“Heerlijk gegeten en top personeel!!”
Beoordeling van LA American Diner

LA American Diner
Geclassificeerd als nr. 4 van 156 Restaurants in Palma Nova
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met vrouw en kind van 3,5. Was echt top! Leuk ingericht, goed eten en toffe bediening. We hadden de Quesilladas en Fajita. Aanrader!! Smaakte super en goede producten gebruikt. Kleine had kipnuggets die ook vers gepaneerd waren.

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 2x gegeten tijdens onze vakantie en het was echt heerlijk ! Wij hadden carpaccio, tournedos en wraps! Was allemaal echt heerlijk!! Echt een aanrader!

3 juni 2017 beoordeeld

Leuk restaurant met een voortreffelijke kaart! Veel keuzes en een goede prijs kwaliteit.
De Key lemon cheesecake is zo lekker

22 oktober 2016 beoordeeld

Entourage is leuk en het is niet duur maar zelfs voor die prijs is de kwaliteit mager. De basis van het menu is de hamburger maar het vlees is geen rund. Je krijgt zo'n plak vlees die je ook in de snackbar krijgt van ondefinieerbare samenstelling en kleur. De milkshake was een waterig aardbeien drankje dat niet van ijs was gemaakt. Het toetje van wafels met aardbeien zou echte aardbeien moeten hebben volgens het plaatje maar mijn dochter kreeg wafels met een kwak jam. En dat voor 5 euro. Echt niet goed. Geen aanrader wat ons betreft.

2 september 2016 beoordeeld

lekkere burgers en spareribs, ook leuk met kinderen. vlotte bediening, zit altijd redelijk vol, maar gaat snel

Reizigers die LA American Diner bekeken, bekeken ook

Palma Nova, Calvia

In LA American Diner geweest? Deel je ervaringen!