Beoordeeld op 3 mei 2017

Niet zo fijn gelegen maar voor het overige een zeer aangenaam hotel met heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Mooie zwembaden in prachtig aangelegde tuinen. Bij half-pension staat er elke avond een buffet klaar met ruim voldoende keus. Gelukkig wordt er ook ter plekke nog wat vers gebakken op een grillplaat. Groot hotel met veel kamers maar zo komt het niet over. Veel individuele aandacht. Een aanrader.

Verbleef: april 2017
Hotel R, Director de Relaciones con Clientes van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Prettig hotel!

Beoordeeld op 22 februari 2017

Indien je niet top kritisch bent is dit een geweldig hotel met onwaarschijnlijke kwaliteiten. Er zijn enkele minpunten die je met enkele handige trucs kunt omzeilen. Ik vind als kritische reiziger dit hotel een absolute aanrader.

Verbleef: september 2016
Hotel R, Customer Reviews Manager van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2017

Geachte heer OelegemDas

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om niet alleen zo positief uw opinie te geven over ons Hotel, maar nog meer dat u ons zeer aanbeveelt ondanks een paar minpunten. Dat is zeer aardig van u en dat waarderen wij ten zeerste.

Zoals u zegt, zijn wij zeker niet perfect, maar wij kunnen u verzekeren dat wij constant aan verbetering werken om iedere dag een nóg betere service aan te bieden. Cliënten zoals u motiveren ons alleen maar meer.

Wij hopen u snel weer terug te zien.
Tot die tijd sturen wij u een vriendelijke en zeer hartelijke groet uit Mallorca.

Beoordeeld op 4 juni 2016 via mobiele applicatie

Rustig groot hotel, weinig en niet-servicegericht personeel. 4 sterren, maar je moet een uur wachten totdat iemand je koffer komt ophalen. Het ontbijtbuffet is binnen, terwijl je nou juist op Mallorca bent om van het buiten zijn te genieten. Je kunt wel zelf je ontbijt meenemen naar beneden, naar het terras. Daar is verder geen service. Beperkt aanbod. Lange rijen voor 1 eierbakker.
Elke avond vermaak van het type holadiejee. Gelukkig gaat wel om 22.30 uur de stekker eruit. En kun je op Mallorca genoeg andere leuke restaurants vinden. Overigens is restaurant Vista de Rey,, ook in het hotel, erg goed. Jammer dat het uitzicht zich beperkt tot het zwembad en de stoelen.
Kamer: prima. Wij hadden een kamer met aparte slaapkamer. Daardoor wordt de slaapkamer wat klein, je kunt net in je eentje om het bed heenlopen. Onhandige en kleine badkamer. Groot balkon met goede stoeltjes.
Prachtig uitzicht. Rustig gelegen.
Geen service bij het zwembad.
Bij vertrek met een kater weg, een bus die twee gasten op kwam halen gedroeg zich uterst aggressief en ramde bijna onze huurcabrio. Voor de ogen van de manager, die er niets op cq van wist te zeggen.
Goeie plek maar qua service geen vier sterren waard.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Aina M, Director de Relaciones con Clientes van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Beste Jacqueline,

hartelijk dank voor uw reactie. Wij nemen uw suggesties over de service in behandeling, omdat wij deze natuurlijk altijd proberen te verbeteren.

Wij hopen u volgend jaar nogmaals in ons hotel te mogen begroeten.

Groeten van Mallorca.

Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Kamers wat opfrissing nodig - personeel vriendelijk - mooi uitzicht - rustig - conference ruimte met vensters wat een groot pluspunt is en veel aangenamer dan een gesloten ruimte met daglicht - toeristisch eten - ontbijt wel lekker en verl keuze

Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
Galatzo H, Director de Relaciones con Clientes van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2015

Hallo anoniem137

Heel erg bedankt voor je mooie en vriendelijke woorden over het hotel.

We zijn blij om te zien dat uw ervaring met ons positief is geweest, en uw tevredenheid is hoog. Bedankt voor het delen met andere lezers.

Je bent erg aardig, willen we u binnenkort onder ons. Tot dan sturen wij u een warm onthaal en knuffel van Mallorca.

Beoordeeld op 30 augustus 2015

Mooi hotel op een heuvel gelegen. Het is erg groot, maar daar merk je weinig van doordat de kamers en villa's verspreid langs kronkelende paadjes liggen. Wel veel trappetjes dus voor minder validen geen aanrader. Leuke ontvangst met glaasje bubbels. Vriendelijk personeel. Op de site staan weinig fotos van de fitness ruimte maar die is zeker de moeite waard. Ca 5 cardio trainings apparaten, daarnaast ook kracht apparaten. Het ligt best afgelegen dus een autootje huren is een aanrader. Hotel zelf biedt shuttle busje naar het dorp aan op gezette tijden.

Verbleef: augustus 2015
Galatzo H, Director de Relaciones con Clientes van Maritim Hotel Galatzo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2015

Hallo Frequent-reizigster

We zijn blij om te zien dat uw ervaring positief is geweest, en over het algemeen u het Hotel graag. Dank u zeer voor positieve tarief faciliteiten en diensten.

Het is waar dat het hotel is bijzonder en is niet voor iedereen geschikt.

Het is een zeer bijzondere plaats op de berg. Omgeven door de natuur en met een mooi uitzicht.

We zijn blij om te zien dat je hield ook van de fitnessruimte en andere faciliteiten.

Wij hopen u snel te zien in ons hotel.

Groeten van Peguera