dat uw ervaring met ons positief is geweest, en uw tevredenheid is hoog. Bedankt voor het delen met andere lezers.

Je bent erg aardig, willen we u binnenkort onder ons. Tot dan sturen wij u een warm onthaal en knuffel van Mallorca.