18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vakantie van een week. Heel vriendelijk ontvangen, alles heel goed uitgelegd. Meertalig was zeker een pluspunt. Zowel het personeel als de manager. We hadden een All-in formule, meer dan genoeg keuze van dranken in de bar tot het buffet. Super lekker eten en zeker variatie, ook lokale producten. Wij gaan zeker terug. TOP!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
15 oktober 2017 beoordeeld

we waren heel verrast in dit gezellig hotel na 25 cruises hebben gehad is dit een super aanrader je wordt er vriendelijk bediend heerlijk gegeten iedere dag wissel menu voor iedereen wel iets en voor de nederlanders heel fijn dat er nederlands wordt gespoken het was een geweldige week die we hebben gehad ,komen zeker en vast weer terug bedankt rob en anita

Kamertip: mooie ruimen kamers
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2017

Hola Ola,

Dank u vriendelijk voor uw komentaar op Trip Advisor.

We zijn blij dat jullie een gezellige vakantie hebben gehad en we hopen u in de toekomst opnieuw te ontmoeten.

Saludos,

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar hier geweest, super vriendelijk personeel! Heerlijk eten, en rustige kamers waar ik uitgeslapen weer weg ging. Destijds was de entree en eetzaal al klaar, alleen de kamers moesten nog geüpgraded worden. Op elk moment van de dag werden we weer vriendelijk begroet door de uiterst vriendelijke, Nederlands sprekende, manager en zijn personeel. Echt een prima hotel! Wij komen zeker nog eens terug! Bedankt voor de bijdrage aan onze fijne vakantie!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Hola Ola,

Dank u voor uw feedback op Trip Advisor.

We wachten op u om de nieuwe gerenoveerde kamers te ontdekken.

Tot volgende keer in Ola Panama.

Saludos de Mallorca,

12 augustus 2017 beoordeeld

Wij 12 dagen geweest, supervriendelijk personeel, Heerlijk eten elke dag weer, veel variatie, prachtig vernieuwde kamers,worden elke dag netjes schoongemaakt. komen zeker weer terug, Dit was al de 4e keer...Super vakantie gehad!!!!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2017

Hola Ola,

Dank u voor uw super komentaar.

We zijn blij dat jullie van uw vakantie genoten hebben.

We wachten op u voor de 5de keer.

Saludos de Mallorca

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een geweldige vakantie achter de rug in hotel Ola Panama! We werden zeer warm ontvangen door de Belgische directeur, die Nederlands sprak! Dat is altijd wel handig. Het personeel was heel vriendelijk. Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd! Alles was netjes en proper verzorgd! Kortom een dikke 10/10

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Hola Ola,

Dank u voor uw komentaar op Trip Advisor.

We zijn blij dat u van alle diensten van het Hotel genoten hebt.

Tot volgende keer.